Αλβανός Θεοχάρης 1113 2011 00007 Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ 1113 2011 00072 Νάκος Δημήτριος 1113 2006 00163 Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προστατευόμενες Περιοχές Ε κπαίδευση για την Α ειφόρο Α νάπτυξη Ενέργεια Complex 2 ο Γυμνάσιο Βούλας.
Advertisements

ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΤΠΕ στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεώρηση
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Οι Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, εκπαιδευτική πολιτική και επιστημονική θεμελίωση Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
Μια διαγραμματική παρουσίαση των όρων
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΗΣ & ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. Καούκης Δημήτριος.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Παιδαγωγική Σχολή Πάτρας της ΣΕΛΕΤΕ
1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για το 2010.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Διδακτική Πληροφορικής
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
¨Διαθεματικότητα – Συνεργατική μάθηση – Αναλυτικό πρόγραμμα¨
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Υποδοχή των φοιτητών/τριών
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης
Ελληνογερμανική Αγωγή
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλβανός Θεοχάρης Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ Νάκος Δημήτριος Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ Σεμινάριο στα πλαίσια του μαθήματος ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ Αειφόρος Ανάπτυξη στο Σχολείο

Ε ΙΣΑΓΩΓΗ Τι εννοούμε με τον όρο «Αειφόρος Ανάπτυξη»;

Σ ΥΝΙΣΤΩΣΕΣ Α ΕΙΦΟΡΟΥ Α ΝΑΠΤΥΞΗΣ Περιβάλλον Το πρόβλημα :  Υπερεκμετάλλευση πόρων  Ρύπανση Η λύση :  Ευαισθητοποίηση  Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας  Διάδοση της επιστημονικής γνώσης  Εφαρμογή επιστημονικής μεθόδου

Σ ΥΝΙΣΤΩΣΕΣ Α ΕΙΦΟΡΟΥ Α ΝΑΠΤΥΞΗΣ Οικονομία Το πρόβλημα :  Αυτοσκοπός το κέρδος  Υπερκεφαλαιοποίηση : η προσφορά ξεπερνά τη ζήτηση Η λύση :  Αλλαγή οικονομικής λογικής

Σ ΥΝΙΣΤΩΣΕΣ Α ΕΙΦΟΡΟΥ Α ΝΑΠΤΥΞΗΣ Κοινωνία Το πρόβλημα :  Ανθρωποκεντρισμός  Κοινωνικές ανισότητες Στόχος :  Επανεξέταση αξιών Ισότητα Συλλογικότητα Ενιαία κοινωνική ηθική  Διάδοση γνώσης

Τ Ο Π ΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ Π ΛΑΙΣΙΟ Σχολείο: η κοιτίδα της αειφορίας Γιατί το σχολείο ;  Χώρος ανταλλαγής ιδεών  Μικρογραφία της κοινωνίας  Γαλούχηση νέων γενεών  Εξωσχολική επίδραση « Αντί να πιέζουμε τα παιδιά να σκεφτούν σαν κι εμάς, θα ήταν καλύτερο να θυμηθούμε ότι μαθαίνουν γρηγορότερα και καλύτερα από εμάς και να προσπαθήσουμε να τους μοιάσουμε.» Papert, 1993, p.155

Τ Ο Π ΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ Π ΛΑΙΣΙΟ Νέο σχολείο – Νέος τρόπος ζωής  Αναμόρφωση σχολικών κτηρίων  Χρηματοδότηση & εκσυγχρονισμός υποδομών παιδείας  Περεταίρω κατάρτιση του διδακτικού προσωπικού  Σύνδεση σχολείου – κοινωνίας  Νέες παιδαγωγικές μέθοδοι

Τ Ο Π ΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ Π ΛΑΙΣΙΟ Παιδαγωγική Διαδικασία Μια νέα οπτική :  Απόρριψη του δασκαλοκεντρισμού  Ωράρια προσαρμοσμένα στις δυνατότητες των μαθητών – μαθητοκεντρική προσέγγιση  Ομαδοσυνεργατική Μέθοδος  Ταύτιση της « τάξης » με την « ομάδα » – νέες τεχνολογίες επικοινωνίας

Τ Ο Π ΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ Π ΛΑΙΣΙΟ Σχέση ανθρώπου - περιβάλλοντος Αρχή το σχολείο – οδηγός η τεχνολογία  Χρήση του διαδικτύου – ενημέρωση  Μάθηση μέσω σεμιναρίων  Ομαλή εξοικείωση με την επιστημονική μέθοδο και σκέψη  Λογισμικό μοντελοποίησης (Piaget) Σε συμβατικό πλαίσιο :  Αναβάθμιση του θεσμού των σχολικών εκδρομών  Επαφή μαθητικής κοινότητας με επιστημονικό προσωπικό

Δ ΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ Π ΑΙΧΝΙΔΙ Ένας τρόπος εισαγωγής Εποικοδομητική Προσέγγιση  Φάση προσανατολισμού  Φάση ανάδειξης ιδεών  Φάση αναδόμησης ιδεών  Φάση εφαρμογής  Φάση ανασκόπησης Υλικά

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