6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάκλαση και διάθλαση του φωτός
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
ΟΛΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Διάθλαση του φωτός Επιμέλεια: Ηλίας Μαυροματίδης, ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης,
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΥΜΑΤΩΝ.
9. ΦΑΚΟΙ & ΟΠΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ.
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
6.2 ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ.
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Ε.Κ.Φ.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
8.2 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Πανεπιστήμιο Αθηνών Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Περιβάλλοντος Καθηγ. Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης Δρ Ματθαίος Πατρινόπουλος,
Οπτική, Καθρέφτες και Διαφάνεια σωμάτων
ΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ Φυσική Γ λυκείου Θετική & τεχνολογική κατεύθυνση
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
7.2 ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ: ΕΙΔΩΛΑ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Test διάθλαση, φακοί.
Οπτικές Ίνες Κονίδης Στράτης Κολοβού Σταματίνα Κούρο Χριστίνα
Οπτικές Ίνες Ελένη Κορομβόκη – Παρασκευή Μυλωνάκου
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη.
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
2° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό.
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
9° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Χρόνος.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
Βασικά στοιχεία Τηλεσκοπίου Ενίσχυση Φωτός Μεγέθυνση Γ. Νικολιδάκης.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Όταν το φως περνά από τον αέρα σε ένα άλλο διαφανές υλικό ή από ένα διαφανές υλικό στον αέρα, αλλάζει πορεία. Διάθλαση ονομάζουμε.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΦΩΤΕΙΝΗΣ ΔΕΣΜΗΣ ΣΕ ΠΡΙΣΜΑ
Στοιχειά ανατομικής και τοπογραφικής ανατομικής του ανθρωπίνου σώματος
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
ΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ Εργαστηριακή Άσκηση 11 Γ′ Γυμνασίου
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Επέμβαση της τύχης στη δημιουργία γαμετών
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Έννοια, χαρακτηριστικά
Τεχνικές-Εφαρμογές Υφαντικής
ΟΠΤΙΚΗ Οπτική ονομάζεται ο κλάδος της Φυσικής που μελετά τη συμπεριφορά και τις ιδιότητες του φωτός, ενώ επιπλέον περιγράφει και τα φαινόμενα που διέπουν.
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Σημείωση: οι ερωτήσεις του φύλλου εργασίας είναι εκτός ύλης, ενώ δεν ισχύει το ίδιο για την εργαστηριακή άσκηση.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
ΕΝΟΤΗΤΕΣ Το πρόβλημα και ο σκοπός της έρευνας
ΦΩΣ & ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα παιχνίδια του φωτός (2)
2 ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Ανάκλαση και διάθλαση του φωτός.
Γιατί βλέπουμε τα αντικείμενα;
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
ΑνΑκλαση και διAθλαση του φωτΟΣ
Εφαρμοσμένη Οπτική Συμβολή του φωτός.
Όταν το χαρτονάκι είναι κοντά στο βιβλίο, βλέπω τα γράμματα μεγαλύτερα
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Στόχοι: Προσέγγιση των πρώτων αυθόρμητων σκέψεων των παιδιών σχετικά με την έννοια του φωτός. Προσδιορισμός των φυσικών και τεχνητών φωτεινών πηγών με προσανατολισμό ο οποίος θα επιχειρεί να τις ενοποιήσει στη σκέψη του παιδιού με βάση τις κοινές λειτουργικές τους ιδιότητες.

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Στόχοι: Συγκρότηση της σκέψης ότι το φως είναι ανεξάρτητη οντότητα από τις φωτεινές πηγές από τις οποίες παράγεται. Αναγνώριση του φωτός ως οντότητα, η οποία υπάρχει, διαδίδεται στο χώρο και αλληλεπιδρά με τα αντικείμενα που συναντά. Περιγραφή ειδώλων μέσα σε καθρέφτες και χρήση τους για αντικείμενα που δεν φαίνονται άμεσα

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Ρυθμίσεις της τάξης: Εργασία σε ομάδες. Φοιτήτρια/-της καθοδηγητής, διαμεσολαβητής και διευκολυντής της μάθησης

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Γενικό υλικό Υλικό δραστηριοτήτων Κουτί χάρτινο Χαρτόνι Ψαλίδι Μολύβια Πλαστικό ποτήρι Υλικό δραστηριοτήτων Εικόνες φωτεινών πηγών Καρτέλες με το σήμα «βλέπω» και «δεν βλέπω» Κέρμα Γυάλινο βάζο Φακούς τσέπης Βελόνα πλεξίματος Σωλήνες από λάστιχο Καθρεφτάκια

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Δραστηριότητες: Αφόρμηση-Εισαγωγή στο θέμα: Ανάδειξη γνωστικών εμποδίων. Αναγνώριση φωτεινών πηγών μέσα από εικόνες. Φωτεινές δέσμες: Πειραματισμός σχετικά με το πέρασμα του φωτός μέσα σε ένα κουτί. Δημιουργία φωτεινών δεσμών στο σκοτάδι με τη χρήση φακών.

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Δραστηριότητες (συνέχεια): Δημιουργία γνωστικών συγκρούσεων: Μοιράζουμε στα παιδιά από δύο κάρτες με τα σύμβολα «βλέπω» και «δεν βλέπω». Διηγούμαστε μια ιστορία και σε τακτά διαστήματα σταματάμε. Κάθε φορά που η ηρωίδα μπορεί να δει τα παιδιά σηκώνουν ψηλά την κάρτα με το σήμα «βλέπω». Αντίθετα, όταν δεν μπορεί να δει σηκώνουν την κάρτα με το σήμα «δεν βλέπω».

Θέμα: Φως - Κάτοπτρα Δραστηριότητες (συνέχεια) : Η ευθύγραμμη πορεία του φωτός. Η διάθλαση του φωτός. Το παιχνίδι του καθρέφτη- Ζωγραφική μέσα από τον καθρέφτη. Παρατήρηση προσώπων και αντικειμένων σε διαφορετικές θέσεις μέσα από τον καθρέφτη