2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις. Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Περιπλάνηση στον λαβύρινθο
Advertisements

ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑ (EXCEL)
Εμπέδωση Βασικές αρχές Οργάνωση τάξης Διδακτικές στρατηγικές
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Εκκίνηση του MATLAB.
CMS (Content Management System)
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Γνωριμία με το Scratch.
Διδασκαλία εννοιών προγραμματισμού με το Scratch για τις Ε’ και ΣΤ’ δημοτικού Η παρούσα σειρά μαθημάτων ΤΠΕ υλοποιήθηκε στο 15ο Δημοτικό Σχολείο.
Μέθοδοι επιστημονικής γνώσης στη διδασκαλία των μαθηματικών
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
Α-Β Γυμνασίου Επιμέλεια: Ν.Αναστασάκης
Συνεργασία στο νηπιαγωγείο μέσα από ένα δημιουργικό πολύγωνο
Εισαγωγη στο scratch.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Β’ τάξη
Η τέχνη και η γραφή.
Για το πρόγραμμα Διαχείρισης Εκκλησιαστικών Κειμηλίων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: To λογισμικό του υπολογιστή
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα. Υπολογισμοί Γλώσσα που αποδέχεται ένας υπολογιστής: Το σύνολο των λέξεων τα οποία οδηγούν σε κατάσταση αποδοχής.
ΣΥΝΟΛΑ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Προγραμματισμός ύλης Β’-Γ’ Γυμνασίου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ FORMULA 1 ΜΕ ΤΟ SCRATCH
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ HELICOPTER ΜΕ ΤΟ SCRATCH Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα: ts/ / και στην ιστοσελίδα.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Το αλφάβητο της ΓΛΩΣΣΑΣ
Σκηνή από ρολό χαρτί Χάρτινες επίπεδες κούκλες
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.  ΥΛΙΚΟ(HARDWARE)  ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ(SOFTWARE)
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εργαστήριο 2 : Scratch (Μέρος 2ο) Δημήτριος Νικολός ΤΕΕΑΠΗ
Συνεδρία 8 Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Δυσκολίες των Μαθηματικών
Κίνηση στο Scratch.
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ SCRATCH
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2 η Συνάντηση Εργαστηρίου Ζωγραφική και όψεις

Εκφώνηση τελικών εργασιών – Υλοποιήστε μια αλληλεπιδραστική ιστορία για τους μαθητές σας. Η ιστορία αυτή μπορεί να είναι παραμύθι, ή κάποια ιστορία που σχετίζεται με θέματα του αναλυτικού προγράμματος του Νηπιαγωγείου.

Εκφώνηση τελικών εργασιών – Εργασία σχετική με τα Μαθηματικά. Δεν είναι απαραίτητο να περιέχει τα σύμβολα των αριθμών, αλλά πρέπει να περιέχει μαθηματικές έννοιες, όπως σύγκριση, πρόσθεση ή άλλες.

Εκφώνηση τελικών εργασιών – Αλληλεπιδραστική εργασία σε σχέση με το αλφάβητο. Μπορείτε να ενσωματώσετε τον τρόπο γραφής, χειρόγραφα και τυπωμένα κείμενα, ή τις διαφορές λατινικού και ελληνικού αλφαβήτου.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΤΟ SCRATCH Σημερινή δραστηριότητα (1)

Δραστηριότητες Αποθήκευση και άνοιγμα αρχείων στο Scratch. Κατέβασμα εφαρμογών από το και άνοιγμα με το Scratch. Απομόνωση φιγούρων από εργασίες και αποθήκευση σαν ξεχωριστό αρχείο.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΙΚΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Σημερινή δραστηριότητα (2)

Εισαγωγή εικόνων στο Scratch Σαν νέα φιγούρα

Εισαγωγή εικόνας

Εισαγωγή εικόνων Σαν νέα ενδυμασία φιγούρας

Εισαγωγή εικόνων Σαν είδη φόντου στο σκηνικό

ΟΨΕΙΣ Σημερινή δραστηριότητα (3)

Προετοιμασία Πρέπει να έχετε: – τουλάχιστον δύο ενδυμασίες σε κάποια φιγούρα – τουλάχιστον δύο είδη φόντου στο σκηνικό

Οι εντολές για τη φιγούρα

Οι εντολές για το σκηνικό

Δραστηριότητα του εργαστηρίου Φτιάξτε μια εφαρμογή: – Μία φιγούρα που διηγείται μια ιστορία χρησιμοποιώντας εντολές – Καθώς η φιγούρα διηγείται μια ιστορία, να αλλάζει με διάφορους τρόπους η εμφάνισή της

Άσκηση για το σπίτι – Δημιουργία σκηνικού και φιγούρων σχετικά με την ιστορία / παιχνίδι που θα κατασκευαστεί.