Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἌρτεμις Κοσμόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας Διάλεξη 5 η Δρ. Α. Στεφανή
2
Στρατηγικός σχεδιασμός Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός είναι η διαδικασία του προσδιορισμού και επιλογής των κατάλληλων στόχων και δράσεων για την επίτευξή τους. Η λειτουργία του στρατηγικού σχεδιασμού προσδιορίζει πόσο αποδοτική και αποτελεσματική είναι η επιχείρηση και καθορίζει την στρατηγική της επιχείρησης.
4
Κρίσιμα Ερωτήματα...
5
Παράδειγμα
6
Στρατηγική Σκέψη: Τρία θεμελιώδη ερωτήματα
9
Τα «πως» που διαμορφώνουν την επιχειρηματική στρατηγική.
10
Τι περιλαμβάνει η στρατηγική της επιχείρησης;
12
Στρατηγική διοίκηση: 5 λειτουργίες
13
Λειτουργία1.Καθορισμός στρατηγικού οράματος
14
Παράδειγμα
16
Επιχειρηματική αποστολή – στρατηγικό όραμα
17
Παράδειγμα:
18
Λειτουργία 2. Καθορισμός Επιχειρηματικών Στόχων
19
Είδη στρατηγικών στόχων
20
Παράδειγμα: Χρηματοοικονομικοί Στόχοι
21
Μη- Χρηματοοικονομικοί Στόχοι - Παραδείγματα
22
Λειτουργία 3: ∆ιαμόρφωση Στρατηγικής
23
∆ιαμόρφωση Στρατηγικής
24
∆ιαμόρφωση Στρατηγικής προϊόντος και ΔΟΠ
25
Λειτουργία 4: Υλοποίηση Στρατηγικής- Είδη Στρατηγικών Προγραμμάτων
26
Είδη Στρατηγικών Προγραμμάτων
27
Τι περιλαμβάνει η Υλοποίηση της Στρατηγικής;
28
Λειτουργία 5: Αξιολόγηση Στρατηγικής - Γιατί αλλάζει μία στρατηγική;
29
Λειτουργία 5: Αξιολόγηση
30
Επιχειρησιακές στρατηγικές
31
Επιχειρησιακές Στρατηγικές
33
Άξονες Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
34
Επιχειρησιακή στρατηγική – επιχειρηματικό μοντέλο
35
Βασικές συνιστώσες
37
Το τρίγωνο της επιχειρηματικής λογικής
39
Ικανοποίηση πελάτη και ποιότητα: 10 βήματα
40
Το υπόδειγμα των πέντε δυνάμεων του Porter
41
ανταγωνισμός
42
ανταγωνισμός (μοντέλο Porter)
44
e-ανταγωνισμός (μοντέλο Porter)
45
ανταγωνισμός (μοντέλο Porter)
47
Εργαλεία αποφάσεων Ανάλυση PEST-DG Ανάλυση SWOΤ Σχεδιασμός συστήματος διασφάλισης ποιότητας
48
ανάλυση εξωτερικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος
50
Pest-DG
52
PEST ANALYSIS Οι εξωτερικοί παράγοντες είναι οι εξής: P (Political): Πολιτική E (Economic): Οικονομία S (Social): Κοινωνία Τ (Technology): Τεχνολογία
53
P(Political) Η πολιτική κατάσταση που επι- κρατεί στη χώρα: Η πολιτική σταθερότητα Κυβερνητικές πολιτικές για το εμπόριο Συμφωνίες εμπορικές της χώρας για συνεργασία με άλλα κράτη
54
Ε(Economic) Η υφιστάμενη οικονομική κατάσταση της χώρας: Οικονομική κρίση Επιτόκια δανεισμού Ύψος πληθωρισμού Επίπεδα ανεργίας
55
S(Social) Οι κοινωνικοί & πολιτισμικοί παράγοντες : Γλώσσα & Θρησκεία Τρόπος ζωής (lifestyle) Ηλικιακή διαστρωμάτωση του αγοραστικού κοινού
56
Τ(Τechnology) H εξέλιξη και η τρέχουσα φάση της τεχνολογίας: Τεχνολογία που επιτρέπει τη δημιουργία καινοτομικών προϊόντων – υπηρεσιών Τεχνολογία που παρέχει νέα κανάλια διανομής Τεχνολογία που επιτρέπει νέα κανάλια προβολής Τεχνολογία που επιτρέπει την παραγωγή ανταγωνιστικών προϊόντων
58
Παράδειγμα εφαρμογής
59
Παράδειγμα εφαρμογής: οικονομικό περιβαλλον
60
Παράδειγμα εφαρμογής
63
H ανάλυση SWOT: εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον
65
ΔΟΠ & επιχειρηματική στρατηγική
66
Η ΔΟΠ μέρος της επιχειρηματικής στρατηγικής Η Διαχείριση Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) είναι μια συνεχή διαδικασία βελτίωσης, που μπορεί επίσης να χαρακτηριστεί ως μια φιλοσοφία διαχείρισης. Η ΔΟΠ προϋποθέτει την επιχειρηματική δραστηριότητα, μέσω προσπάθειας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας και των υπηρεσιών μιας επιχείρησης. Η κύρια ιδέα πίσω από την ΔΟΠ είναι η εξασφάλιση ποιοτικών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω της εφαρμογής ενός ευρέος φάσματος διαχειριστικών καθηκόντων (όπως η διαχείριση ανθρώπινων πόρων και η διαχείριση ολόκληρης της επιχειρησιακής διαδικασίας), αντί για λειτουργία στατιστικών διαδικασιών.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.