Οι Μουσικές Δραστηριότητες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΝΑΟ - ΜΟΥΣΙΚΟΣ Καρατζαφέρης Ευστάθιος Αλέξανδρος.
Advertisements

Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Σχέδια μαθημάτων μουσικής
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
Θεωρητικό πλαίσιο 1ου και 2ου κύκλου
5. Χαρακτηρισμός των μαθηματικών γνώσεων των μαθητών.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Σχέδιο μαθήματος “Γιάννη μου το μαντήλι σου» (Παραδοσιακό Ηπείρου) Τσερπέ Γεωργία Μαρία Δρ. ιστ. Μουσικολόγος Σχ. Σύμβουλος μουσικών ΠΕ16 Κεντρικής.
Μαθησιακά κέντρα:. Η μουσική, ο ρυθμός, το τραγούδι και η κατασκευή αυτοσχέδιων μουσικών οργάνων Η μουσικοκινητική αγωγή είναι όρος ταυτόσημος με τη ρυθμική.
Χορός είναι η ρυθμική κίνηση ενός ή περισσότερων προσώπων που εκτελείται με συνοδεία μουσικής ή τραγουδιού. Στην αρχαιότητα λεγόταν χορός και το άσμα των.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Μαθαίνω θεωρία μουσικής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Εμπλουτισμός της εφαρμογής με φωνή, μουσική, ειδικά εφέ Ήχος Η περιγραφή με αφήγηση χαρακτηρίζεται από τόνο και χρώμα στη φωνή Eνώ γίνεται η φωνητική.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΤΣΙΛ ΜΠΕΡΕ ΚΕΧΑΓΙΑ ΣΙΜΠΕΛ ΧΕΙΜΑΡΙΩΤΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Tα πρωτα βήματα Μετά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο, κατά τα τέλη της δεκαετίας του 1940 το μπουζούκι έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των κατώτερων οικονομικά.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
Έντεχνο λαϊκό τραγούδι
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ορισμός του "ρεμπέτη" Ο όρος ρεμπέτης σημαίνει επαναστάτης που ζει ζωή εκτός νόμου. Μεγάλοι μουσικοί όπως ο Μάνος Χατζιδάκις και ο Μίκης Θεοδωράκης προσπάθησαν.
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Σεμινάριο με τη μορφή δειγματικής διδασκαλίας: '' Το μονοφωνικό τραγούδι στο σχολείο'' Για τους εκπ/κους μουσικής των νομών Έβρου και Ροδόπης στο Πρότυπο.
1η Επιστημονική- Παιδαγωγική Συνάντηση Εκπ/κων Α/θμιας & Β/θμιας εκπ/σης Θέμα: “Νέο σχολείο & Νέο Πρόγραμμα Σπουδών Μουσικής – Τρόποι υλοποίησής.
Ρυθμική γυμναστική Κωνσταντίνα Μάστορα ΓΠ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ● ΣΤΗΝ ΡΥΘΜΙΚΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ! ● 1 ΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ● 2 ΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ(2-6)ΑΤΟΜΑ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι CARL ORFF - ORFF SCHULWERK.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Δ Ο Μ Η Τ Η Σ Τ Ρ Α Γ Ω Δ Ι Α Σ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ.
΄ Δ Δημοτικού «Eπεράσαμ’ Όμορφα» ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΗΝΑ,ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Μουσικά Σύνολα Τα είδη τραγουδιών και η θρησκευτική μουσική στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Ο ρυθμός κάνει να ξεχωρίζει το ποίημα από το πεζό κείμενο.
Ταξινομίες διδακτικών στόχων
ΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ
Μουσικά σύνολα Μουσική δωματίου.
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Πάφος 5/2/2005 Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Περιεχόμενα Οι Μουσικές Δραστηριότητες Περιεχόμενα Μουσική ακρόαση Το τραγούδι Μουσική και κίνηση Τη χρήση μουσικών οργάνων τάξης και των ατομικών μουσικών οργάνων Δημιουργικές εργασίες Την ανάγνωση και τη γραφή της μουσικής Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά 2. Το Τραγούδι Η επιλογή των κατάλληλων τραγουδιών πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τη φωνητική έκταση των παιδιών και της σύστασης της μελωδικής γραμμής των τραγουδιών. Η μελωδία του ή ο ρυθμός του να είναι ελκυστικός. Να μην είναι πολύ μεγάλο. Να υπάρχουν επαναληπτικά στοιχεία σε κάθε στροφή. Να έχουν ρεφρέν. Να συνδυάζονται με κίνηση. Να μην έχουν πολύ ψηλές νότες. Να έχουν κατανοητούς στίχους. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά 2. Το Τραγούδι Τα τραγούδια πρέπει να αντλούνται από μια πλατιά ποικιλία ελληνικών, κυπριακών, ξένων, δημοτικών, κλασσικών και από έργα συγχρόνων συνθετών. Πως μπορεί να διδαχθεί ένα νέο τραγούδι στα παιδιά; Να πρωτοπαρουσιαστεί σε μία άρτια κατά το δυνατόν μουσική εκτέλεση και εκφραστικότητα για να κινήσει το ενδιαφέρον των παιδιών και να σχηματίσουν μια σωστή αισθητική αντίληψη για την αξία του. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά 2. Το Τραγούδι Κατά την εκμάθηση του τραγουδιού πρέπει να έχουμε υπόψη μας να μη διακόπτουμε τα παιδιά σε κάθε λάθος γιατί τότε χάνεται η συνολική εντύπωση της ροής του τραγουδιού, αλλά να το επαναλαμβάνουμε, ώσπου τα παιδιά να το αφομοιώσουν χωρίς να διακόπτεται η ρυθμική ροή του τραγουδιού. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά 2. Το Τραγούδι Οι δυσκολίες είναι λιγότερες όταν το τραγούδι συνοδεύεται από ένα μουσικό όργανο. Επιπλέον το τραγούδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο για περισσότερη μουσική μάθηση αν το συνυφάνουμε με άλλες μουσικές δραστηριότητες. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά

Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά 2. Το Τραγούδι Όταν τα παιδιά απελευθερωθούν και τραγουδούν σωστά, τότε είναι πια έτοιμα και ενδιαφέρονται ν΄ αρχίσουν να τραγουδούν για περισσότερες από μία φωνές, όπως τραγούδια: Με οστινάτι. Σε μπορντούν. Με διάλογο. Με συγχορδίες. Με ντέσκαντ. Σε κανόνες κ.ά. Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Σταυρίδου Ρουσιά Οι Μουσικές Δραστηριότητες Ερασμία Ρουσιά