Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Advertisements

 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Τύπος Του Ήρωνα Αργυρίδης Γιάννης Β’2.
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Τα Μαθηματικά την Αρχαία Ελλάδα.
Η Γεωμετρία της Γενικής θεωρίας
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΗΜΑ ● Οι άνθρωποι έχουν την δυνατότητα να αναγνωρίζουν πρότυπα στο περιβάλλον τους. ● Η οργάνωση των προτύπων παράγει νόημα και η συλλογή τους τις γλώσσες.
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Οι μαύρες τρύπες είναι γιγαντιαία άστρα τα οποία κατά το τέλος της ζωής τους καταρρέουν στην ιδία τους τη μάζα με αποτέλεσμα να καμπυλώνουν άπειρα τον.
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ)
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
‘ΟΜΙΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ…ΤΕΧΝΗ.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Η αναγέννηση ήταν η εποχή όπου όλα ξαναγεννήθηκαν.(1453)
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Maurits Cornelis Escher
Αρχαίοι Έλληνες μαθηματικοί και η συμβολή τους στη θετική σκέψη
Σίσσυ Μιχαλοπούλου MA Μαθηματικά στην Εκπαίδευση
AΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
ΚΥΚΛΟΣ B4XP20 Σχολικό Έτος:
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:ΚΥΚΛΟΣ Β΄ ΤΑΞΗ B4CE23.
Η ευκλειδeια και οι μη ευκλειδειεσ γεωμετριεσ
Διάλεξη 5 Η Γεωμετρία του Σύμπαντος
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΠΑμπλο Πικασο.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ» Εργασία στο μάθημα της τεχνολογίας. Σχολικό Έτος Υπεύθυνη Καθηγήτρια Στ. Μαυρομματάκη.
Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας Μαρία Φώτη Νίκος Μυλωνάς Φανταστικό ταξίδι στην Γαλλία την περίοδο του Διαφωτισμού.
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
ΔΙΑΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ ΤΩΝ ΔΙΔΥΜΩΝ. Παράδοξο χαρακτηρίζεται κάθε φαινόμενο το οποίο φαίνεται ν’ αντιβαίνει τους κανόνες της κοινής λογικής, επειδή.
Ερμηνευτική προσέγγιση
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Δήμητρα Τομαρά Τμήμα: Β6 Σχολικό Έτος:
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ Γιάννης Ρίζος Κών/νος Βελαλής.
Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑΣ, ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΚΑΙ…
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Σταχτομαζώχτρες.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Μια μικρή παρουσίαση Επιμέλεια : Κοσόγλου Ιορδάνης , μαθηματικού
DISNEY'S.
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ). Με λίγα λόγια…  υπήρξε σημαντικός Έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και θεωρητικός της μουσικής.  θεμελιωτής.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Μαθηματικά και Τέχνη Σε απόλυτη συμφωνία Ντούνης Κωνσταντίνος
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό κόσμο, κυρίως στις αρχές του 20ου αιώνα και αποτέλεσε τον πρόδρομο μελλοντικών τάσεων όπως ο Φουτουρισμός, ο Κονστρουκτιβισμός και ο Εξπρεσιονισμός. Ο ίδιος ο Πικάσο είπε κάποτε: «Ζωγραφίζω τ’ αντικείμενα όπως τα σκέφτομαι, όχι όπως τα βλέπω».

Carlo Carra, donna al balcone, 1920 Ο Φουτουρισμός θεωρείται ιταλικό κίνημα. Το πρώτο όμως πρόγραμμα, το Manifeste Futuriste, δημοσιεύτηκε στη γαλλική γλώσσα και σε γαλλική εφημερίδα το 1909 στο φύλλο του παρισινού Φιγκαρώ. Ο αρχηγός. εμπνευστής και πρώτος προγραμματιστής και θεωρητικός του κινήματος υπήρξε ο Φιλίππο Τομάζο Μαρινέττι. Ιταλός στη καταγωγή, μεγάλωσε στην Αλεξάνδρεια όπου σπούδασε σε γαλλικό γυμνάσιο.

Escher O M.C. Escher, που ήταν ένα κράμα καλλιτέχνη και επιστήμονα, έγινε παγκοσμίως γνωστός για τις ασυνήθιστες λιθογραφίες και ξυλογραφίες του. Τα μοναδικά και συναρπαστικά έργα τέχνης του είναι ένα ταξίδι μεταξύ της φαντασίας, των μαθηματικών και της πραγματικής ζωής. Ο ίδιος είχε πει: “Διασχίζω συνεχώς το σύνορο μεταξύ μαθηματικών και τέχνης”.

Είχε δηλώσει επίσης: “Να είστε βέβαιοι ότι αυτό που νομίζετε πως βλέπετε είναι πραγματικά αυτό που βλέπετε. Προσπαθήστε να πιστέψετε στα μάτια σας…” Ο θεατής βλέποντας τα έργα του δεν μπορεί να μην παραξενεύεται από τις εικόνες του, αφού βρίσκεται αντιμέτωπος με ένα σχεδόν απτό, παιχνιδιάρικο κόσμο ονείρων. Τα έργα του αντανακλούν ένα πλήθος μαθηματικών ιδεών και ειδικά έννοιες και τεχνικές της σύγχρονης γεωμετρίας. Είναι διαχρονικά και ασκούν πραγματική έλξη εξαιτίας της Στερεότητας και της Παραίσθησης, δηλαδή το παιχνίδι του δημιουργού με τα οπτικά και μαθηματικά παράδοξα.

Το έργο του έχει σαν βάση ένα γεωμετρικό σχέδιο (ένα τρίγωνο, ένα κύκλο, μία σπείρα ή μία σφαίρα, ένα πολύγωνο ή ένα πολύεδρο), χρησιμοποιεί οπτικές αντιφάσεις και τα χαρακτικά του έχουν να κάνουν με τον άπειρο χρόνο και χώρο, τις συμμετρίες, τους δακτυλίους και τις σπείρες στο χώρο, τις αντανακλώμενες εικόνες, τις αντιστροφές, τις περιστροφές, τις σχετικότητες, τη σύγκρουση μεταξύ του επιπέδου και του χώρου. Το έργο όμως που τον έκανε πασίγνωστο ήταν η συστηματική διαίρεση του επιπέδου και οι περίφημες πλακοστρώσεις του. Ένα έργο στο οποίο υπερέχει η καθαρή γεωμετρία.