ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Advertisements

Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
4ο ΓΕ.Λ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Υποκλοπή Προσωπικών Δεδομένων ΜΙΜΗΣΗ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΟΛΔΕΡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΔΕΣΙΔΗΣ ΦΩΤΗΣ.
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
KINHTO.
Κ ΙΝΗΤΑ Τ ΗΛΕΦΩΝΑ Καλογεράκη Μαρία, Ανδριανάκη Ιωάννα, Παπαδάκης Γιώργος.
Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
….για πολλές ώρες…..
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Θέμα project : Cyberbullying
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Tζένη Παγγέ, Καθηγήτρια ΠΤΝ Πανεπιστημίου ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
Ο ελεύθερος χρόνος των εφήβων Εργασία στο μάθημα της Πληροφορικής.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
ΕΘΙΣΜΟΙ.
Θετικά Αρνητικά Συνέπιες Ασφαλές σερφάρισα στο διαδίκτυο
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer)
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Εθισμός στα Social Media
Σύγχρονες μεθοδολογίες ανάπτυξης και διαχείρισης Πληροφοριακών Συστημάτων 2ο Κεφάλαιο.
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Κίνδυνοι του διαδικτύου
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφάλεια στον ψηφιακό κόσμο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤAI ΑΠΟ ΤΡΙΑ ΑΤΟΜΑ. ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΜΒΡΟΓΙΑΝΝΗΣ. ΤΡΙΑΝΤΑΦYΛΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ. ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΙΦΑΝΗΣ.

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΒΙΑΙΑ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ. ΤΑ ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΘΙΣΜΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ . Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ:1)ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ 2)ΥΠΕΡΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ 3)ΚΑΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ. ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗΣ.

Συνέντευξη με την καθηγήτρια Πληροφορικής κα Μυρτώ Δημούδη