Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
ΣΤΟ WIKI (Σιδηροπούλου Ελένη ΠΕ15- Οικιακής Οικονομίας)
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
A ARTE DE VIVER JUNTO Η τέχνη της συμβίωσης Automatic.
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΚΟΥΡΤΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ. ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΙ ΕΙΔΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ. ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ, ΕΤΣΙ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΧΟΥΝΤΑΛΑ ΕΛΛΗ Φεβρουάριος 2014 Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Το μαύρο πρόβατο Γυμνάσιο Λουτρακίου Σχ. Έτος ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΩΤΣΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΩΤΣΗ ΕΛΕΝΑ ΜΙΧΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Έχω ένα παπαγάλο είναι τόσο δα μεγάλος! Είναι έξυπνο πουλί και τον αγαπώ πολύ!
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Power Point (Συνέχεια).
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Ανταρκτική: Η παγωμένη ήπειρος
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΜΕΛΙΒΟΙΑ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική ομάδα:
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Η σταγόνα μας η όμορφη, έκανε πολλά ταξίδια, για να φτάσει ως εδώ,……η σταγονούλα μας ξαφνιάστηκε όταν Βρέθηκε σε μια πανέμορφη λιμνούλα.
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ Παναγιώτα Ττόφα Ε΄
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΜΕ ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Πώς διηγούμαστε ιστορίες από την Αγία Γραφή για να προκαλέσουν εντύπωση στα παιδιά; Πρώτα απ’ όλα πρέπει να τις διηγηθούμε σε μια γλώσσα τόσο απλή και.
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Η αιτιακή σχέση Δ Ε Ν Τ Ρ Ο χ ω μ α Θ Α Λ Α Σ Σ Α ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ Ξ Υ Λ Ο

Αυτό είναι φανερό: Στα παιδικά γραπτά Πολλές φορές, όταν τα ίδια τα παιδιά γράφουν, το σημαίνον απηχεί το σημαινόμενο σε μια σχέση που μοιάζει αιτιακή. Στην προσευχή που έγραψε, ο Στέφανος επέμεινε να χρησιμοποιήσει σταυρούς, γιατί «αλλιώς δεν θα ήταν προσευχή».

Τα μέσα Το χρώμα/ η απουσία του Το μέγεθος Η γραμματοσειρά Η εικόνα Ο χώρος/ η διάταξη Υπογραμμίσεις/ πλάγια/ έντονα

Μια συνεχώς αυξανόμενη εικονοποίηση του γραπτού μηνύματος, εφόσον από τη μια μεριά συχνά τα γράμματα αποτελούν την πρώτη ύλη για να σχηματιστούν ζωγραφιές (συμβαίνει και στο οπτικό ποίημα) και από την άλλη οι λέξεις είτε αντικαθίστανται με εικόνες είτε διανθίζονται με εικονιστικά στοιχεία. Επιπλέον γίνονται πολύ ελαστικές οι χωροταξικές ρυθμίσεις ανάμεσα στις λέξεις και τις εικόνες που τώρα πλέον δεν τοποθετούνται χωριστά.

Το βιβλίο παραμένει ανοιχτό σε πολλά δια-ειδολογικά δάνεια, αφού ή υιοθετεί συμβάσεις από άλλα είδη (π.χ. τα μπαλόνια λόγων των κόμικς) ή επιτρέπει να αναπαράγονται οι κειμενικές και οπτικές ιδιαιτερότητες καθημερινών εντύπων (π.χ. εφημερίδες).

Μεγαλύτερη έμφαση στη μορφή του γραπτού κειμένου, με σκοπό όχι πλέον διακοσμητικό, αλλά πρωταρχικά τον εμπλουτισμό του περιεχομένου, χωρίς βέβαια να αποκλείονται και οι στιγμές όπου ο τρόπος που γράφεται μια λέξη απλώς επαναλαμβάνει αυτό που ήδη σημαίνει (π.χ. κόκκινο, πράσινο).

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ: ΑΡΧΙΓΡΑΜΜΑ

Έλενα Καλαφάτη, 2014

Η πασχαλίτσα της αγάπης

ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟΣ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ

Η καρακάξα και το διαμάντι Στη Μεγάλη Βελανιδιά μαζί με πολλά άλλα πουλιά και μικρά ζώα ζούσε μια μοναχική καρακάξα. Όλη μέρα τριγυρνούσε εδώ και εκεί για να βρει την τροφή της. Μα πιο πολύ από οποιοδήποτε φαγώσιμο χαιρόταν όταν έβρισκε παράξενα αντικείμενα που τα μάζευε και τα έκρυβε στη φωλιά της. Πότε ένα σπασμένο κουτάλι, πότε ένα μικρό καπάκι, πότε ένα κομμάτι γυαλί. Μα πιο πολύ από όλα της άρεσε να μαζεύει γυαλιστερά αντικείμενα. Ένα κρύο πρωινό του χειμώνα, σε μια μισοπαγωμένη λακκούβα με νερό, είδε μέσα κάτι να λάμπει. Έσκυψε, κοίταξε καλύτερα από πιο κοντά και φώναξε ενθουσιασμένη: «Τι τυχερή που είμαι! Βρήκα το πιο ωραίο, λαμπερό και μεγάλο διαμάντι». Αμέσως το πήρε προσεκτικά με το ράμφος της και πέταξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε στη φωλιά της. Έβαλε το διαμάντι στο παράθυρο για να δείχνει ακόμη πιο λαμπερό στο φως του χειμωνιάτικου ήλιου και πέρασε την υπόλοιπη μέρα της στις γειτονιές του δάσους προσκαλώντας τα ζώα στο σπίτι της για να θαυμάσουν το διαμάντι που έλαμπε. Όταν προχωρημένο απόγευμα συγκεντρώθηκαν όλα τα ζώα του δάσους μπροστά στη φωλιά της, το διαμάντι ‘είχε κάνει φτερά’. Στη θέση του υπήρχε μια μικρή λιμνούλα από νερό. Ανάστατοι όλοι άρχισαν να αναζητούν τον κλέφτη του διαμαντιού. Και επειδή οι έρευνες απέβησαν άκαρπες, τα βλέμματα στράφηκαν στη σοφή κουκουβάγια για να δώσει τη λύση.

Κατερίνα Πετρουτσοπούλου

ΕΜΦΑΣΗ Η μαμά θέλει κάτι να πει στον Αλέκο

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Χαρακτήρας

ΛΥΚΟΣ Κοκκινοσκουφίτσα Γιαγιά

ΣΚΗΝΙΚΟ: ΧΩΡΟΧΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΙΣΙΩΣΗ

Κίνηση

Ήχος

ΟΜΙΛΙΑ Ποιος μιλάει; Τι γλώσσα μιλάει; Με ποιον τρόπο μιλάει;

Τραγούδι

Οπτική μετάφραση

Ένταση φωνής

Διάλογος

Διακειμενικότητα

ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ

Παράδοση: έως την Κυριακή 19/ 1/ 2014 ΕΡΓΑΣΙΑ Προσπαθήστε να δημιουργήσετε, με βάση ένα παιδικό βιβλίο, μια δραστηριότητα που να αναδεικνύεται ιδιαίτερα η μορφή του γραπτού λόγου. Η δραστηριότητα εκτός από τον σκοπό της και την περιγραφή της θα περιλαμβάνει και οπτικό υλικό, κυρίως από εικονογραφημένα παιδικά βιβλία, που θα την υποστηρίζει. Να προτιμηθεί το power point. Παράδοση: έως την Κυριακή 19/ 1/ 2014 Αποστολή: didaktikilogo@yahoo.com