Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΤΣΟΝΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΑΡΕΔΡΟΣ Π.Ι.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Θέμα: Προαγωγή της δημιουργικότητας και της καινοτομίας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Μια περιεκτική πρόταση για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση Σταμάτης Παλαιοκρασάς (Σεπτέμβριος 2005)
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
ICTs and Project based method in Secondary Education - Οι ΤΠΕ και η μέθοδος project στη Δ/θμια Εκπαίδευση» Τσιροπούλου Σοφία, Βιολόγος Υπεύθυνη Σχολικών.
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Project στο μάθημα των Γερμανικών Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Στεφανία Κοσμίδου.
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό Μοντέλα ηθικής ανάπτυξης Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑ 10 : ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
1η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΜΑΘΗΤΙΑΔΑ ΝΟΜΟΥ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ Ευάγγελος Αλμπανίδης.
ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ)
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Διαπολιτισμικότητα και Φυσική Αγωγή
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Ευάγγελος Αλμπανίδης Αναπληρωτής Καθηγητής

Έννοια Ολυμπιακής Παιδείας Είναι η μορφωτική διαδικασία που αποσκοπεί στη διαμόρφωση ή καλλιέργεια προτύπων συμπεριφοράς των νέων, σύμφωνα με τις διαχρονικές αξίες του ολυμπισμού και του αθλητισμού.

ΣΚΟΠΟΣ Είναι να εμπνεύσει και να προωθήσει την υιοθέτηση συμπεριφορών και αξιών φιλίας, συνεργασίας, σεβασμού στον συνάνθρωπο, τιμιότητας και προσπάθειας για διαρκή βελτίωση

Στόχοι του προγράμματος Να καταστήσει τα σχολεία κυψέλες αθλητικής και πολιτιστικής παιδείας Να διαδώσει τις αξίες του αθλητισμού Να ενισχύσει την εθελοντική προσφορά Να προωθήσει την ισότητα των φύλων και ευκαιριών στο σχολείο Να ευαισθητοποιήσει τα παιδιά σε θέματα της διαφορετικότητας και του πολυπολιτισμού

Εφαρμογή του Προγράμματος 1998-1999: Επιμόρφωση 25 Καθηγητών και Δασκάλων από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 1999-2000: Επιμόρφωση 134 ΚΦΑ. Πιλοτική Εφαρμογή προγράμματος στις τελευταίες τάξεις του Δημοτικού 2000-20001: Πρόσληψη 1000 ΚΦΑ.Πραγματοποίηση 3 Σεμιναρίων 20001-2: Πρόσληψη 2000. Διανομή σχετικών βιβλίων. Εφαρμογή προγράμματος σε 950.000 μαθητές σε 7.400 σχολεία 2002-3: Επέκταση της εφαρμογής στα Ιδιωτικά, ειδικά σχολεία και στην ομογένεια

Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Εφαρμογή του προγράμματος Ε΄και Στ΄ εντός του ωρολογίου προγράμματος μία ώρα την εβδομάδα Όπου υπάρχει η δυνατότητα επέκταση του προγράμματος και στις μικρότερες τάξεις

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Στο Γυμνάσιο εντός του Ωρολογίου Προγράμματος μία ώρα την εβδομάδα ανά δεκαπενθήμερο Λύκεια και στα ΤΕΕ το πρόγραμμα εφαρμόζεται μόνο στην Α΄Λυκείου ανά εβδομάδα

Καινοτομίες Η Ολυμπιακή Παιδεία δεν ήταν μάθημα αλλά βιωματική δραστηριότητα Στηρίζονταν στη διαθεματική προσέγγιση Προκαλούσε συζητήσεις για να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές Χρησιμοποιήθηκε η αξιολόγηση

Αξιολόγηση Από τον εκπαιδευτικό Από το μαθητή Από το Νομαρχιακό υπεύθυνο Συντονιστής -Υπεύθυνος

Εκδόσεις Ολυμπιακοί Αγώνες: Αναφορές και Προσεγγίσεις Παραολυμπιακοί Αγώνες Ολυμπιακή Παιδεία: Από τη Θεωρία στην Πράξη Ολυμπιακές ματιές Ολυμπιακά Αθλήματα Η Δέσποινα και το περιστέρι Ολυμπιακό 2004άδιο για 6-9, 10-12, 12-15. Προτάσεις- Προοπτικές (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο) Ανοικτοί Ορίζοντες Μικρός Εθελοντής

Περιεχόμενα Συγκρίσεις αρχαίων και σύγχρονων Ολυμπιακών Αγώνων Προαγωγή κριτικής ικανότητας Αλληλοσεβασμός Σεβασμός και μετριοφροσύνη Συνεχής βελτίωση «Μαζί» αντί «εγώ» Αγάπη για τη φύση Ανοχή στη διαφορετικότητα Ανοχή σε παιδιά μέτριων ικανοτήτων Αναφαίρετο δικαίωμα στη Φ.Α. και τον Αθλητισμό σε κάθε παιδί. Η ολυμπιακή παιδεία κατά της υπερβολικής άσκησης. Επίδειξη φίλαθλου πνεύματος τα΄σο στη νίκη όσο και στην ήττα. Οι οπαδοί να γίνουν φίλαθλοι Καλλιέργεια εθελοντικού πνεύματος…