ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥNEΙΔΗΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Θα σας εξηγήσω εγώ παιδιά μου! Κι εγώ το ένιωσα. Τι φταίει άραγε;
Advertisements

Απορρίμματα Μαρία Σαρίδου Δ’4.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ Λασκαρίδου Λίνα Ζαχαριάδου Αναστασία Αϊδινίδου Εύη Ζαχαριάδου Εύα Μυρτολλάρι Όλγα.
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Η ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ.
ΕΠΑΛ ΑΓΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ο φίλος μας το περιβάλλον
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
ΟΖΟΝ.
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ.
Νίκολας Κοιλιάρης Ε΄1 Ε΄ Δημοτικό Σχολείο Λακατάμιας
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Η τρυπα του οζοντοσ Εργασία των μαθητών: Γιάννη Πολυράβα, Κωνσταντίνος Τσερκέζη Γιάννη Χαντζηκωνσταντίνου.
Τα τελευταία χρόνια η ρύπανση του περιβάλλοντος έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις η αιτία είναι οι μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η ατμόσφαιρα.
ΒΙΟΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑ MINIMATA (ΙΑΠΩΝΙΑ)
Η εκκλησία και το οικολογικό πρόβλημα
ΛΙΩΣΙΜΟ ΤΩΝ ΠΑΓΩΝ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
«Ο πνεύμονας της Γης κινδυνεύει»
Ρύπανση και μέθοδοι αντιμετώπισης
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Μιχαηλίδου Αργυρώ Πολυνού Λίτσα Πολυνού Λιάνα
Από τον Γιάννο Παπαιωάννου
Ποιοτική και ποσοτική αλλοίωση της σύστασης ή της μορφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών χαρακτηριστικών του περιβάλλοντος με αποτέλεσμα τη διατάραξη.
ΚΕΛΕΣΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΕΛΕΣΗ ΕΛΠΙΔΑ
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ Κλιματική Αλλαγή
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΜAΔΑ:ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΛΕΞΙΑΔΟΥ & ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΑΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κ.ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Οργανισμοί Αυτότροφοι ή παραγωγοί ετερότροφοι καταναλωτές Καταναλωτές 1ης τάξης φυτοφάγοι Καταναλωτές 2ης τάξης σαρκοφάγοι αποικοδομητές.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Η τρύπα του όζοντος Ιάσονας Ευαγγέλου. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΖΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ Η γη, όπως πολλοί ξέρουμε, περιβάλλεται από την ατμόσφαιρα.
Κεφάλαιο 9 Η ατμόσφαιρα.
Φύση και άνθρωπος – έννοιες αλληλένδετες!. Τα εργοστάσια, είναι ο κυριότερος παράγοντας στη μόλυνση του περιβάλλοντος. Τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα.
οικοσυστήματα της Ελλάδας!
Φωτοχημικό νέφος.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΕΙΦΟΡΙΑ Γ’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
Κλιματική αλλαγή 1o Γυμνάσιο Χολαργού Τίτλος Έρευνας:
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Λεωνίδας Κωστάλας, Μενέλαος Μικέδης
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Αρχικές ιδέες ΑΙΤΙΕΣ Λιώσιμο των πάγων Όξινη βροχή Τρύπα του όζοντος Σκουπίδια Καταστροφή του περιβάλλοντος Φαινόμενο θερμοκηπίου Εργοστάσια.
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Η φίλη μας η θάλασσα
Οικολογική κρίση Αγαπάς το περιβάλλον; Απόδειξε το!
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥNEΙΔΗΣΗ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Πλανήτης γη στο κόκκινο Τα αίτια της μόλυνσης του περιβάλλοντος. Οι επιπτώσεις της μόλυνσης στο περιβάλλον. Μέτρα αντιμετώπισης της ρύπανσης στο σχολείο. Μέτρα αντιμετώπισης της ρύπανσης. Μη κερδοσκοπικές οργανώσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η καταστροφή του περιβάλλοντος, η μη ελεγχόμενη αστυφιλία και η διαφθορά είναι το αποτέλεσμα της δράσης του ανθρώπινου παράγοντα,

ο οποίος κάθε άλλο παρά αμελητέος είναι όσον αφορά στη σφοδρότητα των φυσικών καταστροφών.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η καταστροφή των δασών. Τα εργοστάσια. Η μόλυνση στις θάλασσες.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Η μόλυνση της ατμόσφαιρας. Η μόλυνση του περιβάλλοντος από πολεμικές αλλά και ειρηνικές χρήσεις της ατομικής ενέργειας.

