Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΒΑΣΙΑ ΓΡΑΨΙΔΗ ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΑΡΕΤΗ ΒΑΛΑΜΟΥΤΗ ΣΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΒΑΣΩ ΖΕΡΒΑ
ΣΤΟΧΟΣ Στόχος της εργασίας μας είναι να καλλιεργήσουμε το καλλιτεχνικό μας πνεύμα και να ενισχύσουμε την κριτική μας γνώση. Ακόμα, μέσα από την τέχνη θα απελευθερώσουμε τις δημιουργικές δυνάμεις του ανθρώπου οδηγώντας τον στην αυτοσυνείδηση ενώ παράλληλα θα προσεγγίσουμε την παράδοση.
ΓΛΥΠΤΙΚΗ Γλυπτική ονομάζεται η τέχνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας - έκφρασης, που εκτελείται μέσω της δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών σε οποιοδήποτε μέσο. Η γλυπτική του 20ού αιώνα φέρει εμφανείς επιδράσεις από την αρχαία Ελλάδα πολλά στοιχεία της αρχαίας ελληνικής γλυπτικής συναιρούνται, αλλά και ανατρέπονται, δημιουργώντας μια νέα αισθητική πρόταση.
Η ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΣΤΟΝ 20ο ΑΙΩΝΑ Ο 20ός αιώνας είναι ο αιώνας, όπου η γλυπτική επιφέρει τις μεγαλύτερες τροποποιήσεις από τη στιγμή που ο συνδυασμός διαφορετικών υλικών επιτρέπει τους πειραματισμούς Αν και η μοντέρνα τέχνη κάνει χρήση εικόνων που πηγάζουν από την αντικειμενική πραγματικότητα, ξεχωρίζει από την τέχνη του παρελθόντος ως προς την επιθυμία και την ικανότητά της να χρησιμοποιεί μη αντικειμενικά σύμβολα ως υποκατάστατα εσωτερικών συνθηκών του νου.
ΕΙΚΟΝΕΣ ΓΛΥΠΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ Εικαστική Τέχνη, είναι η έκφραση και αντικειμενοποίηση των συναισθημάτων, των παραστάσεων και των άλλων ψυχικών περιεχομένων του ανθρώπου σε αισθητικές μορφές. Στον άνθρωπο υπάρχει η ορμή να εκφράζει στους άλλους ότι γεμίζει και κινεί την ψυχή του, τις συγκινήσεις του, τις παραστάσεις του, τις σκέψεις του και τις επιθυμίες του. Επιζητεί ο καλλιτέχνης, να αντιλαμβάνονται και οι άλλοι άνθρωποι το ψυχικό του περιεχόμενο και τον εσωτερικό του κόσμο, επιζητώντας επίσης να συμμετέχουν σε αυτόν.
ΚΥΒΙΣΜΟΣ Εκφράζει το αίτημα να τεθεί τάξη και λογικός ειρμός στη χρωματική απειθαρχία και αυθαιρεσία του υποκειμενισμού. Κύριοι εισηγητές του ρεύματος είναι ο Πάμπλο Πικάσσο και ο Μπρακ. Βασικά χαρακτηριστικά του κινήματος είναι ότι: Επιστρέφει στη φύση την οποία ζητεί να ερμηνεύσει μέσω των γεωμετρικών και στερεομετρικών σωμάτων. Εικονίζει απλά αντικείμενα και «νεκρές φύσεις». Δεν επιδιώκει να προκαλέσει συγκινήσεις, ούτε να υποβάλλει την ποιότητα της ατμόσφαιρα και του φωτός
ΕΞΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ Ανάλογοι προς τους στόχους του Φωβισμού, αλλά με περισσότερο ενστικτώδη και ακραία διατύπωση, είναι οι στόχοι του Εξπρεσιονισμού, με κύριους εκφραστές τον Μαντιλιάνι, τον Λούντβιχ Κίρχνερ και τον Γκρύνεβαλντ. Τα χαρακτηριστικά του κινήματος μπορούν να συνοψισθούν ως εξής: Βιαιότητα του χρώματος. Σκληρότητα της γραμμής. Υποκειμενική σύνθεση. Παραμόρφωση της φόρμας. Η ζωγραφική αποτείνεται στην ανθρώπινη ψυχή και ιδιαίτερα στην περιοχή του υποσυνείδητου
ΟΡΦΙΣΜΟΣ Ο όρος Ορφισμός είναι δημιούργημα του ποιητή Γκυγιώμ Απολλιναίρ και αποδίδεται στο ζωγραφικό έργο του ζεύγους Ρομπέρ και Σόνιας Ντελωναί,που αποτελούν και τους εκφραστές του ρεύματος αυτού. Ο Ορφισμός διακρίνεται από τον Κυβισμό αφού η ζωγραφική επιφάνεια προκαλεί επιπλέον μουσική εντύπωση. Δανείζεται τη χρωματική λαμπρότητα του Φωβισμού και τις γεωμετρικές φόρμες του Κυβισμού.
