ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Ανθρώπινα Χαρακτηριστικά Χρώματα
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΒΛΑΒΕΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ι ΜΑΘΗΜΑ 9.
ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ Ι ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ ΤΗΣ ΤΡΙΧΑΣ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
ΑΠΟΦΛΟΙΩΣΗ ΔΕΡΜΑΤΟΣ. ΑΠΟΦΛΟΙΩΣΗ (ΑΠΟΛΕΠΙΣΗ) ΔΕΡΜΑΤΟΣ  Καταστρέφεται η επιφανειακή στοιβάδα δέρματος  Μείωση ρυτίδων  Αφαιρούνται ανωμαλίες (ακμή) 
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Το πορτραίτο μας. Χάρις στην δυνατότητα των σημερινών υπολογιστών μπορούμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΚΟΜ 203: TEXNIKES KOΨΙΜΑΤΟΣ ΜΑΛΛΙΩΝ. Παράγοντες που επηρεάζουν το κόψιμο : -πυκνότητα του μαλλιού -υφή του μαλλιού -τριχοφυΐα -ελαστικότητα του μαλλιού.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΖΥΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΗΠΙΟ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΧΗΜΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Βασικά προϊόντα Μακιγιάζ
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ!!!.
ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΝΥΧΙΑ.
Ας φτιάξουμε ένα ελέφαντα!
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Η φύση είναι το σπίτι μας
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
ΤΟ ΣΩΜΑ ΔΑΚΤΥΛΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΥΤΙ ΜΥΤΗ ΣΤΟΜΑ ΜΑΤΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΑΤΟΥΣΑ
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΘΗΜΑ 8

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Α) ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΑΤΕΛΕΙΩΝ ΑΠΛΩΜΑ ΒΑΣΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ ΟΒΑΛ ΣΧΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΤΕΛΕΙΕΣ -ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΤΙ -Η ΒΑΣΗ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΡΟΥΖ ΜΕ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΙΝΕΛΑ -ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΒΑΣΗΣ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ, ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΕ ΕΝΑ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΠΟΤΕ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ -ΑΠΛΩΜΑ ΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ

-ΣΒΗΝΩ ΑΠΑΛΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ, ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΒΑΣΗ ΣΕ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ -ΑΠΛΩΝΩ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΕΝΩ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΒΟΥΣ ΤΩΝ ΑΥΤΙΩΝ -ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ -ΤΑ ΚΡΕΜΩΔΗ ΡΟΥΖ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΑΣΗ, ΕΝΩ ΤΑ ΡΟΥΖ ΣΕ ΣΚΟΝΗ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ -ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΜΑΓΟΥΛΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ -ΣΒΗΝΩ ΕΛΑΦΡΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΚΛΗΡΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΗ ΟΡΙΑ

ΚΑΛΥΨΗ ΣΗΜΕΙΩΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΝΗΚΟΥΝ ΟΙ ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ (ΦΑΚΙΔΕΣ, ΑΣΠΡΕΣ ΚΗΛΙΔΕΣ, ΠΑΝΑΔΕΣ, ΚΑΦΕ ΚΗΛΙΔΕΣ ΓΗΡΑΤΟΣ, Κ.Α.), ΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ‘Η ΜΗ ΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ( ΕΡΠΗΣ, ΦΑΓΕΣΩΡΕΣ, ΚΕΓΧΡΩΜΑΤΑ), ΕΞΟΓΚΩΜΑΤΑ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ ( ΑΘΗΡΩΜΑΤΑ). -ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΛΥΠΤΙΚΟΥ ΣΤΙΚ ‘Η ΚΟΝΣΙΛΕΡ ΠΡΙΝ ΤΗ ΒΑΣΗ -ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΦΛΕΓΜΟΝΗ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΛΙΓΗ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΒΑΣΗΣ.

-ΣΕ ΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΣΗΠΤΙΚΟ ΣΤΙΚ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΔΕΙΝΩΘΕΙ Ο ΕΡΕΘΙΣΜΟΣ -ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΡΕΕΙ ΥΓΡΟ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΜΕΤΑΔΟΘΟΥΝ ΜΙΚΡΟΒΙΑ

ΚΑΛΥΨΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΕΔΩ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΤΟ «ΠΟΔΙ ΤΗΣ ΧΗΝΑΣ» ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΒΑΘΙΕΣ ΡΥΤΙΔΕΣ, ΧΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ (ΛΕΥΚΗ, ΤΑΤΟΥΑΖ), ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΓΕΙΩΝ (ΕΥΡΥΑΓΓΕΙΕΣ, ΑΙΜΑΤΩΜΑΤΑ, Κ.Α.), ΦΛΕΓΜΟΝΩΔΕΙΣ ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΩΜΑΛΙΕΣ (ΕΚΖΕΜΑ, ΜΕΛΑΝΩΜΑΤΑ), ΕΞΟΓΚΩΜΑΤΑ (ΟΥΛΕΣ, ΙΝΩΜΑΤΑ, ΣΑΡΚΩΜΑΤΑ). -ΔΕΝ ΠΕΡΙΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΦΛΕΓΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΡΕΕΙ ΥΓΡΟ -Η ΚΑΛΥΨΗ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΠΛΩΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ -ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΚΟΝΣΙΛΕΡΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΧΡΩΜΑ

