ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στο διάλειμμα.
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Άκραμ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ - ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ.
Ένας πατέρας με οικονομική άνεση,
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
ΓΙΑ ΨΥΛΛΟΥ ΤΣΙΜΠΗΜΑ Σίγουρα σε πιάνει και εσένα φαγούρα, όταν βλέπεις ένα σκυλί ή μία γάτα να ξύνεται για να ανακουφιστεί από τους πολλούς ψύλλους. Και.
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μας συστήνουν βιβλία που διάβασαν…
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πληροφορική υποστήριξη για το μάθημα της Επιστήμης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Πώς κατασκευάζ ω ένα εννοιολογικό χάρτη;
Γειτονιά καθαρή… Κυψέλη πολιτισμού
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Τιτίνα, η κότα σ
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Τα ζώα μας ΖΩΑ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΣ.
Πώς κατασκευάζουμε ένα εννοιολογικό χάρτη
ΖΩΑ ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΌ ….
Δευκαλίων & Πύρρα..
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πόσοι χωρούν σε ένα μηχανάκι;. ένας ένας με το στερεοφωνικό του.
Μια φορά κι έναν καιρό ζούσε στην αυλή ενός χωριάτικου σπιτιού µια χελώνα, που είχε έναν µεγάλο καηµό. Ήθελε να πετάξει στον ουρανό όπως τα πουλιά. -
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Οι λωτοφάγοι
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
«Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση» Θεματική ενότητα:
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 2.1: Μυθολογία Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 4.3: Γλυπτική και Εικονογραφημένο Βιβλίο Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση Ενότητα 1.1: Συναισθήματα Αγγελική Γιαννικοπούλου Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
α αρκούδα αγελάδα αλεπού άλογο αστέρι Λίστα με λέξεις
Το αγαπημένο μου ζώο Το αγαπημένο μου ζώο είναι ο σκύλος. Το όνομα του είναι Ρωμαίο. Είναι σκυλάκι μεσαίου μεγέθους, περίπου 10 κιλά. Είναι μόνο 3 χρονών.
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Τα παιδιά κι ένα σεντούκι
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΣΟΦΙΑ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΟΜΟΓΛΟΥ.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Α α Το αρκουδάκι ακουμπά ένα αστέρι και γελά και στην άμμο περπατά
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα. Ιωάννα παπαγάλος Άρης παράθυρο Μαρίνα.
Παιχνίδια από το παρελθόν
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Προσωπικές αντωνυμίες
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Πώς κατασκευάζω ένα εννοιολογικό χάρτη;
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ O Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα Της Μαργαρίτας Γεωργίου

Ανάγνωση του μύθου «ο Κατακλυσμός του Δευκαλίωνα από το πέμπτο βιβλίο της σειράς της Ζαραμπούκα, εκδόσεις Κέδρος.

Με αφορμή τα όσα θέλησαν να πάρουν ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα στη σχεδία τους, παρακίνησα τα παιδιά να κάνουν υποθέσεις για το τι θα έπαιρναν εκείνα στη βάρκα τους. Ένα γουρούνι για να το σφάξω. Μία κουβέρτα για να μην κρυώνω. Το πρώτο μου κουνελάκι και καρότα. Μια ψησταριά. Όλο μου το σπίτι!

Τα παιδιά πάνω σε χαρτιά, που όταν ενώνονταν θα σχημάτιζαν μια βάρκα, ζωγράφιζαν τι θα έπαιρναν εκείνα μαζί τους αν ήταν στη θέση του Δευκαλίωνα και της Πύρρας.

Σ ΥΝΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΑΡΚΑΣ ΜΑΣ Μερικές ιδέες: Ένα φίδι για να με προστατεύει από τα κακά ζώα. Ζωγράφισα τα καλάθια με τα παιχνίδια μου και ένα επιτραπέζιο για να μη βαριέμαι. Τη γάτα και το σκύλο μου.

Η ΒΑΡΚΑ ΜΑΣ Μια γάτα και ψάρια για να τρώει, ένα άλογο με χορτάρι και ένα κουνελάκι με καρότα (ομάδα 3 κοριτσιών). Το σπίτι μου. Ένα γουρούνι και η ψησταριά. Τα καλάθια με τα παιχνίδια μου. Ο αδερφός μου για να μου κάνει παρέα.

ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ – ΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Το παιχνίδι του Δευκαλίωνα και της Πύρρας Παρότρυνα τα παιδιά να χωριστούμε σε αγόρια κορίτσια και να κάνουμε δύο σειρές (τρενάκι), ο ένας πίσω από τον άλλο. Ο πρώτος κάθε ομάδας κρατούσε την μπάλα και χωρίς να βλέπει πετούσε την μπάλα πίσω από τον ώμο του (όπως πετούσαν ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα τα λιθάρια). Όποιος έπιανε την μπάλα (κι ας έπεφτε στο έδαφος), πήγαινε μπροστά για να την πετάξει στους υπόλοιπους. Το προηγούμενο παιδί πήγαινε τελευταίο στη σειρά.