ΝΤΑΝΤΑΙΣΜΟΣ Το κίνημα του Ντανταϊσμού εμφανίζεται στη Ζυρίχη το 1906 με κύριους εκφραστές τους: Ντυσάν, οΧάουσμαν κ.ά. Έχει πολιτικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα και σύντομα διαδίδεται στην Ευρώπη. Στρέφεται εναντίον των καθιερωμένων αξιών και των αστικών αντιλήψεων. Δεν προτείνει μια τεχνοτροπία ή μια ειδική αισθητική θέση. Έχει δανειστεί πολλά στοιχεία του Κυβισμού και του Φουτουρισμού
ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΕΙΔΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ DUBSTEP ELECTRO HOUSE CHIPTONE DRUMSTEP
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ ΑΠΌ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑΝ ΑΠΕΓΩΣΜΕΝΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΓΙΖΕ ΤΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΜΕ ΤΗ ΜΕΛΩΔΙΑ ΤΗΣ ΕΔΙΝΕ ΕΝΑ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ DJ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ DAVID GUETTA SKRILLEX AFROJACK DIMITRI VEGAS LIKE MIKE
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ; Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση κατάλληλων συσκευών (φωτογραφικές μηχανές).
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ; Camera obscura Οι πρώτες φωτογραφίες αποτελούν απλές προβολές εικόνων πάνω σε κάποια επιφάνεια. Χημική φωτογραφία Αποτύπωση του φωτός πάνω σε ένα φωτοευαισθητοποιημένο από άλατα αργύρου χαρτί,
ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Έγχρωμη φωτογραφία Η τεχνική της φωτογραφίας χρώματος εξερευνήθηκε σε ολόκληρη τη διάρκεια του 19ΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Η ψηφιακή φωτογραφία αποτελεί ίσως την τελευταία σημαντική εξέλιξη σε ότι αφορά την τεχνική της φωτογραφίας. ου αιώνα.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΟΜΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ; ΟΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Ο φακός είναι από τα πλέον καθοριστικά στοιχεία τόσο για την ευκρίνεια της τελικής εικόνας όσο και για τις φωτογραφικές δυνατότητες κάθε συσκευής.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ Θέματα εξέτασης ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΓΡΑΜΜΟΦΩΝΟΥ; ΠΟΙΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣΕΤΑΣ; ΠΟΙΑ Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ CD-ROM; ΠΟΙΑ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ IPOD ? ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ IPOD ; ΠΩΣ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΤΟ ΕΞΥΠΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ ; ΠΟΙΑ Η ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΗΧΕΙΩΝ;
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΟΙΚΙΑΚΟΥ ΗΧΟΥ 1877-2013
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Καταλήγοντας, φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι κατά τους τελευταίους 2 αιώνες η τεχνολογία εξελίσσεται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Χαρακτηριστικά επιτεύγματα των εποχών αυτών είναι η ανάπτυξη της γλυπτικής, της ζωγραφικής και της ηλεκτρονικής μουσικής καθώς και η εξέλιξη της φωτογραφίας και του ήχου. Έτσι, δημιουργείτε μια νέα κοινωνία σύγχρονη και πιο πληροφορημένη.