ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1 3 ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Δ.Ε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/4/15 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2014-15.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προτάσεις της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων και της Κοινότητας Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Στρασβούργο, 7- 8 Οκτώβρη 2010 για τη συνάντηση των.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό Έτος
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Ομάδα Φ Καλαϊτziδησ Κλεοβουλοσ Καραναστασησ Δημητρησ Κεσογλου Μαρινα
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Υπεύθυνη προγράμματος Κοτσονούρη Πέρσα.
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2013 – 2014
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Η Καταξιωτική Διερεύνηση (Appreciative Inquiry)
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Επιμέλεια: Γιάννης Θεμελής
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 2014 – 2015
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη : από το θρανίο και το έδρανο στην κοινωνική-οικονομική αρένα Δημήτριος Καλαϊτζίδης Δρ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης-Σχολικής.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Η επίδραση της κουλτούρας των συνομηλίκων στα πλαίσια του σχολείου.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Σχολική διαμεσολάβηση: Πρόληψη και επίλυση της ενδοσχολικής βίας
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Το Γραφείο της Σχολικής Συμβούλου Φιλολόγων
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
«Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: ο ρόλος των ενηλίκων»
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ 1 3 ο ΓΕΛ Π. ΦΑΛΗΡΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ Κ.Ε.Δ.Ε ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/4/15 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ/ΕΣ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ…..ΔΥΣΚΟΛΟ!

ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΠΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ???

ΤΡΟΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΤΣΑΚΑΛΙΟΥ  Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗΣ Marshall Β. Rosenberg.

5 Δ ιάλογος, Δημοκρατία Ι σότητα Α κρόαση Μ εσολαβητές Ε χεμύθεια Ο μάδα Λ ύτρωση Α λληλεγγύη Β οήθεια Η ρεμία Σ εβασμός Η θος Συνηθισμένη Πειθαρχική Πρακτική Σύγκρουση ΝΑΙ ή ΟΧΙ Σύγκρουση ή Σύγκριση

6 Διαμεσολάβηση Αναζήτηση συμβιβαστικής λύσης σε μια διαφορά, σύγκρουση από τα αντιμαχόμενα μέρη με τη βοήθεια τρίτου προσώπου. ν.3898/2010 για εμπορικές και αστικές υποθέσεις

Σχολική Διαμεσολάβηση 7 Διαδικασία ειρηνικής επίλυσης συγκρούσεων ή διαφορών μεταξύ δύο ή περισσοτέρων μαθητών/τριών από ουδέτερους ειδικά εκπαιδευμένους/ες μεσολαβητές/τριες που: ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ Καλλιτεχνική επιμέλεια: CiA

8 Σ Τ Ο Χ Ο Ι Ισότιμη αντιμετώπιση και αποκατάσταση της σχέσης Προώθηση της συμμετοχής των παιδιών στη διαχείριση των συγκρούσεων Βελτίωση του σχολικού κλίματος Πρόληψη της σχολικής βίας Αύξηση αυτοεκτίμησης Εμπιστοσύνη Ενίσχυση ομαδικότητας Σεβασμός στο διαφορετικό ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ παιδιού που ασκεί παιδιού που δέχεται

9 Εκπαίδευση Μεσολαβητών/τριών 1.Γνωριμία/Κανόνες για τις εκπαιδευτικές συνεδρίες 2.Αναγνώριση προσόντων καλού Μεσολαβητή 3.Καλωσόρισμα 4.Εχεμύθεια/Εξαιρέσεις/Υπόσχεση 5.Ενεργή Ακρόαση 6.«Ανοικτές» Ερωτήσεις 7.Αντικατοπτρισμός 8.Κοινά σημεία/κοινά αποδεκτές λύσεις/κείμενο συμφωνίας/νέα κλήτευση

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ XΡONIA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΩΝ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ (ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΡΟΦΟ) ‘’ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΙ ΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ ’’

11 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ/ΟΡΓΑΝΩΣΗ  Ενημέρωση Συλλόγου Διδασκόντων, 15μελούς  Επιλογή Μεσολαβητών/τριών  Διαμόρφωση χώρου Διαμεσολάβησης  Εκπαίδευση (οπτικοακουστικό υλικό, παιχνίδια ρόλων, δουλειά σε μικρές ομάδες)  Πρακτική εξάσκηση ανά ζεύγη  Καθορισμός Μεσολαβητών/τριών για κάθε ημέρα της εβδομάδας  Εβδομαδιαίες συναντήσεις, εποπτεία, συζήτηση περιστατικών

Η ΑΙΘΟΥΣΑ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Παρουσίαση του προγράμματος στα πλαίσια εκδήλωσης πρόληψης-ευαισθητοποίησης για την ενδοσχολική βία από την Ηρώ, τη Δήμητρα την ΄Ελενα, τον Αποστόλη,το Βασίλη (μεσολαβητές/τριες)στις 13/3/15 και καλεσμένο μας τον κ. Πέτρο Δαμιανό Διευθυντή Γυμνασίου-Λυκειακών τάξεων ΕΚΚΝ Αυλώνα Παρουσίαση του προγράμματος στον πολυχώρο του Δημαρχείου Π. Φαλήρου στις 27/3/15 από τη μεσολαβήτρια Έλενα Κορσίκοβα

ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΕΚΚΝ ΑΥΛΩΝΑ Κ. ΔΑΜΙΑΝΟ 13/3/15

17 … ΧΡΟΝΟΣ – ΥΠΟΜΟΝΗ – ΕΠΙΜΟΝΗ ώστε η Διαμεσολάβηση να εγκαθιδρυθεί στην ενδοσχολική κουλτούρα!!!!!!!!!!! ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ…

18 Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Άννα Σίνη ΠΕ 13 Η συντονίστρια του προγράμματος