ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αθλητικοί Φορείς Αθλητικό Σωματείο Αθλητική Ένωση Αθλητική Ομοσπονδία
Advertisements

Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Προώθηση / Επικοινωνία
SPORT.
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Πρόσκληση – Σκοπός & Στόχος Διοργάνωσης
BOCA SPORT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
BOCA SPORT ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ - ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
TΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΚΡΗΤΗΣ
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ (ΕΕΔΕΓΕ)
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Πρόσκληση – Σκοπός & Στόχος Διοργάνωσης Αγαπητοί φίλοι, Σε συνεργασία με το μεγαλύτερο και πληρέστερο Ιδιωτικό Αθλητικό Κέντρο στην Ελλάδα διοργανώνουμε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΕΞΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Ανάπτυξη, Δοκιμή κ Λανσάρισμα Νέων.
ΔΟΜΗ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Αθανάσιος Λάϊος Ph.D. Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Γεώργιος Απλαδάς Καθηγητής Εφαρμογών ΤΕΙ Κρήτης Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινο
ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ Το ΧΡΙΣΟΥΓΕΝNΙΑΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ που διοργανώνεται με την έγκριση της ΕΠΣΑ στην Αθήνα στην περίοδο των διακοπών έγινε πλέον.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Προγραμματισμός και Διαχείριση αγώνων δρόμου εκτός σταδίου
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Το μαρκετινγκ του alia palace
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΤΟΥ ΥΨΗΛΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΕΠΑΚΑΒ ΑΘΗΝΑ 9/12/17 ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΣΙΩΡΑΣ ΕΘΝΙΚΟΣ ΠΡΟΠΠΟΝΗΤΗΣ ΣΕΓΑΣ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΧΟΡΗΓΟΙ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ & ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΤΟΥΡΝΟΥΑ «ΚΑΛΟΧΩΡΙΤΙΚΑ 2018» προς τιμήν του μικρού «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ». Όπως κάθε χρόνο το ΚΑΛΟΧΩΡΙ τιμά.
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

ΤΑ 5 « Ρ » ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Product = προϊόν Price = κοστολόγηση-τιμή

ΤΑ 5 « Ρ » ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση ΤΑ 5 « Ρ » ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση Public relations = δημόσιες σχέσεις

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Σκοπός του τουρνουά – camp (γιατί το οργανώνουμε, σε τι αποσκοπούμε, ποια τα οφέλη και τα ρίσκα). Ημερομηνία διεξαγωγής (εποχή, γιορτές, καλοκαίρι, καθημερινές). Τοποθεσία (αθλητικοί χώροι, γήπεδα, διαμονή, σίτιση συμμετεχόντων,

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Φορέας που οργανώνει (ιδιώτης, δήμος, νομαρχία, ένωση, ομοσπονδία) Ηλικίες παιδιών που συμμετέχουν (αγόρια, κορίτσια, τζούνιορ, προπαιδικό, παιδικό, εφηβικό) Ομάδες που συμμετέχουν (τοπικές, ελληνικές, ξένες, κλπ)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ Συμμετοχή χορηγών (οικονομικά οφέλη, ανταποδοτικότητα). Διάδοση – διαφήμιση (έντυπα, αφίσες, εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεόραση) Επιλογή κατάλληλου προσωπικού (διαιτητές, αρχηγοί, γιατρός, ασφάλεια, ναυαγοσώστης, υποδοχή κλπ)

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Επιλογή πόλης (περιοχής) Επιλογή γηπεδικών εγκαταστάσεων Καθορισμός ημερομηνίας Ορισμός χρονικής διάρκειας Επικοινωνία με διάφορους φορείς για να το εντάξουν υπό την αιγίδα τους (ΟΤΑ)

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Καθορισμός ηλικίας συμμετεχόντων και αριθμός αυτών Επικοινωνία με ομάδες για την συμμετοχή Επικοινωνία για ανεύρεση χορηγών – υποστηρικτών Κατασκευή αφισών, εντύπων και banners Μήνυμα – χαιρετισμός του επίσημου φορέα

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Οργάνωση συνέντευξης τύπου Επιλογή χώρου συνέντευξης τύπου Κάλυψη της συνέντευξης από ΜΜΕ Καλεσμένοι στην συνέντευξη τύπου Επιλογή διαμονής των συμμετεχόντων Σίτιση των συμμετεχόντων

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Καθαριότητα και ασφάλεια Διαιτησία και γραμματεία Γιατροί αγώνων, φυσικοθεραπευτής κλπ. Προσωπικό αγώνων Αθλητικό υλικό (μπάλες, ρούχα κλπ)

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων Εκτύπωση διπλωμάτων Παραγγελία μεταλλίων, κυπέλλων και ειδικών διακρίσεων (scorer, MVP) Διάφορα δώρα για τα παιδιά και τους προπονητές Τέλεση αγώνων και των τελικών

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Οργάνωση διαφόρων εκδρομών και εκδηλώσεων Απονομές σε νικητές – επίσημοι καλεσμένοι Επικοινωνία και ευχαριστήρια στις ομάδες που συμμετείχαν Ευχαριστήρια σε διάφορους φορείς Ευχαριστήρια και ενημέρωση των χορηγών

ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ Αποστολή φωτογραφιών και αποκομμάτων εφημερίδων στους χορηγούς Αποπληρωμή υποχρεώσεων Εξυπηρέτηση παιδιών, προπονητών και γονέων