Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δεξαμενόπλοια.
Advertisements

Θέσπιση μιας νέας διεθνούς συμφωνίας EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
Ενεργεια.
Χωρίζονται σε πρωτογενείς και δευτερογενείς.
Συμπαραγωγή Ηλεκτρισμού και Θερμότητας
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Περιβαλλοντική Πιστοποίηση Λιμένων
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ
Η εξασθένηση της στιβάδας του όζοντος
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Συστήματα Α.Π.Ε..
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΜΜΕ.
Αιολική Ενέργεια Έλενα Ταχίρι.
ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΟΜΑΔΑ “ FAΒ 5 ” ΜΑΘΙΟΥΜΑΝΩΛΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
1.4 Οι υδρογονάνθρακες ως καύσιμα
Αποτίμηση του κοινωνικού οφέλους & Περιβαλλοντικά Πλεονεκτήματα ΙΤα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα των φωτοβολταϊκών είναι αδιαμφισβήτητα. Κάθε κιλοβατώρα.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
Ατμοσφαιρική Ρύπανση Μελέτη της Ποιότητας Αέρα στην Κύπρο
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
Η ατμόσφαιρα.
ΚΑΥΣΑΝΑΛΥΣΗ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Η ρύπανση της ατμόσφαιρας
H παραγωγή και η κατανάλωση ενέργειας στην Ευρώπη
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
ΘΑΝΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΡΝΤΙΤ ΝΤΟΥΛΑΪ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ
«Οικολογία και μετακίνηση».. Ομάδα εργασίας μαθητών.
Χημεία και Αέρια θερμοκηπίου
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ Δ ΤΑΞΗ.  Γεια σας είμαι ο Χρύσανθος και θα σας μιλήσω για τα προβλήματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον εμείς οι άνθρωποι.
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Καυσιμα στις κ. θ. - καυση.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
Εναλλακτικοι τροποι θερμανσης
Συνέντευξη Τύπου Μέγαρο Ιδρύματος Μποδοσάκη Τρίτη, 4 Οκτωβρίου 2011.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
Φαινόμενο του θερμοκηπίου
ΠΡΑΣΙΝΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ Ν.ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος υπ.Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Αιγαίου ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και.
ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ + Ομίχλη αιθάλη αιθαλομίχλη. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 2012 – 2013 ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 1 ο ΕΠΑΛ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΑΙΘΑΛΟΜΙΧΛΗ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (LOGISTICS) Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ: ΟΙ ΕΥΡΩΠΑIΚΟΙ ΛΙΜΕΝΕΣ & ΤΟ ΛΙΜAΝΙ.
Ν.ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος υπ.Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.  ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 7ΕΚ. ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΠΟ 7 ΔΙΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 40 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
1 Κόστος λειτουργίας πλοίου 2008 Καύσιμα45-50% Μισθοί23-25% Επισκευή10-12% Λιμενικά έξοδα7-10% Ασφάλιση2% Άλλα5-6%
Περιβαλλοντικές Μετρήσεις και Συνεχής Καταγραφή Περιβαλλοντικών Παραμέτρων.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΟΘΡΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΝΤΑΓΚΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΛΑΜΠΑΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΚΕΦΑΛΑΣ.
Ρύπανση και Προστασία του Περιβάλλοντος Διδακτική Ενότητα: Φυσικό Περιβάλλον Γ’ τάξη.
Quiz για την ενέργεια Προσαρμογή από “Jiffy’s eco-quiz” Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εργαλειοθήκη του Πολίτη Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό.
Κατερινα Σταματελάτου
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μπιρμπίλης Γεώργιος ( ΑΕΜ 736 ) Πρωτογενή μέτρα μείωσης ΝΟX στον ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου Καθηγητές.
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
ΣΟΦΙΑΝΟΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ «ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ» ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ… «ΧΗΜΕΙΑ» ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ
Η επιρροη του φαινομενου του θερμοκηπιου στην καθημερινη Μασ ΖΩΗ
Υποστηρικτικό υλικό για τη θαλάσσια ρύπανση από πετρέλαιο
Εργασία Χημείας για το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Το φαινόμενο του θερμοκηπίου:
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΘΑΛΑΣΣΙΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ εργασια στο μαθημα της οικιακησ Οικονομιασ Βαλλιαναtoσ Γεωργιοσ βλαχοσ κων/νοσ δαμηλακης αντωνιοσ κουκλοτιδησ βασιλειοσ μπαλτοπουλοσ.
Προστασία του Περιβάλλοντος. Προστασία του Περιβάλλοντος.
Φαινόμενου του θερμοκηπίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παραδείγματα-Εφαρμογές στη Ναυτιλία

Περιβαλλοντικές Πολιτικές

Σύγκριση εκπομπών CO2 από διάφορα μεταφορικά μέσα.

Βλέπουμε στον πίνακα ότι ένα μεσαίου μεγέθους πλοίο εκπέμπει μόλις το 1/3 της ποσότητας διοξειδίου του άνθρακα ενός φορτηγού και το 1/30 ενός εμπορικού αεροπλάνου

Συγκριτικά αποτελέσματα από εκπομπές καυσαερίων (γραμμ./τον-χλμ).

στο σύνολο των αερίων αυτό το ποσοστό ανεβαίνει αλλά και πάλι είναι πολύ μικρό συγκριτικά με των άλλων μέσων μεταφοράς. Τα συστατικά των καυσίμων που επιβαρύνουν περισσότερο την ατμόσφαιρα βλέπουμε ότι κυμαίνονται σε υψηλότερα επίπεδα στα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς καθιστώντας τα όχι μόνο εξαιρετικά ρυπογόνα αλλά δαπανηρά τόσο σε δικαιώματα εκπομπών ρύπων όσο και σε τακτή χρήσης τους από το παγκόσμιο εμπόριο.

Υπολογιζόμενη Ποσότητα από Πετρελαιοκηλίδες (σε χιλ. Τόνους)

τα ατυχήματα σε δεξαμενόπλοια έχουν μειωθεί δραστικά τα τελευταία 15 χρόνια και η ρύπανση από τις κηλίδες πετρελαίου από διαρροή αντιμετωπίζεται γρήγορα και αποτελεσματικά

Μέσος Όρος Πετρελαιοκηλίδων από Θαλάσσιο Ατύχημα (Άνω των 700 τόνων)

Με την θέσπιση κανόνων όπως η Oil Pollution Act του 1990 καθώς και την υποχρεωτική αντικατάσταση όλων των δεξαμενοπλοίων μονού τοιχώματος με διπλό, κατάφεραν να περιορίσουν όχι μόνο τα ατυχήματα αλλά και τις διαρροές από αυτά. Τώρα έχουμε φθάσει να μιλάμε για ένα μέσο όρο μόλις 3 ατυχημάτων τον χρόνο με ελάχιστη διαρροή πετρελαίου

Fighting pollution… - Slow Steaming - Low Carbon Fuels - Cold Ironing - Selective Catalytic Reduction - Improved Ship Hull Design - Improved Port Management - Voyage Optimization - Real Time Tracking - Charter Renegotiation - Sky Sails

Proposed cold ironing Η διαδικασία αυτή, η οποία είναι επίσης γνωστή ως Alternative Marine Power (AMP), περιλαμβάνει συνδέοντας ένα πλοίο στο λιμένα άμεσα με μια πηγή ενέργειας (κυρίως γεννήτρια ηλεκτρισμού). Συνήθως, ένα σκάφος χρησιμοποιεί τις βοηθητικές μηχανές ενώ βρίσκεται στο λιμάνι για την παροχή ενέργειας. Το Cold Ironing επιτρέπει στο σκάφος να τερματίσει όλες τις μηχανές και δίνει τη δυνατότητα να υπάρξει σημαντική μείωση στην κατανάλωσης καυσίμων και στα επίπεδα ρύπανσης εντός του λιμένα. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι ότι για κάθε κιλοβάτ ανά ώρα καταναλώνεται περίπου 200gm καυσίμου οπότε για κάθε ένα λίτρο καυσίμου παράγονται 3,125 κιλά διοξειδίου του άνθρακα. Έχει υπολογισθεί ότι παγκοσμίως καταναλώνονται 411 εκατ τόνοι καυσίμου τον χρόνο.

Proposed cold ironing