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ -ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ, ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ -ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ, ΟΧΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΕΣ ΚΑΦΕΤΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ -ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΚΟΚΚΙΝΩΠΟ ΡΟΥΖ -ΟΙ ΣΚΟΥΡΟΙ ΤΟΝΟΙ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ -ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ ΤΟΝΟΙ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ -ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ, ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΟΠΤΙΚΑ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΟΒΑΛ ΣΧΗΜΑ

ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ, ΣΤΕΝΟΜΑΚΡΟ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΑΛ -ΜΕΤΩΠΟ ΨΗΛΟ, ΜΕ ΓΩΝΙΕΣ -ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ, ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΑ ΜΑΓΟΥΛΑ -ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ ΕΙΝΑΙ ΜΥΤΕΡΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ/ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ, ΣΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΓΟΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΨΟΣ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΑΣΗ/ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΣΚΟΥΡΟ ΡΟΥΖ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ

ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΑΛ -ΜΕΤΩΠΟ ΠΟΛΥ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ -Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΦΑΡΔΙΑ, ΤΑ ΖΥΓΩΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΑ -ΣΑΓΟΝΙ ΜΙΚΡΟ, ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ/ ΠΟΥΔΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΚΡΩΝ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΤΟΥ ΟΣΤΟΥ ΤΗΣ ΣΙΑΓΟΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΜΑΓΟΥΛΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΑΣΗ/ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΜΑΚΡΥΤΕΡΟ

ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΑΛ -ΜΕΤΩΠΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΦΑΡΔΥ -ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΩΝΙΕΣ -ΣΑΓΟΝΙ ΦΑΡΔΥ ΚΑΙ ΓΩΝΙΩΔΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ, ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΙΑΓΟΝΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ -ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΣΟ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΣΑΓΟΝΙΟΥ

ΤΡΙΓΩΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ -ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΒΑΛ -ΜΙΚΡΟ, ΦΑΡΔΥ ΚΑΙ ΓΩΝΙΩΔΕΣ ΜΕΤΩΠΟ -ΟΧΙ ΕΝΤΟΝΑ ΜΑΓΟΥΛΑ -ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥ ΚΑΙ ΜΥΤΕΡΟ ΣΑΓΟΝΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ -ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΣΑΓΟΝΙΟΥ -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΤΕΝΟΤΕΡΟ

ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΤΡΑΠΕΖΙΟ -ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΕΝΟΣ ΟΡΘΙΟΥ, ΦΑΡΔΙΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ -ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΟ ΠΗΓΟΥΝΙ -ΣΤΕΝΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ΜΕΤΩΠΟ -ΦΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΓΩΝΙΩΔΗΣ ΣΙΑΓΟΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗ: -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΤΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΙΑΓΟΝΑ -ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΟ ΕΝΤΟΝΟ ΕΙΝΑΙ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΑΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΦΑΡΔΥΤΕΡΟ

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ -ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΨΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ -ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΦΑΡΔΥ ΜΕΤΩΠΟ -ΦΩΤΙΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΜΑΛΛΙΩΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΜΕΤΩΠΟ

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΑΓΟΝΙΟΥ -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΜΥΤΕΡΟ ΣΑΓΟΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ -ΑΝΟΙΧΤΗ ΒΑΣΗ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟ ΣΑΓΟΝΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΦΑΡΔΥ -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΙΠΛΟΣΑΓΩΝΟ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΣΧΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑΣ ΜΥΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΟΝΤΥΤΕΡΗ -ΣΚΟΥΡΑ ΒΑΣΗ ΣΤΑ ΠΛΑΙΝΑ ΜΙΑΣ ΦΑΡΔΙΑΣ ΜΥΤΗΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΣΤΕΝΗ, ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΑ -ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΚΡΕΜΩΔΗ ΠΡΟΙΟΝΤΑ, ΔΕΝ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΩΝ ΛΕΚΕΔΩΝ -ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΥΣΤΗΝΕΤΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ -ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΛΙΠ- ΓΚΛΟΣ -ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΙΝΕΛΟΥ -ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΜΟΥΦΛΑΖ, Η ΠΟΥΔΡΑ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΟΥΝΤΑ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ‘ΔΕΣΟΥΝ’ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΕΙΑ