O ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διαχείριση Φυσικών Πόρων
Advertisements

Väder- och Klimatförändringar
ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΓΕΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο άνθρωπος από την εμφάνιση του στη Γη, βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Tο περιβάλλον του ανθρώπου: Φυσικό.
Η σχέση μας με τη γη Ανθρώπινες δραστηριότητες και φυσικοί πόροι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Δ2
Διαχείριση Φυσικών Πόρων – Α’ & Β’ Λυκείου
Όξινη βροχή Όξινη βροχή ονομάζεται το φαινόμενο των ασυνήθιστα όξινων μετεωρολογικών κατακρημνισμάτων, όπως π.χ. βροχή, χαλάζι, χιόνι, ομίχλη, πάχνη, ως.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Αποτίμηση του κοινωνικού οφέλους & Περιβαλλοντικά Πλεονεκτήματα ΙΤα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα των φωτοβολταϊκών είναι αδιαμφισβήτητα. Κάθε κιλοβατώρα.
Ατμοσφαιρική Ρύπανση Μελέτη της Ποιότητας Αέρα στην Κύπρο
Φωτοσύνθεση-Αναπνοή Ε. Λιαναντωνάκη Βιολόγος.
«O κύκλος του άνθρακα» Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος «Φυσική Περιβάλλοντος» Της φοιτήτριας Δεληγεώργη Κατερίνας Θεσσαλονίκη, Σεπτέμβριος 2004.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ
Οργανική Χημεία Υδρογονάνθρακες
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Τμήμα Β2
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕ
Η καταστροφή των δασών Η καταστροφή των δασών αποτελεί ένα τεράστιο περιβαλλοντικό και κοινωνικό πρόβλημα αφού είναι ένας από τους βασικούς λόγους του.
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΑ
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
2ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Επιμέλεια: Κωτίτσας Αριστοτέλης
«Ο πνεύμονας της Γης κινδυνεύει»
ΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ Διάσπαση της τροφής Τροφή
Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
1 Διασκέψεις για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη Συνδιάσκεψη της Στοκχόλμης για το Ανθρώπινο Περιβάλλον (1972) υιοθετήθηκαν και ενεργοποιήθηκαν ορισμένες.
Επιπτώσεις των αέριων ρύπων στο περιβάλλον.
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
ΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ
ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ.
Περιβαλλοντικά προβλήματα
Λ Υ Κ Ε Ι Ο Τ Σ Α Γ Κ Α Ρ Α Δ Α Σ Τ Α Ξ Η Α΄
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΣΤΑ ΦΥΤΑ Ανταλλαγή αερίων οξυγόνου & διοξειδίου του άνθρακα
Κλιματικές Αλλαγές – Μετρήσεις του Μικροκλίματος της Αγ. Παρασκευής
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
ΟΞIΝΗ ΒΡΟΧΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΟΞΥΝΗ ΒΡΟΧΗ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ
Ρύπανση από ανθρωπογενείς παράγοντες Γ.Ε.Λ. Νιγρίτας
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
Τα «βιοτεχνολογικά» μπαλόνια Καραγεώργου Μαρία Βιολόγος 4 ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων.
ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ + Ομίχλη αιθάλη αιθαλομίχλη. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2012 – 2013 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 1 ο ΕΠΑΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ.
Οργανισμοί Αυτότροφοι ή παραγωγοί ετερότροφοι καταναλωτές Καταναλωτές 1ης τάξης φυτοφάγοι Καταναλωτές 2ης τάξης σαρκοφάγοι αποικοδομητές.
Περιβαλλοντικές Μετρήσεις και Συνεχής Καταγραφή Περιβαλλοντικών Παραμέτρων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑ Σ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΤΜΗΜΑ Β3. ΘΕΜΑ: ΕΝΑΣ ΝΕΑΡΟΣ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΧΑΛΑΡΟ ΡΥΘΜΟ ΔΥΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΤΡΕΞΕ ΈΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ,
Βιολογία Γ ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας. Ροή ενέργειας Ήλιος ( πηγή ενέργειας )  Παραγωγοί  Καταναλωτές  Αποικοδομητές Ροή ύλης Περιορισμένη ύλη Πρέπει.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος Βιολογία & Βιοδιάβρωση O άνθρακας και η μοριακή ποικιλότητα της ζωής Βιολογία & Βιοδιάβρωση O άνθρακας.
Κλιματική αλλαγή.
ΔΙΑΠΝΟΗ Ο όρος διαπνοή αναφέρεται στην απώλεια νερού από ένα φυτό λόγω εξάτμισής του από τα στόματα των φύλλων. Η απώλεια αυτή αναπληρώνεται από το νερό.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ Τμήμα Τεχνολόγων Περιβάλλοντος
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝTIKA ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΡΥΠΑΝΣΗ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Προστατεύοντας την Ελλάδα από την όξινη βροχή
ήλιος άνεμος νερό γεωθερμία βιομάζα γαιάνθρακας πετρέλαιο φυσικό αέριο σχάση πυρήνων 1.Ποιες πηγές ονομάζουμε ανανεώσιμες και ποιες μη ανανεώσιμες;
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ Ονόματα μαθητών: Τζινευράκη Ειρήνη Τσάχαλη Ειρήνη
ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ ΟΡΙΣΜΟΣ: Με τον όρο όξινη βροχή ονομάζουμε όλες τις ατμοσφαιρικές κατακρημνίσεις (δηλ. η βροχή, το χιόνι, το χαλάζι) οι οποίες έχουν pH (ενεργό.
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΑΠΝΟΗ Οι οργανισμοί χρειάζονται ενέργεια και την εξασφαλίζουν με τη διάσπαση της γλυκόζης Κυτταρική αναπνοή Σειρά αντιδράσεων διάσπασης που γίνονται.
Εργασία φυσικών πόρων ομάδα 4
Περιβαλλοντικά Προβλήματα
Τα φυτά φτιάχνουν την τροφή τους από μόνα τους
Väder- och Klimatförändringar
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

O ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ

By Green Piece Κονταξάκη Πανωραία Παπαγκίγκα Καλλιρόη Μουσταφάι Ελσίνα Μουσταφάι Ντενίσα

Ιστορία και ετυμολογία Ο άνθρακας είναι το χημικό στοιχείο με βάση το οποίο δομούνται όλες οι οργανικές ενώσεις και συνεπώς όλα τα βιολογικά μακρομόρια. Ως χημικό σύμβολο έχει το γράμμα C και ατομικό αριθμό 6. Είναι μέλος της ομάδας 14 του περιοδικού πίνακα. Tο άτομό του έχει τέσσερα ηλεκτρόνια διαθέσιμα για τη δημιουργία ομοιοπολικών χημικών δεσμών. Ο άνθρακας είναι ένα από τα λίγα χημικά στοιχεία που είναι γνωστά από την αρχαιότητα.

Ο ΒΙΟΓΕΩΧΗΜΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ Ο ΒΙΟΓΕΩΧΗΜΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ

Στη βάση της ανταλλαγής του διοξειδίου του άνθρακα μεταξύ της ατμόσφαιρας και των βιοτικών παραγόντων των οικοσυστημάτων βρίσκεται η εναλλαγή δύο διαδικασιών: η φωτοσύνθεση κατά την οποία προσλαμβάνεται το διοξείδιο του άνθρακα προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή γλυκόζης & η κυτταρική αναπνοή κατά την οποία οξειδώνεται η γλυκόζη και επιστρέφει το διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Αίτια διατάραξης του κύκλου του άνθρακα

Φυσικά Αίτια Οργανικά απόβλητα Εκρήξεις ηφαιστείων Πυρκαγιές Αναπνοή όλων των έμβιων όντων (χερσαίων και υδρόβιων)

Ανθρώπινες Δραστηριότητες Πυρκαγιές Υλοτόμηση Εκχερσώσεις

Αστικές δραστηριότητες Κατοικίες Μεταφορές Ορυκτά καύσιμα Κτηνοτροφία Αποψιλώσεις δασών

Διασύνδεση Με Τον Σύγχρονο Τρόπο Ζωής Αστικοποίηση Οικονομικές αξίες Υπερπληθυσμός – Υπερκατανάλωση

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΑΡΑΞΗ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ

Η καύση του άνθρακα οδήγησε στην απελευθέρωση τεράστιων ποσοτήτων διοξειδίου του άνθρακα. Με αυτόν τον τρόπο εξαντλούνται τα περιορισμένα αποθέματα του, αυξάνεται η περιεκτικότητα της ατμόσφαιρας σε διοξείδιο του άνθρακα με τις επανειλημμένες καύσεις που είναι απαραίτητες για την επανάκτηση αυτής της ενέργειας, ο ωκεανός δεν απορροφά αυτά τα απόβλητα με την ίδια ταχύτητα πού αποδεσμεύονται και το διοξείδιο του άνθρακα συσσωρεύεται στην ατμόσφαιρα.

Περιβαλλοντικά προβλήματα που σχετίζονται με τη διατάραξη του κύκλου του άνθρακα

Η ενίσχυση του φαινομένου του θερμοκηπίου Η ενίσχυση του φαινομένου του θερμοκηπίου 

Το φωτοχημικό νέφος είναι μια μορφή ρύπανσης της ατμόσφαιρας που εμφανίζεται σε μεγάλες πόλεις.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Αδαμαντιάδου, ΣΜ., Γεωργάτου, Μ., Γιαπιτζάκης, Χ., Λάκκα, Νοτάρας, Δ., Φλωρεντίν, Ν., Χατζηγεωργίου, Γ., Χαντηκωντή, Ολ., Καλαιτζιδάκη, Μ., Πανταζίδης, Γ., <<Βιολογία Γενικής Παιδείας Γ’ τάξης Γενικού Λυκείου>> Ο.Ε.Δ.Β. Αθήνα 2005. Αθανασάκης, Α., Κουσουρής,Θ., Κονταράτος, Σ., << Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών Β’ Τάξης Γενικού Λυκείου >> Ο.Ε.Δ.Β, Αθήνα 2006. Βουτσινός, Γ., Κοσμάς, Κ., Καλκάλης, Γ., Σούτσος, Κ., << Διαχείριση Φυσικών Πόρων Για Μαθητές Β’ Λυκείου >> Ο.Ε.Δ.Β, Αθήνα 2003.