Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Παρουσίαση θέματος από τη νηπιαγωγό
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
«Κότα, Άλογο, Δελφίνι, όλα διαφορετικά, μια παρέα έχουν γίνει»
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Γιαννοπούλου Χριστίνα Στεφανίδου Ελένη. Με αφορμή το επάγγελμα μας, και δεδομένου ότι οι ιστότοποι που σχετίζονται με αυτό είναι λίγοι, αποφασίσαμε να.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Βιωματική δράση Ταξιδεύοντας με τα παραμύθια Β΄ Τάξη 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Ενισχυτικής Διδασκαλίας 1 μήνας και 1 βδομάδα με τη Μαρία
Σχέδιο Εργασίας: 14 ο Νηπιαγωγείο Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Teachers 4 Εurope ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΤΑΡΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗ.
Once upon a…Europe Ειρήνη Γεωργαντωνάκη ΠΕ 70 Τμήμα: Β1
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη Ευέλικτη Ζώνη Ο θείος Παύλος και … τα ζωάκια του Μέθοδοι: Δραματοποίηση Αποκάλυψη-διερεύνηση Βιωματική μέθοδος. Διάρκεια: 2 μήνες Συντονίστρια: Τσατάκη Μαρία

Αφορμή για την υλοποίηση Οι αναφορές στο πάρκο άγριων ζώων στα μαθήματα της γλώσσας «Ο θείος Παύλος» και «Ένα γράμμα για την Ιωάννα»

Στόχοι του προγράμματος είναι: τα παιδιά… Να κατονομάσουν και να περιγράψουν τα ζώα της σαβάνας. Να αντιπαραβάλουν τη ζωή των ζώων στους ζωολογικούς κήπους με αυτή στα πάρκα άγριων ζώων (Μασάι Μάρα) Να οργανώσουν … ένα πάρκο άγριων ζώων στο σχολείο. Να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στα ζώα και στην προστασία τους. Να κατονομάσουν και να περιγράψουν τα ζώα του τόπου μας.

Δραστηριότητες Α Δόθηκαν στα παιδιά καρτέλες με εικόνες Δόθηκαν στα παιδιά καρτέλες με εικόνες ζώων της Σαβάνας. Διάλεξαν το αγαπημένο τους. Έγραψαν λεζάντες. Τα χώρισαν σε χορτοφάγα –σαρκοφάγα. Έπαιξαν το παιχνίδι «Σπαζοκεφαλιές». Έφτιαξαν σελιδοδείκτες με ζώα. Έλυσαν σταυρόλεξα. Έφτιαξαν ακροστιχίδα της Αφρικής.

Τα ζώα της σαβάνας

Σπαζοκεφαλιές

Σταυρόλεξο ακροστιχίδα σελιδοδείκτες Σταυρόλεξο ακροστιχίδα σελιδοδείκτες

Δραστηριότητες Β Προβολή βίντεο με το πάρκο άγριων ζώων Μασάι Μάρα στην Κένυα. Έχεις επισκεφτεί ζωολογικό κήπο… Αν ήσουν ζώο…

Δραστηριότητες Γ SENSORY BINS - ΚΟΥΤΙΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Δραστηριότητες Δ Ανάγνωση παραμυθιών Δραματοποίηση Εικονογράφηση σκηνής παραμυθιού. Τραγούδια με ζώα. Συμβουλές για την προστασία των ζώων.

Ο Έλμερ ο παρδαλός ελέφαντας

Δραστηριότητες Ε Λεξιλόγιο: ζει, τρώει, είναι, έχει, συχνά. Δραστηριότητες Ε Λεξιλόγιο: ζει, τρώει, είναι, έχει, συχνά.

Όνειρα με ζώα

Άρθρο για ζώα

Η εφημερίδα μας

Αξιολόγηση Με την ανάρτηση αφίσας. Με την ανάρτηση αφίσας. Συζήτηση με τους μαθητές για την προστασία των ζώων. Με την παρουσίαση στους γονείς.

Θετικά και αρνητικά Μαθητές: Αγάπησαν τον Έλμερ και την Τιτίκα. Έπαιξαν πολύ με το πάρκο. Δεν εργάστηκαν ομαδικά σε όλες τις εργασίες. Δασκάλα: Κάποια προβλήματα στη λειτουργία των ομάδων. Θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε π.χ ένα αγρόκτημα .

Σας ευχαριστώ