Παρουσιαζω τον εαυτο μου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΛΟΓΙΚΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ Η/Υ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Απόσταγμα σκέψεων (26).
Διάλεξη 6η: Ερμηνεία των αποτελεσμάτων επίλυσης της μήτρας του γραμμικού προγραμματισμού κατά την εφαρμογή του στη γεωργική παραγωγή Ακαθάριστα κέρδη κλάδων.
Διδάσκοντας Μαθηματικά
Πρόγραμμα επαγωγής εκπαιδευτή Μέρος 2 ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
Μαθήτρια : Πατατούκου Μαρία Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Θέμελη Γεωργία
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ ΡΕΠΠΑ ΕΙΡΗΝΗ, ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
9ο Γυμνάσιο Καλλιθέας «Μάνος Χατζιδάκις»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η ανάγνωση, το βιβλίο και ο κόσμος μας. Από το μαθητή στον αναγνώστη
Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Το πορτραίτο του εαυτού μου
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
2 ο Λύκειο Βριλησσίων ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Εβελίνα Κοκκίνη Σύμβουλος Καριέρας, Msc Ψυχοθεραπεύτρια Career In Progress Εγώ και ο Εαυτός μου.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης.
ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ. Ως κοινωνικό ον ο άνθρωπος σε όλη την πορεία της ζωής του συνάπτει σχέσεις. Στάση πρώτη, οι καθρέφτες του, οι γονείς. Έπειτα, το ευρύτερο.
Δημιουργία κινήτρων στην εκπαίδευση
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΑΞΗ: Β’ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Διαδικασία Μάθησης Γνωστικές Δεξιότητες
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
Των Αποστόλη Σαρρή & Γιάννη Στεργίου
Edward de Bono’s Six Thinking Hats
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
WEBINAR ALLILONNET δρ. Δημhτρης Κουζeλης Χαγη, Οκτωβριος '16
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Λέμε «ΝΑΙ» στη Φιλία, λέμε «ΌΧΙ» στη Βία
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Η Πειθαρχία στον Αθλητισμό
Θρησκευτικά Μια εργασία της ομάδας “Μπιπ - Μπιπ”
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
ΕΦΗΒΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ TMHMA A4
Νέα Αθηναϊκή σχολή ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ και ΝΑΤΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσιαζω τον εαυτο μου Το πορτρετο μου

Οι ικανοτητες μου Οργανωση Προγραμματισμος Δημιουργικοτητα Ρεαλισμος Κοινωνικοτητα Κριτικη σκεψη Υπεραναλυτικοτητα

Γνωσεις Μαθηματικα Προγραμματισμος Ξενες γλωσσες(αγγλικα, γαλλικα) Χειρονακτικη εργασια Φροντιδα(ηλικιωμενων,συγγενων) Φυσικη δραστηριοτητα(κολυμβητηριο)

Αξιες Σταθεροτητα Φιλια Αγαπη Σκληρη δουλεια Κερδος Ειλικρινεια Εκπαιδευση

Ενδιαφεροντα Θεατρο Κολυμβηση Λογοτεχνια Ταξιδια Ξενες γλωσσες Κινηματογραφος

Πεποιθησεις Είναι αναπόφευκτο να κάνω λάθη. Προσπαθώ όσο μπορώ χωρίς να καταπιέζομαι. Σέβομαι τον εαυτό μου ανεξάρτητα από το πόσο αποδίδω. Δεν μπορώ να ελέγξω όλες τις καταστάσεις. Όμως μπορώ κάθε φορά να κάνω το καλύτερό μου. Σκέπτομαι αισιόδοξα και ενεργώ δυναμικά. Έτσι αλλάζω προς το καλύτερο τις συνθήκες της ζωής μου.