Περιπτωση μαθητη του ΕΕΕΕΚ ΔΡΑΜΑΣ Σχ.Ετος:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Βόλος 18 / 12 / 2013 Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη Σχέσεις σχολείου-οικογένειας/
Από την διεκπεραίωση στη θεραπεία Η εμπειρία της μετάβασης από τους ατομικούς ρόλους των ειδικών στην δυναμική της Διεπιστημονικής Ομάδας στο Ελληνικο.
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
Παραβατικότητα ανηλίκων. Εκτίμηση επικινδυνότητας και αναγκών τους
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
Οι ψυχολογικές διαστάσεις του θηλασμού για την μητέρα και το βρέφος
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Στοιχεία Ε.Α.Ε. Πηγή :Χαρτογράφηση Ειδικής Αγωγής, ΥΠΕΠΘ ΕΑΕ  Βασιζόμενοι στα ποσοστά συμπτωματολογίας σε σχέση με το γενικό πληθυσμό.  φαίνεται ότι.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗΣ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ για την καταγραφή απόψεων & αναγκών των εκπαιδευτικών της 31ης Ε.Π. Π.Ε. Αθηνών σε θέματα ενημέρωσης και επιμόρφωσης ΣΤΕΛΙΟΣ.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
Συναισθηματικη αγωγη.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (23-26 Νοεμβρίου 2006) Ανακοίνωση του Στέφανου Χρ. Κουμαρόπουλου Δρ. Παν. Αθηνών Υπευθύνου Συμβουλ. Σταθμού.
ΞΕΝΩΝΑΣ ΕΦΗΒΩΝ Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ. ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΞΕΝΩΝΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΩΣ ΤΟ 2006.
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ : ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΕΠ / Υ - Ι V ( για γονείς και εκπαιδευτικούς ) Μάθημα : ΔΕΠ / Υ – Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις Διδάσκουσα : Ε. Διδασκάλου.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Δυσκολίες προσαρμογής των παιδιών και των εφήβων. Ιδιαιτερότητες – διάκριση απο την ομαλή συμπεριφορά.
Τ.Ε.Ι. Αθήνας Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας « ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» Διδάσκουσα: Δρ. Ειρήνη Κατσαμά.
Σωματοποίηση του άγχους σε παιδί πρώτης σχολικής ηλικία. Ο ρόλος της Γνωσιακής Συμπεριφοριστικής Θεραπείας στην Οικογένεια. Αβαγιανού Πηνελόπη-Αλεξία.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Εισαγωγή στην ψυχοπαθολογία- Διάλεξη v: ΔΕΠ-Υ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Η ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΗΜΕΡΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Σιασιαμούτης Κωνσταντίνος
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Περιπτωση μαθητη του ΕΕΕΕΚ ΔΡΑΜΑΣ Σχ.Ετος: 2014-2015 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΑΘΗΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ(1) ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΗ: Μαθητής με σύνδρομο Down και νοητική υστέρηση, δυσκολίες στο λόγο Δεν γνωρίζει γραφή και ανάγνωση γεννημένος το 1998

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (2) Ο μαθητής εμφανίζει τον τελευταίο 1 ½ χρόνο μια κλιμακούμενη ψυχολογική και συναισθηματική ένταση, και σύνοδες διαταραχές της συμπεριφοράς Συγκεκριμένα: μεγάλη ψυχική ένταση από την πρώτη στιγμή που έρχεται στο σχολείο, την οποία εκφράζει με το να χτυπάει έντονα τα τζάμια από τα παράθυρα του σχολείου, πόρτες, μεταλλικές ντουλάπες και δεν σταματάει παρόλη την προσπάθεια των εκπαιδευτικών. συχνά θέλει να βγαίνει από το σχολείο, είτε στον αύλειο χώρο, είτε εκτός σχολείου, αν βρίσκει ξεκλείδωτες τις πόρτες ή πηδώντας πάνω από τα κάγκελα και αρνείται να επιστρέψει μέσα.

ΣΧΕΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ-ΣΧΟΛΕΙΟΥ Η σχέση αυτή εμφανίζει δυσκολίες καθώς οι γονείς είναι διαζευγμένοι, το παιδί ζει με τον πατέρα και τα αδέρφια του, ενώ με την μητέρα δεν έχει καμιά επαφή. Ο πατέρας περιγράφεται αδιάφορος, απόμακρος και ιδιαίτερα αρνητικός στη συνεργασία με το σχολείο.

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΑΘΗΤΗ Σύμφωνα με το κοινωνικό του ιστορικό είναι το πρώτο από τα τρία παιδιά της οικογένειας και τα τελευταία χρόνια ζει με τον πατέρα του λόγω διαζυγίου των γονιών του, ενώ σύμφωνα με όσα αναφέρει ο πατέρας, η μητέρα τα εγκατέλειψε πριν τρία χρόνια και επικοινωνεί πολύ αραιά μαζί τους. Τους τελευταίους μήνες ο πατέρας συζεί με μια άλλη κυρία και τον γιο της.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΛΗΨΗ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ (ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ) ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΝΕΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΟΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ Π/Ψ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Μειώθηκε η συναισθηματική ένταση του μαθητή. Είναι καλύτερη η σχέση με τον εκπαιδευτικό (ένας προς έναν) Η επιθετικότητα του είναι ηπιότερη από ότι πριν την εφαρμογή του προγράμματος και μικρότερης διάρκειας. Βελτιώθηκε η συνεργασία της οικογένειας με το σχολείο.

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ Γονείς : συνεργάτες, οργισμένους αντιπάλους Αδιάφορους παρατηρητές Απόμακρους και αποστασιοποιημένους