Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΙδουμα Λαγός Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ E-LEARNING ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ
2
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
3
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ επιλογή χρόνου & τόπου μελέτης Εξατομικευμένη διδασκαλία Πρόσβαση σε πληθώρα πληροφοριών Αποφυγή μετακινήσεων Επικοινωνία μεταξύ πολλών προσώπων ταυτόχρονα Ευκολία αξιολόγησης Ευκολία παρακολούθησης προόδου Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης Εξοικονόμηση πόρων Κ.λπ…
4
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ
5
Δυσκολία εξοικείωσης Απαιτεί Η/Υ & Διαδίκτυο Έλλειψη διαπροσωπικής επαφής Εγείρει θέματα κοινωνικής φύσεως (ανισότητες, κ.λπ.) Κ.λπ….
6
E-LEARNING ΣΥΝΩΝΥΜΟΙ ΟΡΟΙ ONLINE LEARNING COMPUTER-BASED LEARNING(CBT) WEB-BASED TRAINING(WBT) ONLINE RESOURCE-BASED LEARNING(ORBL) NETWORKED COLLOBORATIVE LEARNING(NCL) COMPUTER-SUPPORTED COLLABORATIVE LEARNING(SCL)
7
1. Τι είναι το Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης;
8
Α. Είναι ένα σύστημα που έχει ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως: δημιουργία και παροχή διαδικτυακού υλικού επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των χρηστών διαχείριση υποσυστημάτων Β. Ένα τέτοιο σύστημα: ενσωματώνει βασικές διαδικτυακές λειτουργίες παρέχει ένα ομοιογενές σύστημα στους εκπαιδευτικούς & τους δημιουργούς εκπαιδευτικού υλικού προωθεί την ανταλλαγή και την κινητικότητα των εκπαιδευτικών πηγών.
9
2. Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα ΣΔΜ (Ι);
10
ευελιξία τόπου και χρόνου μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων μπορώ να μοιραστώ και να ξαναχρησιμοποιήσω τις πηγές άλλων άμεση συνεργασία με άτομα με τα ίδια ενδιαφέροντα ενισχύει τη μαθητοκεντρική και συμμετοχική μάθηση μείωση του φόρτου εργασίας για τον εκπαιδευτικό
11
3. Γιατί να χρησιμοποιήσω ένα ΣΔΜ (ΙΙ); υποκαθιστά πολλές δραστηριότητες που γίνονται στην τάξη είναι κάτι περισσότερο από συλλογή ασκήσεων διευκολύνει την επικοινωνία και την επαναροφοδότηση που είναι κλειδί για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση βοηθά διαφορετικά είδη μάθησης (συνεργατική, με διαδικτυακό διάλογο, μαθητοκεντρική, μέσω χρήσης πηγών, κ.λπ.)
12
4. Παραδείγματα ΣΔΜ
13
Α. Προγράμματα Εταιριών WebCT - http://www.webct.com/http://www.webct.com/ Blackboard http://www.blackboard.comhttp://www.blackboard.com Lotus Learning Space http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/learnspace http://www.lotus.com/home.nsf/welcome/learnspace TopClass - http://www.wbtsystems.com/http://www.wbtsystems.com/ Virtual-U - http://www.vlei.com/http://www.vlei.com COSE - http://www.staffs.ac.uk/COSE/http://www.staffs.ac.uk/COSE/ Β. Προγράμματα Ανοιχτού Λογισμικού ECLass, που βασίζεται στο Claroline πλέον Dokeos. Moodle (www.moodle.org) που χρησιμοποιούμε εμείςwww.moodle.org
14
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ http://eclass.aspete.gr/ http://e-learning.sch.gr/ http://eclass.sch.gr/ http://bscl.fit.fraunhofer.de/en/login.html http://free.openeclass.org/ (liovasjim 123456 kleriliova toeeraklZfZ)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.