Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Advertisements

8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Στρατηγική Προώθησης.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
Επιστημονική ομάδα Πόσο έχουν επηρεάσει οι οικονομικές συνθήκες τη διατροφή και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων; Μια πρώτη ματιά.
NEEΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ  Γιατί οι έφηβοι πέφτουν στην κυριολεξία με τα μούτρα στη χρήση και συχνά την κατάχρηση του διαδικτύου, του κινητού (ή.
Page  1 To Internet στην Ελλάδα. Page  2 Το Internet στην Ελλάδα… % Χρήστες InternetΔυνητικοί Χρήστες.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
Κουίζ ! ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ  Δες τις δηλώσεις που ακολουθούν.  Αποφάσισε ποιες, κατά τη γνώμη σου, είναι ορθές και ποιες λανθασμένες.  Πάτα F5 και.
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Οικονομικές Επιπτώσεις κινητής τηλεφωνίας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ «484» «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ» ΚΑΤΟΥΝΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-Β ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ-Β
ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
Εργασία της Δήμητρας Βασιλειάδου Για το μάθημα της Πληροφορικής 1 Απριλίου 2002.
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Project Β’ Λυκείου Καταναλώνω Έξυπνα στο σπίτι.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
3ο ΓΕΛ Κορίνθου (Ασημακόπουλος Γ. ΠΕ 09 - Μπόγια Π. ΠΕ 10) 5.1 ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΑ Ανταλλακτική αξία ενός αγαθού είναι οι μονάδες ενός αλλού.
Η Ανακύκλωση Ά Λυκείου Καστελίου Σπύρος Πετράκης
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μια δυναμική προσέγγιση όσον αφορά τη διαχείριση του χρόνου και η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μας. Παρουσίαση από Γιώργο Δημητριάδη MBA FBIM.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 4η
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
Σ.Δ.Ε. Α ΓΡΙΝΙΟΥ Εργαστήριο: «Αγοράζω έξυπνα»
Η Καταναλωτική μας συμπεριφορά
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΡΑΝΙΑ ΓΙΑΧΑΛΗ ΝΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΣ ΓΙΑΓΚΟΣ.
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Χρήσεις του νερού Ας θυμηθούμε μερικούς αριθμούς: Στη Γη υπάρχουν χοντρικά km³ νερό. Αν σκεφτούμε ότι το κάθε κυβικό χιλιόμετρο ισοδυναμεί.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Harcourt, Inc. items and derived items copyright © 2001 by Harcourt, Inc. Παρουσιάσεις για το μάθημα Αρχές Οικονομικής Prepared by Mark P. Karscig, Department.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΙΤΖΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΟΥΚΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗ ΦΙΛΙΑ.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Στρατηγική Προώθησης.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Διαδικασίες Markov.
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Και οι στοιχειώδεις μαθηματικοί υπολογισμοί
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Τα μέσα εμπορικής πολιτικής 1. δασμός
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Επιθυμία vs Ανάγκη / Μαθαίνω να βάζω εφικτούς στόχους Financial Capability.
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
Συμβουλές οικονομίες:μπάνιο/καθαριότητα
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία

Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στα είδη πρώτης ανάγκης και στις «έξυπνες» αγορές. Η οικονομική κρίση έχει κάνει τους καταναλωτές να έχουν στραφεί στα είδη πρώτης ανάγκης και στις «έξυπνες» αγορές. Η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση των Ευρωπαίων καταναλωτών Η τιμή αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση των Ευρωπαίων καταναλωτών

Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χώρες οι οποίες έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι συχνά εκείνες που έχουν υιοθετήσει μία πιο προσεκτική προσέγγιση στην διαδικασία των αγορών. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών, δηλώνουν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της έρευνας, οι χώρες οι οποίες έχουν πληγεί περισσότερο από την οικονομική κρίση είναι συχνά εκείνες που έχουν υιοθετήσει μία πιο προσεκτική προσέγγιση στην διαδικασία των αγορών. Για παράδειγμα, το 77% των Ελλήνων και σχεδόν το 70% των Ισπανών και των Ιταλών, δηλώνουν πως η κρίση τους έκανε να στραφούν περισσότερο στα είδη πρώτης ανάγκης. Παράλληλα, ο σεβασμός του περιβάλλοντος, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο για τους πολίτες όλων αυτών των χωρών. Παράλληλα, ο σεβασμός του περιβάλλοντος, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση, παίζει σημαντικό ρόλο για τους πολίτες όλων αυτών των χωρών.

Επιπλέον, παρόλο που η τιμή είναι πράγματι ένα βασικό ζήτημα που απασχολεί τους καταναλωτές, όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, μεγάλος αριθμός ατόμων αναγνωρίζει την αξία της συμβολής των αγορών του ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει την απάντηση στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς αυτό αποτελεί ίσως ένα μέρος της λύσης για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης οικονομίας σε βάθος χρόνου». Επιπλέον, παρόλο που η τιμή είναι πράγματι ένα βασικό ζήτημα που απασχολεί τους καταναλωτές, όταν πρόκειται για την αγορά προϊόντων φιλικών προς το περιβάλλον, μεγάλος αριθμός ατόμων αναγνωρίζει την αξία της συμβολής των αγορών του ώστε η βιωσιμότητα να αποτελέσει την απάντηση στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 23% των Ελλήνων συμφώνησε πως «η κρίση τους ενθάρρυνε να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς αυτό αποτελεί ίσως ένα μέρος της λύσης για την οικοδόμηση μιας ισχυρότερης οικονομίας σε βάθος χρόνου».

Ευκαιρίες σε καιρό κρίσης Ευκαιρίες σε καιρό κρίσης Ιδέες για να περιορίσετε το κόστος των πρωτοχρονιάτικων αγορών και όχι μόνο... Ιδέες για να περιορίσετε το κόστος των πρωτοχρονιάτικων αγορών και όχι μόνο... Αγορές μέσω Ίντερνετ, δωρεάν ευχετήριες ηλεκτρονικές κάρτες και τηλεφωνήματα χαμηλού κόστους, μεταχειρισμένα αξεσουάρ και ανταλλαγές ρούχων είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα και να περιορίσετε τα έξοδα. Αγορές μέσω Ίντερνετ, δωρεάν ευχετήριες ηλεκτρονικές κάρτες και τηλεφωνήματα χαμηλού κόστους, μεταχειρισμένα αξεσουάρ και ανταλλαγές ρούχων είναι μόνο μερικοί από τους τρόπους για να εξοικονομήσετε χρήματα και να περιορίσετε τα έξοδα. Κάθε γεγονός έχει πάντα (τουλάχιστον) δύο όψεις. Το ποτήρι μπορεί να είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο, το κακό είναι η άλλη πλευρά του καλού και πάει λέγοντας. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής κρίσης που πλήττει τεράστιες ομάδες ανθρώπων παγκοσμίως. Κάθε γεγονός έχει πάντα (τουλάχιστον) δύο όψεις. Το ποτήρι μπορεί να είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο, το κακό είναι η άλλη πλευρά του καλού και πάει λέγοντας. Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και στην παρούσα συγκυρία της οικονομικής κρίσης που πλήττει τεράστιες ομάδες ανθρώπων παγκοσμίως.

Κινητά και ακίνητα Τα διάφορα έντυπα και e-περιοδικά και εφημερίδες με αγγελίες είναι γεμάτα από προσφορές και ευκαιρίες. Η αγορά ακινήτων έχει σαφή πτώση και η πληθώρα των σπιτιών που μένουν αδιάθετα κάνουν τις τιμές να πέφτουν ακόμα περισσότερο, για να υπάρχουν ελπίδες πώλησης. Κινητά και ακίνητα Τα διάφορα έντυπα και e-περιοδικά και εφημερίδες με αγγελίες είναι γεμάτα από προσφορές και ευκαιρίες. Η αγορά ακινήτων έχει σαφή πτώση και η πληθώρα των σπιτιών που μένουν αδιάθετα κάνουν τις τιμές να πέφτουν ακόμα περισσότερο, για να υπάρχουν ελπίδες πώλησης.

Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, όπως αυτοί που διανύουμε, κάθε τρόπος να γλυτώσουμε έστω και λίγα χρήματα είναι ευπρόσδεκτος. Κι αν πρέπει να βάλουμε σε σειρά προτεραιότητας τα είδη στα οποία δεν αξίζει να ξοδεύουμε πολλά χρήματα, στις πρώτες θέσεις σίγουρα θα φιγουράριζαν τα ρούχα, τα βιβλία και τα dvd. Σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, όπως αυτοί που διανύουμε, κάθε τρόπος να γλυτώσουμε έστω και λίγα χρήματα είναι ευπρόσδεκτος. Κι αν πρέπει να βάλουμε σε σειρά προτεραιότητας τα είδη στα οποία δεν αξίζει να ξοδεύουμε πολλά χρήματα, στις πρώτες θέσεις σίγουρα θα φιγουράριζαν τα ρούχα, τα βιβλία και τα dvd.

1. Ρούχα 1. Ρούχα 2. Αθλητικά όργανα-είδη 2. Αθλητικά όργανα-είδη 3. Βιβλία, cd, dvd, video games 3. Βιβλία, cd, dvd, video games 4. Μουσικά όργανα 4. Μουσικά όργανα 5. Υπολογιστές 5. Υπολογιστές 6. Αυτοκίνητο 6. Αυτοκίνητο 7. Σπίτι 7. Σπίτι 8. Κοσμήματα 8. Κοσμήματα 9. Είδη γάμου 9. Είδη γάμου 10. Έπιπλα 10. Έπιπλα

Οι αγορές με μέτρο, αλλά και μια σειρά από.κόλπα και πρακτικές συνήθειες, όπως οι έξυπνες αγορές μέσω Ιντερνετ, ο περιορισμός των μετακινήσεων με το αυτοκίνητο, η εξοικονόμηση ενέργειας στις συσκευές του σπιτιού και η «ανακύκλωση» του φαγητού που μένει είναι μερικά από τα «όπλα» που οι ειδικοί συνιστούν στους πολίτες στη μάχη με την κρίση. Πόσες φορές δεν έχουμε αγοράσει κάποιο προϊόν την ώρα που μπορεί να βρίσκεται άλλη μια ολόκληρη συσκευασία στο ντουλάπι μας Οι αγορές με μέτρο, αλλά και μια σειρά από.κόλπα και πρακτικές συνήθειες, όπως οι έξυπνες αγορές μέσω Ιντερνετ, ο περιορισμός των μετακινήσεων με το αυτοκίνητο, η εξοικονόμηση ενέργειας στις συσκευές του σπιτιού και η «ανακύκλωση» του φαγητού που μένει είναι μερικά από τα «όπλα» που οι ειδικοί συνιστούν στους πολίτες στη μάχη με την κρίση. Πόσες φορές δεν έχουμε αγοράσει κάποιο προϊόν την ώρα που μπορεί να βρίσκεται άλλη μια ολόκληρη συσκευασία στο ντουλάπι μας

Οικονομία με πετάλι Κλείστε τους διακόπτες Κλείστε τους διακόπτες Η ιστοσελίδα με τις καλύτερες τιμές Η ιστοσελίδα με τις καλύτερες τιμές Φθηνότερα τα ψώνια on line Φθηνότερα τα ψώνια on line Επωφεληθείτε από τις προσφορές των ξενοδοχείων Επωφεληθείτε από τις προσφορές των ξενοδοχείων