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Μερικές από τις επιπτώσεις αυτής της μόλυνσης είναι οι εξής: Το φαινόμενο του Θερμοκηπίου. Η τρύπα του Όζοντος. Η όξινη βροχή. Η εξαφάνιση πολλών μορφών ζωής.

ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΜΟΛΥΝΣΗΣ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Η οικολογική ισορροπία σε κίνδυνο. Η μόλυνση του εδάφους. Η αλλαγή του κλίματος της γης.

Τα εργοστάσια είναι η κυριότερη πηγή μόλυνσης. ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ Τα εργοστάσια είναι η κυριότερη πηγή μόλυνσης.

ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ Τα εργοστάσια είναι η κυριότερη πηγή μόλυνσης. Με τα διάφορα βιομηχανικά απόβλητα που ρίχνουν στη θάλασσα, καταστρέφουν τις διάφορες ακτές μας και σκοτώνουν τα ψάρια με τις διάφορες χημικές τους ουσίες. Συγχρόνως δηλητηριάζουν τον αέρα που αναπνέουμε.

ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ Το όζον (03) που σχηματίζεται στη στρατόσφαιρα εμποδίζει το 95% της υπεριώδους ακτινοβολίας να φτάσει στην επιφάνεια της Γης. Η ακτινοβολία αυτή είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη για τον ανθρώπινο οργανισμό, διότι ευθύνεται για:

Καρκίνο του δέρματος σοβαρές βλάβες στα μάτια εξασθένηση του ανοσοποιητικού συστήματος έξαρση των νόσων του αναπνευστικού.

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Η παγίδευση της θερμοκρασίας στην τροπόσφαιρα ονομάζεται φαινόμενο του θερμοκηπίου.

ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ Μικρές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα και υδρατμών, ποσότητες ιχνοστοιχείων όζοντος, μεθανίου, οξειδίου του αζώτου και άλλων αερίων στην τροπόσφαιρα παίζουν καθοριστικό ρόλο στον προσδιορισμό του μέσου όρου της θερμοκρασίας του πλανήτη και κατά επέκταση στο κλίμα του.

Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Κάθε μέρα γίνονται ρίψεις απορριμμάτων σε σκουπιδότοπους όπου έχουν ως συνέπεια να μολύνεται το έδαφος. Με τη μόλυνση του εδάφους μολύνονται ακόμη τα φυτά, τα δέντρα, όπου εμείς τα τρώμε και μπορεί να πάθουμε κάποια βλαβερή αρρώστια. Αυτό δημιουργείται με την όξινη βροχή.

Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Από το μολυσμένο αέρα, το μολυσμένο νερό, και το έδαφος υπάρχουν πολλές ασθένειες που δημιουργούνται καθημερινώς όπως το άσθμα, που δημιουργείται από τον μολυσμένο αέρα και δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναφύγει από τον ανθρώπινο οργανισμό, παρά μόνο να διασπαστεί σε διαφορετική μορφή.

ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ Οι κάτοικοι, λοιπόν των μεγαλουπόλεων δεν ενδιαφέρονται για αυτές τις τραγικές συνέπειες. Οι τρόποι αντιμετώπισης του φαινομένου είναι πολλοί αλλά οι κάτοικοι δεν τους βάζουν δυστυχώς σε εφαρμογή. Πολλοί άνθρωποι δεν διαθέτουν φίλτρα στις εξατμίσεις τους με αποτέλεσμα να μολύνουν τον αέρα με δηλητηριώδη καυσαέρια. Μια από τις επιπτώσεις που δημιουργούν αυτά στον πλανήτη είναι η τρύπα του όζοντος.

Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ Ακόμα αρκετές φορές βυθίζονται πετρελαιοφόρα πλοία ρίχνοντας έτσι στη θάλασσα πετρέλαιο και προκαλώντας τον θάνατο αρκετών πλασμάτων που ζουν στο νερό. SOS

Η ΜΟΛΥΝΣΗ ΤΩΝ ΝΕΡΩΝ Πολλοί άνθρωποι πετάνε τα σκουπίδια τους στις θάλασσες, στα ποτάμια και στις λίμνες χωρίς να υπολογίζουν την ζημιά που προκαλούν στα ζώα της θάλασσας. Κάποιοι άλλοι, θέλοντας να ψαρέψουν ρίχνουν δυναμίτες σκοτώνοντας έτσι πολλά ψάρια.

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ακόμα καλό θα ήταν να μην ανάβουμε το καλοριφέρ τις μέρες που κάνει ζέστη και έτσι δεν θα ξοδεύουμε τους φυσικούς πόρους της γης.

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ο καθένας μας θα μπορούσε να κάνει κάτι για τη μόλυνση του περιβάλλοντος, αρκεί να το θελήσει. Για να μειώσουμε το φαινόμενο της ρύπανσης, θα μπορούσαμε να : φέρουμε στο σχολείο κάδους ανακύκλωσης και να ρίχνουμε τα σκουπίδια μας εκεί και όχι στο δρόμο.

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ Η ρύπανση του περιβάλλοντος αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει η ανθρωπότητα. Για το σκοπό αυτό υπογράφηκαν διεθνείς συμφωνίες, ενώ για τη σωστή αντιμετώπιση της ρύπανσης απαιτούνται, επίσης:

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ Εγκαταστάσεις επεξεργασίας αστικών και βιομηχανικών αποβλήτων Καταλύτες καυσαερίων στα βενζινοκίνητα οχήματα Ευρεία εφαρμογή τεχνολογιών που αξιοποιούν τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κ.λ.π

ΜΕΤΡΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΡΥΠΑΝΣΗΣ Ανακύκλωση των απορριμμάτων Επεξεργασία των καυσαερίων των βιομηχανιών πριν αυτά εκλυθούν στην ατμόσφαιρα. Σωστή χωροθέτηση και διαχείριση των χώρων ταφής των απορριμμάτων.

WWF και άλλες… Το WWF, σε περισσότερες από 100 χώρες, είναι μια οργάνωση που αντιμετωπίζει εποικοδομητικά τις περιβαλλοντικές προκλήσεις του πλανήτη, με επιστημονικά τεκμηριωμένες μεθόδους. Μια οργάνωση η οποία βασίζεται στους 5.000.000 υποστηρικτές της.

WWF και άλλες Ο ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ εργάζεται για τη προστασία και διαχείριση των ορεινών όγκων της Ελλάδας και των Βαλκανίων εστιάζοντας στις περιοχές εξάπλωσης των μεγάλων σαρκοφάγων. Μέσω της έρευνας συλλέγει στοιχεία που επιτρέπουν δυναμικές παρεμβάσεις σε όλες τις περιπτώσεις όπου σημαντικοί βιότοποι απειλούνται ή καταστρέφονται από μεγάλα τεχνικά έργα.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Τόπος Έρευνας: 3ο Γυμνάσιο Ξάνθης Μέθοδος Έρευνας:Γραπτό Ερωτηματολόγιο Αριθμός Μαθητών:270 Αριθμός Αγοριών:130 Αριθμός Κοριτσιών:140 Θέμα Έρευνας:H οικολογική συνείδηση των εφήβων.

Παρατηρούμε ότι το 94% των παιδιών πιστεύει ότι ο πλανήτης κινδυνεύει από τη μόλυνση του περιβάλλοντος.

Διαπιστώνουμε ότι το 86% των παιδιών πιστεύει ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Βλέπουμε ότι το 83% των παιδιών χρησιμοποιεί τους κάδους ανακύκλωσης.

Παρατηρούμε ότι το 42% των παιδιών προτιμά να χρησιμοποιεί χάρτινες σακούλες συμβάλλοντας με αυτό τον τρόπο στην καλύτερη διαχείριση των απορριμμάτων.

Παρατηρούμε ότι η πλειοψηφία των παιδιών πιστεύει ότι θα πρέπει να στραφούμε στην ανακύκλωση αλλά και στην καλύτερη διαχείριση των απορριμμάτων για καθαρότερο πλανήτη.

ΟΣΜΑΝ ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΚΙΟΥΜΠΡΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΟΣΜΑΝ ΑΤΑΚΑΝ ΟΣΜΑΝ ΣΟΥΛΕΙΜΑΝ ΚΙΟΥΜΠΡΑ ΟΣΜΑΝΤΣΑ ΓΚΙΟΥΛΑΙ ΟΣΜΑΝΤΣΙΑ ΧΟΥΣΕΙΝ ΣΑΜΗ ΜΠΑΝΟΥ ΣΕΛΗΜ ΚΕΧΑΓΙΑ ΑΧΜΕΤ ΣΕΛΗΜ ΚΕΧΑΓΙΑ ΛΙΝΤΕΡ ΣΕΡΙΦ ΟΓΛΟΥ ΜΠΟΥΡΖΙΝ ΜΠΑΡΑΚΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΟΖ ΜΙΝΤΑΙ ΜΠΟΥΝΑΡΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΟΥΝΑΡΤΖΗΣ ΡΑΦΑΗΛ ΝΑΒΡΟΖΙΔΟΥ ΠΟΛΥΞΕΝΗ ΝΤΟΥΚΙΑΝΤΖΗ ΕΜΙΝΕ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ Σχολικό έτος 2011-12. H εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής.(υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Παπαδάκη Σοφία ΠΕ19)

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!