ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποιους νόμους του Νεύτωνα χρησιμοποιεί;
Advertisements

5 σημαντικοί τρόποι για την εξοικονόμηση καυσίμων Κοκολάκης Μάνος.
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
Εσωτερική Ενέργεια.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
Φαινόμενο θερμοκηπίου
6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Χημικοί και χημικοί μηχανικοί έχουν κάνει πολλές παρεμβάσεις για την ενέργεια και τις μεταφορές που μας επιτρέπουν.
Δύναμη: αλληλεπίδραση μεταξύ δύο σωμάτων ή μεταξύ ενός σώματος και του περιβάλλοντός του (πεδίο δυνάμεων). Δυνάμεις επαφής Τριβή Τάσεις Βάρος Μέτρο και.
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
Αυτοκίνητο του υδρογόνου
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΣΗ Νινο Σιναϊ Αρης Μερκάι Γιτσας Ανδρεας.
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
ΚΥΚΛΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Μ.Ε.Κ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ Ι
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Όλες οι συσκευές που χρησιμοποιούμαι καθημερινά, από τις πιο μικρές ως τις πιο μεγάλες χρειάζονται ενέργεια, για να λειτουργήσουν .Χωρίς ενέργεια.
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
Μαθημα τεχνολογιασ εργασια αξιολογησησ β’ τριμηνου θεμα: ενεργεια
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
EΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ: Ηλιακά αυτοκίνητα Αλεξέας Γιάννης Βερτζώνης Νίκος ΤΜΗΜΑ:Γ1.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Γενικά – Συμπίεση & Εκτόνωση
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Ενέργεια Μορφές Ενέργειας Έργο.
ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ Ο κύλινδρος είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κινητήρα και μπορεί να χαρακτηρισθεί ως το τμήμα εκείνο, επάνω στο οποίο συναρμολογείτε ολόκληρος ο.
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Κεφάλαιο 2 Τριβή Φυσικές έννοιες & Κινητήριες Μηχανές
Ηλεκτρικές Μηχανές Κωνσταντίνος Γεωργάκας.
Εσωτερική Ενέργεια ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Πλήρης αναφορά Βιβλιογραφίας θα αναρτηθεί με την ολοκλήρωση των σημειώσεων.
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
Αντωνιάδης Αλέξανδρος
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
ΤΜΗΜΑ : Πρακτικών Ασκήσεων Διδασκαλίας (ΠΑΔ)
Ενέργεια Η ενέργεια είναι ένα φυσικό μέγεθος που το αντιλαμβανόμαστε κυρίως από τα αποτελέσματά της, που είναι γνωστά σαν έργο. Έχει πολλά «πρόσωπα».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Κατά την τελευταία δεκαπενταετία ο κόσμος είχε μια μακρά περίοδο ανάπτυξης. Ο "αναπτυγμένος" κόσμος κατανάλωνε αλόγιστα και έκανε κακή διαχείριση των φυσικών πόρων. Τα τελευταία χρόνια δύο μεγάλες κρίσεις έχουν ξεσπάσει σε παγκόσμιο επίπεδο και φέρνουν καθοριστικές αλλαγές στον τομέα της ενέργειας. 1. Η κρίση των μεγάλων περιβαλλοντικών προβλημάτων 2.Η οικονομική κρίση Σαν αποτέλεσμα κρίνεται απαραίτητο να ψάξουμε να βρούμε τις κατάλληλες λύσεις έτσι ώστε να μειώσουμε την κατανάλωση στο ελάχιστο.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ H επιτάχυνση που αποκτά το σώμα και η δύναμη που ενεργεί σε αυτό έχουν σχέση αποτελέσματος-αιτίου. Η δύναμη που θέτει σε κίνηση και επιταχύνει ένα αυτοκίνητο είναι η δύναμη του κινητήρα Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης διακρίνονται σε: α) Βενζινοκινητήρες ή Πετρελαιοκινητήρες β) Τετράχρονους κινητήρες ή Δίχρονους κινητήρες

ΤΡΙΒΗ Η κατανάλωση και η μακροζωία του κινητήρα ενός αυτοκινήτου έχουν άμεση σχέση με τη σημασία που αποδίδουμε στη σωστή λίπανση του Τα λιπαντικά χωρίζονται σε δύο κατηγορίες ως προς την προέλευσή τους: τα φυσικά (ορυκτά, φυτικά κ.ά.) και τα συνθετικά

ΤΡΙΒΗ Οι απώλειες ενέργειας κατά την κίνηση σε μεγάλο βαθμό οφείλονται στην τριβή κύλισης των τροχών του αυτοκινήτου Η τριβή κύλισης είναι στην πραγματικότητα η ροπή της τριβής κύλισης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Οδηγούμε με ηρεμία στο γκάζι, χωρίς απότομες επιταχύνσεις Οι σχάρες ή μπαγαζιέρες οροφής επηρεάζουν αρνητικά την αεροδυναμική του οχήματός σας. Αυξάνουν κατά συνέπεια την κατανάλωση καυσίμου μέχρι 5%. Πετάξτε τα περιττά βάρη

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Με το άνοιγμα των παραθύρων και της ηλιοροφής δημιουργείται αεροδυναμική αντίσταση, η οποία επιβραδύνει το όχημα σας. Φροντίστε να είναι καλά φουσκωμένα τα ελαστικά σας Χρησιμοποιήστε επιλεκτικά τον κλιματισμό

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η αεροδυναμική ασχολείται με τη μελέτη της κίνησης του αέρα γύρω από το όχημα και μέσα από τα εξαρτήματα του οχήματος.

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Οι πιέσεις στην επάνω επιφάνεια του αυτοκινήτου, είναι πολύ χαμηλότερες από ότι στην κάτω επιφάνεια. Έτσι δημιουργείτε μια δύναμη κάθετη στη διεύθυνση του αυτοκινήτου. Αυτή η δύναμη ονομάζεται άνωση Α ένα αμάξωμα πρέπει πρώτα να είναι λειτουργικό και πρακτικό και μετά όμορφο.

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Τα περιττά νίκελ, οι παράξενες γωνίες, τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα κ.λπ. παραχώρησαν τη θέση τους στα αμαξώματα «σταγόνες» ή «πτέρυγες», τα οποία ως πρώτο μέλημα έχουν το πώς θα «γλιστρούν» ευκολότερα μέσα από τον αέρα. Τα πρώτα χρόνια εφαρμογής της αεροδυναμικής τα μηχανικά μέρη στην κάτω επιφάνεια του αμαξώματος τοποθετούνταν ακάλυπτα με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επίπεδη επιφάνεια ούτε και ομαλή ροή του αέρα

ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ Στην πορεία του οχήματος, εμφανίζονται οι αντιστάσεις :

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Το άθροισμα όλων των παραπάνω αντιστάσεων μας δίνει το μέγεθος Z, δηλαδή την αναγκαία δύναμη έλξης των τροχών για να υπερνικηθούν οι αντιστάσεις. Z = Wαέρα +WR +Ws +WB Όταν ένα αυτοκίνητο κινείται σε ανηφορικό δρόμο υπάρχει αντίσταση που οφείλεται στην κλίση του δρόμου .Η αντίσταση αυτή είναι συνιστώσα του βάρους που αντιτίθεται στην κίνηση. Ws=m *g ημθ

ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός των σύγχρονων αυτοκινήτων μειώνουν τους κινδύνους από τον τραυματισμό πεζών και δικυκλιστών στην περίπτωση ατυχήματος. ο αεροδυναμικός σχεδιασμός βοηθάει και στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας.

Λόγοι που επηρεάζουν την κατανάλωση ενέργειας Λόγοι που επηρεάζουν την κατανάλωση ενέργειας

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Σε ένα αυτοκίνητο υδρογόνου η χημική ενέργεια των καυσίμων μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια μέσω της καύσης υδρογόνου και όχι βενζίνης.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Το  Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο (HΑ) χρησιμοποιεί την  ηλεκτρική ενέργεια  που αποθηκεύεται σε επαναφορτιζόμενες συστοιχίες συσσωρευτών. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιούν  ηλεκτρικούς κινητήρες  αντί των  μηχανών εσωτερικής καύσης (ΜΕΚ).

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Το ηλιακό αυτοκίνητο είναι ένα πειραματικό όχημα που χρησιμοποιεί ηλιακή ενέργεια και αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 65km/h.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Υβριδικό θεωρείται το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί δύο ή περισσότερες διαφορετικές τεχνολογίες προκειμένου να επιτύχει την κίνησή του. Οι τεχνολογίες αυτές περιλαμβάνουν συνήθως τον κλασικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια πιο "ήπια" προς το περιβάλλον τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Τα υβριδικά αυτοκίνητα θεωρούνται φιλικότερα προς το περιβάλλον, από αυτά που χρησιμοποιούν αποκλειστικά για την κίνησή τους ως καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΗΚΑΝ Δέρβος Φώτιος Υπεύθυνοι Καθηγητές Ελευθερίου Κωνσταντίνος Γαβριήλ Κωνσταντίνος Καραβίδας Αντώνη Κλάδης Κωνσταντίνος Κατελούζος Γιώργος Κάτσαρη Ελένη Κεχαγιά Εύα Κλάδης Νίκος Κοτροκόη Κατέρινα Κουτσούμπα Γεωργία Λέτσιος Βασίλης Μητσοπούλου Βίκυ Μπεκίρι Δαμιανός Μποβολέτη Βάσω Ρέτση Χρύσα