Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα Χριστίνα ΑΕΜ: 3605 Σχ. Έτος: 2016-2017

2  Collaborative Learning Through Drawing on iPads  https://www.researchgate.net/profile/Martin_E bner2/publication/279183126_Collaborative_L earning_Through_Drawing_on_iPads/links/55 8cf4db08aee43bf6ae4db9.

3  Πρόκειται για μια συνεργατική εφαρμογή.  Τα παιδία είναι χωρισμένα σε ομάδες και καλούνται να δημιουργήσουν ένα σκίτσο με βάση ένα θέμα π.χ. το περιβάλλον, σχεδιασμός αγροκτήματος, σχεδιασμός της πόλης μου.  Κάθε μαθητής της κάθε ομάδας έχει ένα tablet συνδεδεμένο στην εφαρμογή. Έτσι μπορεί να δει ολόκληρο το σκίτσο ανά πάσα στιγμή από την δική του οθόνη, να σχεδιάσει και να πραγματοποιήσει διορθώσεις.  Η Εφαρμογή διαθέτει μία σειρά από βασικά εργαλεία σχεδίασης.

4  Για να έχει πρόσβαση στην εφαρμογή κάθε μαθητής θα πρέπει να είναι συνδεδεμένος στο Internet.  Ακόμα κάθε ομάδα έχει την δυνατότητα να ανεβάσει μια εικόνα- σκίτσο στην εφαρμογή και να την τροποποιήσει ή και να σχεδιάσει μόνη της ένα σκίτσο.  Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε σκίτσα των μαθητών των τάξεων τους. Να γράψουν παρατηρήσεις και να ζητήσουν βελτιώσεις.

5  Όταν οι χρήστες συνδεθούν στο περιβάλλον της εφαρμογής, τους δίνεται η δυνατότητα να επιλέξουν την εντολή «λήψη» για να δουν και να κατεβάσουν τα σκίτσα, των συμμαθητών τους και να τα αξιολογήσουν.

6

7  http://ac.els-cdn.com/S0360131515300154/1- s2.0-S0360131515300154- main.pdf?_tid=d4e55da2-f108-11e5-8e98- 00000aab0f6c&acdnat=1458745773_8dfc2ac5 17dc706dae92d758d40b7997  On the use of a multimedia platform for music education with handicapped children: A case study

8  Στόχος του εργαλείου να βοηθήσει τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μάθουν τις βασικές μουσικές έννοιες με την χρήση οθόνη αφής.  Περιλαμβάνει μαθήματα μουσικής, δραστηριότητες και παιχνίδια με μουσικά όργανα.  Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η σύνδεση στο internet. Τα παιχνίδια και οι δραστηριότητες παίζονται με ένα απλό άγγιγμα του δαχτύλου στην οθόνη.

9  Ο μαθητής αγγίζοντας το μουσικό όργανο που υπάρχει στην οθόνη μπορεί να ακούσει τον ήχο ενός μουσικού οργάνου.  Ο εκπαιδευτικός μπορεί να τροποποιήσει τις δραστηριότητες ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών, να προσθέσει σημειώσεις, να διορθώσει.  Τα παιχνίδια και οι ασκήσεις μπορούν να αποθηκευτούν ή να σταλούν μέσω email έτσι ώστε να έχουν πρόσβαση και οι γονείς του παιδιού με ειδικές ανάγκες.

10  Η πλατφόρμα περιέχει παιχνίδια, σχεδιασμένα για την ανάπτυξη μιας συγκεκριμένης μουσικής δεξιότητας  Μπορεί να παίξει με άλλον ένα παιχνίδι ή και μόνος του. Αν επιλέξει να παίξει με άλλον χρήστη στην οθόνη εμφανίζεται το επίπεδο δυσκολίας (πέντε επίπεδα, από πολύ χαμηλή έως πολύ υψηλή) που βρίσκεται ο χρήστης και οδηγίες για το παιχνίδι.

11

12

13  Easy-to-Learn Piano: A Mobile Application for Learning Basic Music Theory and Piano Skill  http://download.springer.com/static/pdf/547/ch p%253A10.1007%252F978-3-662-48978- 9_10.pdf?originUrl=http%3A%2F%2Flink.spri nger.com%2Fchapter%2F10.100 7

14  Πρόκειται για μια εφαρμογή που ονομάζεται "Easy-to-Μάθετε Πιάνο « που επιτρέπει στους χρήστες να μάθουν βασικές γνώσεις της θεωρίας της μουσικής και των βασικών δεξιοτήτων του πιάνο.  Οι χρήστες μπορούν να μάθουν μουσική με παιχνίδια και ασκήσεις, την βασική θεωρία της μουσικής, πρακτική της μουσικής, παίζοντας με διάφορα μουσικά όργανα, να ακούν και να διακρίνουν τα πλήκτρα και τις χορδές, και να συνθέτουν ένα τραγούδι.

15  Η κινητή εφαρμογή Easy-to-Μάθετε Πιάνο έχει αναπτυχθεί για το IOS το tablet PC με οθόνη αφής (iPad.)

16

17

18  Μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να μάθουν τη βασική θεωρία της μουσικής, να βελτιώσει τις δεξιότητες των παιδιών στη μουσική. Υπάρχει επίσης, κατάλογος με ερωτήσεις ελέγχου, «Μουσικό Φύλλο" για να βελτιώσει τις ικανότητές της ανάγνωσης της παρτιτούρας.  Μπορεί επίσης να εκπαιδεύσει τους μαθητές να διακρίνουν διαφορετικούς ήχους.  Υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο για τη μελλοντική ανάπτυξη της εφαρμογής.

19  Automated Theorem Proving in GeoGebra: CurrentAchievements  http://download.springer.com/static/pdf/624/art %253A10.1007%252Fs10817-015-9326- 4.pdf?originUrl=http%3A%2F%2Flink.springe r.com%2Farticle%2F10.1007%2Fs108

20  GeoGebra είναι ένα εκπαιδευτικό εργαλείο λογισμικού μαθηματικών. Έχει μια σειρά από χαρακτηριστικά (ενσωμάτωση της άλγεβρας υπολογιστών, δυναμικής γεωμετρίας, υπολογιστικό φύλλο, κλπ.)

21

22


Κατέβασμα ppt "Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας Μάθημα: Εκπαιδευτικό Λογισμικό Φοιτήτριες: Τυμπανάρη Ιωάννα ΑΕΜ: 3655 Μπάκα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google