Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ό Π ρ ό γ ρ α μ μ α 3 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2014 - 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Advertisements

Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ 7/Θ ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΙΚΙΩΝ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
To περιβάλλον kodu Σενάριο διδασκαλίας.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Προτάσειςγια πρόληψη και αντιμετώπιση 5 ο Γυμνάσιο Σερρών, 6 Οκτώβρη 2014 Ελένη Πετρομελίδου, Φιλόλογος.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΠΡΟΤΥΠΟ- ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
Εκατομμυριούχος της Γνώσης
Ευθύς και πλάγιος λόγος
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
Π ρ ό γ ρ α μ μ α Α γ ω γ ή ς Υ γ ε ί α ς
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Ελευθερία στα σχολεία Οδηγός εγκατάστασης Ubuntu Ltsp + Εκπαιδευτικό υλικό.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
Αφήγηση αφήγηση.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
Μουσικό Σχολείο Πατρών
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Την Τετάρτη οι μαθητές της Ε΄τάξης του σχολείου μας ,κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη ,είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν.
Π Ένας μαγικός αριθμός.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
Οι μικροοργανισμοί στην υπηρεσία του ανθρώπου και του περιβάλλοντος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας 3Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 2015 – 2016
1ο Γυμνάσιο Μάνδρας Πρόγραμμα αγωγής σταδιοδρομίας
ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ. Λύση ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑ Λύση.
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
Φίλοι Μερικές φορές θέλουμε να δείξουμε στους φίλους μας ότι τους αγαπάμε. Μπορούμε να τους σφίξουμε το χέρι ή να μοιραστούμε ένα παιχνίδι μαζί τους. Έτσι,
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ό Π ρ ό γ ρ α μ μ α 3 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Ό τ α ν τ ο Σ χ ο λ ε ί ο μ α ς σ υ ν ά ν τ η σ ε τ ο Μ υ σ τ ή ρ ι ο – Π α ι χ ν ί δ ι α Μ υ σ τ η ρ ί ο υ Ό τ α ν τ ο Σ χ ο λ ε ί ο μ α ς σ υ ν ά ν τ η σ ε τ ο Μ υ σ τ ή ρ ι ο – Π α ι χ ν ί δ ι α Μ υ σ τ η ρ ί ο υ

Η ο μ ά δ α μ α ς

Π ο ι ο ι ε ί μ α σ τ ε Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Βασιλάκου Μαργαρίτα (Καλλιτεχνικά) Γουβέλη Παναγιώτα (Φιλόλογος) Λασπιά Χαραλαμπία (Πληροφορική) Παπαγιαννακόπουλος Δημήτριος (Τεχνολόγος)

Τ ο π ε ρ ι ο δ ι κ ό μ α ς Τ ο π ε ρ ι ο δ ι κ ό μ α ς ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ – ΜΥΣΤΗΡΙΟ – ΤΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ – ΜΥΣΤΗΡΙΟ – ΤΗΤΕΣ εξερευνώ και ανακαλύπτω … τη γνώση! εξερευνώ και ανακαλύπτω … τη γνώση!

Η γοητεία αλλά και η δύναμη του μυστηρίου μάς ενέπνευσε να του αφιερώσουμε ένα μεγάλο μέρος από το δεύτερο τεύχος του περιοδικού μας.

Βία και Εκφοβισμός στο Σχολείο: Ρωτάω τους συμμαθητές μου, μαθαίνω για τη βία, συμπεραίνω για τον κόσμο Η έρευνα στα πλαίσια του περιοδικού μας

Τ ο π α ι χ ν ί δ ι μ α ς Σκοτεινοί Γρίφοι

Π ε ρ ι γ ρ α φ ή Π ε ρ ι γ ρ α φ ή Πρόκειται για γρίφους οι οποίοι στηρίζονται σε σύντομες αφηγήσεις είτε πλαστές, που αφορούν στον ιδιωτικό και δημόσιο βίο των ανθρώπων κατά την περίοδο της αρχαιότητας στην Ελλάδα, των ρωμαϊκών και των βυζαντινών χρόνων, είτε πραγματικές που αφορούν σε συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα των ίδιων χρονικών περιόδων. Οι παίκτες καλούνται υποβάλλοντας ερωτήσεις στους διαχειριστές του παιχνιδιού να λύσουν τους γρίφους.

Το λογισμικό διαχείρισης του παιχνιδιού

Ι σ τ ο ρ ί ε ς μ υ σ τ η ρ ί ο υ

Η πιο ωραία εμπειρία που μπορούμε να έχουμε είναι το μυστηριώδες. Είναι το πρωταρχικό συναίσθημα που βρίσκεται στη βάση της αληθινής τέχνης και της αληθινής επιστήμης. «Η πιο ωραία εμπειρία που μπορούμε να έχουμε είναι το μυστηριώδες. Είναι το πρωταρχικό συναίσθημα που βρίσκεται στη βάση της αληθινής τέχνης και της αληθινής επιστήμης.» Albert Einstein (1879 – 1955)