Π ο λ ι τ ι σ τ ι κ ό Π ρ ό γ ρ α μ μ α 3 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Ό τ α ν τ ο Σ χ ο λ ε ί ο μ α ς σ υ ν ά ν τ η σ ε τ ο Μ υ σ τ ή ρ ι ο – Π α ι χ ν ί δ ι α Μ υ σ τ η ρ ί ο υ Ό τ α ν τ ο Σ χ ο λ ε ί ο μ α ς σ υ ν ά ν τ η σ ε τ ο Μ υ σ τ ή ρ ι ο – Π α ι χ ν ί δ ι α Μ υ σ τ η ρ ί ο υ
Η ο μ ά δ α μ α ς
Π ο ι ο ι ε ί μ α σ τ ε Εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Βασιλάκου Μαργαρίτα (Καλλιτεχνικά) Γουβέλη Παναγιώτα (Φιλόλογος) Λασπιά Χαραλαμπία (Πληροφορική) Παπαγιαννακόπουλος Δημήτριος (Τεχνολόγος)
Τ ο π ε ρ ι ο δ ι κ ό μ α ς Τ ο π ε ρ ι ο δ ι κ ό μ α ς ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ – ΜΥΣΤΗΡΙΟ – ΤΗΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟ – ΜΥΣΤΗΡΙΟ – ΤΗΤΕΣ εξερευνώ και ανακαλύπτω … τη γνώση! εξερευνώ και ανακαλύπτω … τη γνώση!
Η γοητεία αλλά και η δύναμη του μυστηρίου μάς ενέπνευσε να του αφιερώσουμε ένα μεγάλο μέρος από το δεύτερο τεύχος του περιοδικού μας.
Βία και Εκφοβισμός στο Σχολείο: Ρωτάω τους συμμαθητές μου, μαθαίνω για τη βία, συμπεραίνω για τον κόσμο Η έρευνα στα πλαίσια του περιοδικού μας
Τ ο π α ι χ ν ί δ ι μ α ς Σκοτεινοί Γρίφοι
Π ε ρ ι γ ρ α φ ή Π ε ρ ι γ ρ α φ ή Πρόκειται για γρίφους οι οποίοι στηρίζονται σε σύντομες αφηγήσεις είτε πλαστές, που αφορούν στον ιδιωτικό και δημόσιο βίο των ανθρώπων κατά την περίοδο της αρχαιότητας στην Ελλάδα, των ρωμαϊκών και των βυζαντινών χρόνων, είτε πραγματικές που αφορούν σε συγκεκριμένα ιστορικά γεγονότα των ίδιων χρονικών περιόδων. Οι παίκτες καλούνται υποβάλλοντας ερωτήσεις στους διαχειριστές του παιχνιδιού να λύσουν τους γρίφους.
Το λογισμικό διαχείρισης του παιχνιδιού
Ι σ τ ο ρ ί ε ς μ υ σ τ η ρ ί ο υ
Η πιο ωραία εμπειρία που μπορούμε να έχουμε είναι το μυστηριώδες. Είναι το πρωταρχικό συναίσθημα που βρίσκεται στη βάση της αληθινής τέχνης και της αληθινής επιστήμης. «Η πιο ωραία εμπειρία που μπορούμε να έχουμε είναι το μυστηριώδες. Είναι το πρωταρχικό συναίσθημα που βρίσκεται στη βάση της αληθινής τέχνης και της αληθινής επιστήμης.» Albert Einstein (1879 – 1955)