ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Advertisements

ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΔΑΣΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΛΥΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Ο ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Εθισμός στο Internet Του Χρήστου Τσαπάρα.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Καθηγητής Πληροφορικής
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
Θέμα : Υπολογιστής και Διαδίκτυο Διασκέδαση
ΑΣΦΑΛΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Εθισμός στο Διαδίκτυο –Facebook & Έφηβοι
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εθισμός στο διαδίκτυο.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Εθισμοσ στο διαδικτυο. ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝ/ΝΑ ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΤΣΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΕΛΜΠΑΝ.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ&ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εθισμός στα Social Media
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δραστηριότητες και εξάρτηση στην εφηβεία
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης Μπέτσιου Άρτεμις Μυλωνάς Παναγιώτης Πλούμης Μάριος – Ραφαήλ Ραμάι Μέμος

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΘΙΣΜΟΥ Ο εθισμός συνήθως "εξειδικεύετε" σε μια από της παρακάτω κατηγορίες: - Ηλεκτρονικά παιχνίδια - Κοινωνική δικτύωση - Ηλεκτρονικός τζόγος - Πορνογραφία Αν και κάθε μία από τις παραπάνω κατηγορίες εξάρτησης αφήνει τα δικά της ιδιαίτερα "σημάδια" στο εξαρτημένο άτομο, οι λόγοι του εθισμού σε αυτές είναι παρόμοιοι.

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Μια θεωρία υποστηρίζει πως η δυνητική αλλαγή διάθεσης λόγω συμπεριφοράς συνδέεται με την διαδικασία του εθισμού. Το άτομο που έχει εθιστεί στο διαδίκτυο αισθάνεται μια "βιασύνη" και ταυτόχρονη ευχαρίστηση κατά τη διαδικασία του ανοίγματός του υπολογιστή του με σκοπό την επίσκεψη στις αγαπημένες του ιστοσελίδες. Επιπλέον από βιολογικής σκοπιάς μπορέι να υπάρχει και ένας συνδιασμός γονιδίων που κάνουν ορισμένα άτομα πιο επιρρεπή στον εθισμό. Αν και οι ερευνητές στον τομέα του εθισμού αμφισβητούν την έννοια της "εθιστικής προσωπικότητας", είναι πιθανό ότι κάποιος που έχει ήδη έναν εθισμό μπορεί να είναι επιρρεπείς και να εθιστεί σε ουσίες ή άλλες δραστηριότητες, όπως τη χρήση του Διαδικτύου.

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Οι άνθρωποι με ψυχικές διαταραχές πιστεύουν πως "αποθεραπεύονται" με τη χρήση του Διαδικτύου. Παράλληλα από κοινωνικής ή διαπροσωπικής άποψης, μπορεί να υπάρχουν και παράγοντες που σχετίζονται με οικογενειακά προβλήματα και ωθούν ένα άτομό στην υπερβολική χρήση του Διαδικτύου. Οι άνθρωποι που αναπτύσσουν προβλήματα με τη χρήση του Διαδικτύου ξεκινούν συνήθως από τη χρήση του Διαδικτύου σε ευκαιριακή βάση και στη συνέχεια προχωρούν στη χρήση της τεχνολογίας με δυσλειτουργικές τρόπους.

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Αν θέλαμε να απαριθμήσουμε κωδικοποιμένα τους συνηθέστερους λόγους που οδηγούν κάποιον στον εθισμό στο διαδίκτυο αυτοί θα ήταν: - το επιβαρυμένο με συγκρούσεις οικογενειακό περιβάλλον - οι μειωμένες κοινωνικές δεξιότητες που περιορίζουν την δυνατότητα δημιουργίας διαπροσωπικών σχέσεων - οι μεγάλες δυνατότητες "εικονικής" κοινωνικοποίησης μέσα απο πλάστους αυτοδημιούργητους χαρακτήρες - η διάθεση ανάληψης εικονικών ρόλων ώστε να καλυφθεί η αδυναμία ανάληψης φυσικών ρόλων

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Η χρήση του διαδικτύου μπορεί να επηρεάσει την κοινωνική ζωή του ατόμου, τις σχολικές εργασίες, τη δουλειά του και γενικώς του οτιδήποτε σχετίζεται με τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του.

ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Άτομα που σπεύδουν να καταδικάσουν το παιχνίδι για τον «εθισμό» που τυχόν παρουσιάζει ο χρήστης βασίζονται σε ελλειπή στοιχεία και παρουσιάζουν τη μια πλευρά της αλήθειας μόνο. Πολλοί το κάνουν από άγνοια και με αγνές προθέσεις στην προσπάθεια τους να «προφυλάξουν» τα παιδιά. Άλλους όμως συμφέρει η διασπορά πανικού με αφορμή τα βιντεοπαιχνίδια γιατί έρχονται στην συνέχεια να προσφέρουν μαντζούνια για την γιατρειά. Εθισμός στα βιντεοπαιχνίδια δεν έχει αποδειχτεί ότι υπάρχει. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αφήσουμε ανεξέλεγκτη του χρήση του μέσου από παιδιά. Όπως και η τηλεόραση, πρέπει να γίνεται χρήση με μέτρο. Είναι όμως λάθος, από φόβο και άγνοια για τα βιντεοπαιχνίδια, να τα δαιμονοποιούμε και να παρασυρόμαστε από την υστερία της εποχής που τα απεικονίζει ως την αιτία πίσω από οποιοδήποτε κακό συμβαίνει στους νέους.

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Τα προβλήματα των διαπροσωπικών σχέσεων των ατόμων πολλές φορές οδηγούν στη συνεχή ενασχόληση με τα διαδικτυακά παιχνίδια. Η επιθετικότητα της σύγχρονης εποχής, που συναντάται τόσο στο σχολείο και στην κοινωνία, ωθεί πολλά παιδιά στη δημιουργία εικονικών κόσμων. Η μοναξιά και η εσωστρέφεια, που χαρακτηρίζουν την εποχή μας, δεδομένης της απομόνωσης και της αποξένωσης των ατόμων και των οικογενειών, οδηγούν κυρίως τα παιδιά στο να προτιμούν της περιήγησή τους στους εικονικούς χώρους παιχνιδιών. Τα κοινωνικά δεδομένα και η βία οποιασδήποτε μορφής μπορεί πολλές φορές να αποτελούν αιτίες εθισμού ενός παιδιού στο διαδικτυακό ηλεκτρονικό παιχνίδι.

ΛΟΓΟΙ ΕΘΙΣΜΟΥ Η χαμηλή αυτοεκτίμηση του παιδιού στην πραγματική ζωή μετατρέπεται σε υψηλή αυτοεκτίμηση μέσα στο παιχνίδι, με άμεσο αποτέλεσμα να προτιμάται ο εικονικός κόσμος από τον πραγματικό. Η ανία μπορεί επίσης να οδηγήσει ένα έφηβο στη μάστιγα του εθισμού στο διαδικτυακό παιχνίδι. Μπορεί να χάσει την αίσθηση μεταξύ του εικονικού και του πραγματικού με πολύ αρνητικές συνέπειες.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΕΥΝΑΣ Διεξήγαμε μια έρευνα στην ευρύτερη περιοχή του Ευηνοχωρίου σχετικά με τους λόγους εθισμού στο Διαδίκτυο και τα α ηλεκτρονικά παιχνίδια. Έτσι εκδώσαμε το ερωτηματολόγιό μας το οποίο απάντησαν 20 άτομα, από τα οποία 10 ήταν γυναίκες και 10 άνδρες όλων των ηλικιών.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Όλοι απάντησαν ότι έχουν ηλεκτρονικό υπολογιστή στο σπίτι. Η πλειοψηφία σερφάρει στο Διαδίκτυο λιγότερο από 2 ώρες. 12 άτομα απάντησαν ότι παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια ναι ενώ τα υπόλοιπα 8 όχι. Η πλειοψηφία δεν ήξερε πόσα παιχνίδια παίζει ενώ μόλις 6 απάντησαν ελάχιστα. Η πλειοψηφία παίζει σπάνια ηλεκτρονικά παιχνίδια ενώ μόνο 2 άτομα παίζουν κάθε μέρα. Ένας στους τέσσερις έχει σπαταλήσει χρήματα σε ηλεκτρονικά παιχνίδια.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Κανείς δεν ήξερε εάν οι ώρες που αφιερώνει στον Η\Υ έχουν αυξηθεί-μειωθεί από τότε που άρχισε να παίζει ηλεκτρονικά παιχνίδια. Η πλειοψηφία δεν έχει κάνει γνωριμίες μέσω ηλεκτρονικών παιχνιδιών και δεν ασχολείται μόνο με την ηλεκτρονική διασκέδαση αλλά και με σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ειδησεογραφική ενημέρωση και αγορές. Όλοι εκτιμούν ότι οι φίλοι/συμμαθητές τους είναι ελάχιστα πληροφορημένοι σχετικά με τον εθισμό. Όλοι πιστεύουν πως είναι απαραίτητη η ενημέρωση των μαθητών στο συγκεκριμένο θέμα. όλοι εκτιμούν ότι το Internet μπορεί να προκαλέσει μέχρι και εξάρτηση σε έναν χρήστη.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !