Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees

2 Ατζέντα Η Κρίση και οι Προκλήσεις της Άξονες Δράσης για Επιτυχία στο νέο περιβάλλον για τα δίκτυα franchise Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees The Franchise Excellence Center

3 “ Κάθε ένας μας έχει κάποιο σχέδιο … μέχρις ότου δεχτεί μια γροθιά στο πρόσωπο.” Mike Tyson

4 Η Αγορά πριν τη Κρίση  Πως ήταν η αγορά πριν τη κρίση ;  Τι ρωτούσαν οι πελάτες τότε ; Τι τους απασχολούσε ;  Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisors;  Τι έπρεπε να κάνουν καλά οι franchisees;  Ποιοι ήταν οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας για τα δίκτυα franchise;  Ποιες ήταν οι απαραίτητες δεξιότητες για τους franchisors και τους franchisees;

5 Βασικά Χαρακτηριστικά Κρίσης  Μείωση διαθέσιμου εισοδήματος  Αύξηση της αποταμίευσης  Αρνητική πιστωτική επέκταση

6 Προκλήσεις για τα Δίκτυα Franchise 2011& μετά

7 Ενισχύοντας την Δέσμευση των franchisees και τα αποτελέσματα του Δικτύου  Πώς είναι η αγορά σας σήμερα ;  Τι σκέφτονται σήμερα οι πελάτες σας ;  Που θα πρέπει να εστιάσει το δικό σας τα δίκτυο franchise;  Πώς μπορείτε να ενισχύσετε την σύγκλιση και τα αποτελέσματα του δικτύου ;  Τι θα πρέπει να κάνει ο franchisor;  Τι θα πρέπει να κάνουν οι franchisees;

8 Παράνοια : να κάνεις τα ίδια πράγματα με τον ίδιο τρόπο ξανά και ξανά και ξανά και να περιμένεις διαφορετικά αποτελέσματα. Albert Einstein

9 Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να επιτύχω αποτελέσματα σε περίοδο κρίσης ; ... να βελτιώσω την απόδοση των franchisees ; ... να βελτιώσω τις πωλήσεις και την ρευστότητα των franchisees και του Δικτύου ; ... να διεκδικήσω μερίδια αγοράς και να ενισχύσω την διατηρησιμότητα και την επαναληψιμότητα του τελικού πελάτη ; ... να ενισχύσω την εξωστρέφεια, την επιχειρηματικότητα και την πελατοκεντρική κουλτούρα στο σύνολο του δικτύου ;

10 Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … ... να κινητοποιήσω τους franchisees ώστε να υιοθετήσουν κοινές δράσεις και την στρατηγική του Δικτύου ; ... να ενισχύσω την προστιθέμενη αξία των franchisees και του Δικτύου ; ... να βοηθήσω τους franchisees να χτίσουν ομάδα, να αναπτύξουν και να βελτιώσουν την απόδοση του προσωπικού τους ; ... να προσελκύσω και να εντάξω επιτυχημένα νέους franchisees;

11 Ανάγκες Δικτύων franchise στο νέο περιβάλλον Πώς μπορώ να … .... να βελτιώσω την απόδοση των υπηρεσιών υποστήριξης ; .. να βοηθήσω τα στελέχη υποστήριξης να υιοθετήσουν νέο ρόλο και νέες δεξιότητες για την βελτίωση της προστιθέμενης αξίας προς το Δίκτυο ; ... να διαχειριστώ την αλλαγή και την μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise ; ... να ενισχύσω την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση ;  … να εξασφαλίσω την ανάπτυξη και μακροχρόνια αξία του Δικτύου ;

12 Τα βασικά : Άξονες Ανάληψης Δράσεων  Cash is King  Επικεντρωθείτε στο core business  Επικεντρωθείτε στις κερδοφόρες πωλήσεις και αξιολογήστε τις νέες ευκαιρίες  Κατανοήστε τις αλλαγές στην αγορά και στον καταναλωτή  Κινητοποιήστε για την επίτευξη του οράματος και της στρατηγικής  Ενισχύστε την εξωστρέφεια  Δώστε λύσεις και καινοτομήστε  Ενισχύστε την κοινή κουλτούρα και την ευθυγράμμιση  Δημιουργήστε ομάδες, ενισχύστε την συνεργασία και καθοδηγήστε  Δεσμεύστε και κινητοποιήστε τους franchisees

13 Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees

14 Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees  Ο βαθμός ικανοποίησης και δέσμευσης των franchisees αποτελεί κρίσιμο παράγοντα επιτυχίας και προϋπόθεση για τα παραπάνω  Σε μία έρευνα συμμετείχαν 130 αλυσίδες franchise στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής, έδειξε ότι οι αλυσίδες με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης των franchisees τους αναπτύσσονταν 6 φορές πιο γρήγορα το χρόνο σε σχέση με αλυσίδες που ο αντίστοιχος δείκτης ικανοποίησης ήταν χαμηλός.

15

16

17 Υιοθετώντας Πελατοκεντρική Κουλτούρα FranchisorFranchisee Καταναλωτής Δίκτυο- κεντρική Προσέγγιση Πελατό-κεντρική Προσέγγιση

18

19

20 Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Επιλογή και Ένταξη : Προσδιορίστε το προφίλ του ιδανικού franchisee και υιοθετήστε διαδικασίες προσέλκυσης και ένταξης για νέους franchisees  Επικοινωνία και Ευθυγράμμιση : Εκπαιδεύστε τους franchisees για την μεγάλη εικόνα για το δίκτυο και τον franchisor – επιχειρηματικό μοντέλο, ευκαιρίες και προκλήσεις  Μοντέλο Επιτυχίας : προσδιορίστε και επικοινωνήστε ως franchisor το ‘ προφίλ επιτυχίας ’ ενός franchisee στην αλυσίδα σας

21 Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Επικοινωνία & εσωτερικό Marketing: η επικοινωνία των success stories θα συμβάλλει στην ταχύτερη υιοθέτηση δράσεων στο σύνολο του δικτύου  Διαχείριση της Απόδοσης : Προσδιορίστε το άνω 20% και το κάτω 20% των franchisees σε επίπεδο απόδοσης. Μετράτε τα αποτελέσματα σε τακτά χρονικά διαστήματα  Συστήματα μέτρησης : Αξιοποιήστε συστήματα μέτρησης και αξιολόγησης για να αναδείξετε και ποιοτικά στοιχεία σχετικά με το βαθμό ικανοποίησης των franchisees

22 Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους franchisees: Βασικά Εργαλεία  Βοηθήστε τους λάθος ανθρώπους να αποχωρήσουν από το δίκτυο – “ αυξήστε το turnover”  Συστήματα επιβράβευσης : Επιβραβεύστε, αναγνωρίστε, εμπνεύστε, παρακινήστε και βοηθήστε να διαχυθούν βέλτιστες πρακτικές  Εμπλοκή των franchisees: εμπλέξτε τους franchisees για την υιοθέτηση νέων δράσεων, την επίλυση προβλημάτων και την κατανόηση των αναγκών του τελικού πελάτη  Οικοδομήστε ενιαία κουλτούρα & ενδυναμώστε τις κοινές αξίες. Αξιοποιήστε τις κοινές αξίες εντός και εκτός του δικτύου.

23 Ποιοι Είμαστε

24  Εξειδίκευση στο χώρο του franchise  Αξιοποίηση συστημάτων, τεχνογνωσίας και εμπειρίας της Dale Carnegie Training και της The Franchise Co.  Δέσμευση σε αποτελέσματα  Προσαρμογή στις ανάγκες κάθε Δικτύου  Αξίες και Επιχειρηματική Ηθική  Συμβολή στην ενδυνάμωση του θεσμού του franchise

25 Λύσεις  Ολοκληρωμένες Λύσεις βελτίωσης της απόδοσης που στοχεύουν σε μετρήσιμα αποτελέσματα για τα δίκτυα franchise  Σχεδιασμός και υλοποίηση συστημάτων ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού και βελτίωσης της απόδοσης για δίκτυα franchise  Workshops για τους Franchisors και τα στελέχη υποστήριξης του Δικτύου  Workshops για τους Franchisees

26 Μετρήσιμα Αποτελέσματα  Βελτίωση της Απόδοσης των Franchisees, των υπηρεσιών υποστήριξης και του Δικτύου Franchise  Υλοποίηση της Στρατηγικής και Ευθυγράμμιση με τους Franchisees  Ενίσχυση Κοινής Κουλτούρας  Διαχείριση Αλλαγής και μετάβαση σε νέο Μοντέλο Franchise  Υιοθέτηση & Διάχυση Βέλτιστων Πρακτικών

27


Κατέβασμα ppt "Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google