Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
10 Συμβουλές για να Μειώσουμε τα Απορρίμματα του Σχολείου μας
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Εκπαιδευτικός Καβάζης Γιώργος. Τάξη: Ε – ΣΤ Διάρκεια: Νοέμβριος 2011 – Μάιος 2012 Αριθμός μαθητών/τριών: 18.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Φρόντιζε να επιλέγεις για τις μετακινήσεις σου, όταν είναι δυνατό, την πεζοπορία, το ποδήλατο ή τα μέσα.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ενεργεια.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Εκστρατεία ενημέρωσης για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
10 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
10 τρόποι να εξοικονομήσουμε ενέργεια…
Εξυπνο-πρασινο σπιτι Στην προσπάθεια μας να πραγματοποιήσουμε την ερευνητική εργασία-project οδηγηθήκαμε σε κάποια συμπεράσματα σε ότι αφορά τι ακριβώς.
Όξινη βροχή και τα προβλήματα της
ΠΡΑΣΙΝΟ-ΕΞΥΠΝΟ ΣΠΙΤΙ.
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Ε ν έ ρ γ ε ι α.
Ακολουθούμε απλές συμβουλές
Τρόποι Εξοικονόμησης Ενέργειας
Εργασία στην Οικ.Οικ. με θέμα: ”Kαι κυνηγοί αλουμινίου”
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
Εξοικονόμηση ενέργειας Ανακάλυψη Γεωργία Κοσμίδου Ντανιέλ Πουλάρια Δημήτρης Αυγητίδης Λάζαρος Μηλιάδης.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ-ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Τι είναι η ανακύκλωση;
ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ιωάννα Τσώνη Γ5 Σχολικό Έτος [ ]
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
Πώς μπορείτε να την καταπολεμήσετε; EUROPEAN COMMISSION FEBRUARY 2009 Κλιματική αλλαγή.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΑ ΚΤΗΡΙΑ
Θέλεις να μάθεις τι είναι η ανακύκλωση; ΜΠΑΡΤΖΗ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΑΡΙΑΝΑ ΚΕΦΑΛΑ Β’
14Ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου. Ε΄ Τάξη
Οι μαθητές του 18ου Γυμνασίου Περιστερίου1 Αλκυονίδες.
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Ανακύκλωση Χαρτιού Γιώργος Γρηγορίου.
Ερευνητικη εργαςια Α’ τετραμηνου Β’ γενικου λυκειου Νιγριτας : «Εναλλακτικες πηγες ενεργειας και εξοικονομηςη ςτο ςχολειο μας» Θέμα ενασχόλησης:
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΟΜΑΔΑ3 ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Κ. ΘΩΜΑΗ Β. ΑΓΓΕΛΟΣ Χ.. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Για να λειτουργήσουν τα εργοστάσια,καίνε λιγνίτη και άλλους γαιάνθρακες. Η καύση.
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση-Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Α΄Δημοτικό Τσερίου
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Το οικολογικό αποτύπωμα του σχολείου μας
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Τάξη Γ΄ Σχ. έτος Υπεύθυνη εκπ/κός : Μαρία Τσουλφά.
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Θέμα εργασίας: ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υπάρχει λύση;.
ΕΚΠΟΜΠΗ CO 2 ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ε΄ τάξη Εκπ/ός : Κανάτας Ευάγγελος Comenius Project “Creating Sustainable Schools”
Χρήσεις του νερού Ας θυμηθούμε μερικούς αριθμούς: Στη Γη υπάρχουν χοντρικά km³ νερό. Αν σκεφτούμε ότι το κάθε κυβικό χιλιόμετρο ισοδυναμεί.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Quiz για την ενέργεια Προσαρμογή από “Jiffy’s eco-quiz” Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Εργαλειοθήκη του Πολίτη Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιλαμβάνεται στο εκπαιδευτικό.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Μαρία Μάρκου ΔΊ Το περιβάλλον, [ αέρας, νερό, έδαφος ] είναι ο χώρος που ζούμε.Πολλές δραστηριότητες μας το ρυπαίνουν. Σημαντική ρύπανση του περιβάλλοντος.
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
στο σχολικό και διαδυκτιακό εκφοβισμό
Δημοτικό Σχολείο Περιστερώνας
ΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΚ ΣΤΑΜΑΤΕΙ ΕΔΩ
ΦΕ13: ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Το περιβάλλον και οι γύρω μου: Ενδιαφέρομαι-Ενεργώ-Ευαισθητοποιώ
14ο Δημοτικο Σχολείο Ιλιου
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ
Αυτές οι μηχανές λειτουργούν πάντα;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!

Η ΕΡΕΥΝΑ Καταγραφή στάσεων όσον αφορά την εξοικονόμηση Ενέργειας Ερευνητική Ομάδα: Μαθητές Ε΄τάξης Δημοτικού του Ροδίων Παιδεία

 Στο πλαίσιο του Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού Φυσικής U4energy, οι μαθητές της Ε΄ τάξης του Ροδίων Παιδεία πραγματοποίησαν μια έρευνα, με σκοπό να καταγράψουν τις στάσεις των ανθρώπων σε θέματα οικολογίας κι εξοικονόμησης ενέργειας.  Γι αυτό μοίρασαν στο οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον 50 ερωτηματολόγια.  Μετά την επεξεργασία του ερωτηματολογίου προέκυψαν τα εξής αποτελέσματα.

Ερώτηση 1. Όταν λοιπόν βγαίνουμε από την τάξη, ας σβήνουμε τα φώτα!!!!!!!!

Ερώτηση 2. Γι αυτό λοιπόν, πριν ανοίξεις το ψυγείο σκέψου τι θες!

Ερώτηση 3. Κλείνουμε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές τελείως, όταν δεν τις χρησιμοποιούμε!!!!!!!! Ερώτηση 4.

Ερώτηση 5. Χρησιμοποιούμε λοιπόν λάμπες οικονομίας …..γιατί με τους ρυθμούς που καταναλώνουμε ενέργεια, κινδυνεύουμε να μην έχουμε καθόλου φως!

 Η θερμότητα ρέει πάντα από τα θερμά σώματα στα ψυχρά, όταν τα σώματα έχουν διαφορετική θερμοκρασία.  Μονωτικά Υλικά: είναι αυτά που δεν επιτρέπουν αυτή τη διαρροή θερμότητας!

 Το χειμώνα, η ζέστη από το σπίτι έχει την τάση να βγαίνει προς τα έξω όπου η θερμοκρασία είναι χαμηλότερη. Εάν το σπίτι είναι μονωμένο δεν επιτρέπει τη θερμότητα να βγει προς τα έξω Οπότε χρειαζόμαστε λιγότερη ενέργεια για να το ζεστάνουμε…  Εάν όμως το σπίτι δεν είναι μονωμένο η θερμότητα βγαίνει από το σπίτι επομένως πρέπει να έχουμε τα σώματα πιο πολύ ώρα ανοιχτά και άρα χρειαζόμαστε περισσότερη ενέργεια... Επομένως όταν ένα σπίτι είναι μονωμένο εξοικονομούμε ενέργεια!!!

Ερώτηση 6. Ερώτηση 7.

Ερώτηση 8. Λέμε Ναι…. στη μόνωση……!!!!! Προσοχή τώρα που καλοκαιριάζει….. όταν έχουμε ανοιχτά τα air condition της τάξης δεν αφήνουμε τα παράθυρα ανοιχτά!!!!!!!!

Ερώτηση 9. Στην πόλη της Ρόδου υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης, σε διάφορα σημεία της, στους οποίους μπορούμε να ανακυκλώνουμε: Χαρτί Πλαστικό Αλουμινένια κουτάκια και γυαλί Στηρίξτε το πρόγραμμα ανακύκλωσης!!!!! Κερδίζουμε ενέργεια!!!!!

Ερώτηση 10.

Εμείς είναι προτιμότερο να ερχόμαστε στο σχολείο μας, με το σχολικό λεωφορείο, παρά με τα αυτοκίνητα των γονιών μας!!!! ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ 1 ον Εξοικονομούμε ενέργεια και 2 ον Ρυπαίνουμε λιγότερο το περιβάλλον

1. Παρ’ ότι όλοι γνωρίζουμε πόσο κινδυνεύει ο πλανήτης μας, φαίνεται εξακολουθεί ένα μεγάλο μέρος των ερωτώμενων να μην συμπεριφέρεται με οικολογική συνείδηση. 2. Δεν έχουν αλλάξει απλές καθημερινές συνήθειες που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν ενέργεια.

Εμείς τι κάνουμε για να εξοικονομήσουμε ενέργεια; Μην περιμένεις το συνάνθρωπο σου να κάνει την πρώτη κίνηση ….. Καν΄ την εσύ!!!!!! Η εξοικονόμηση ενέργειας είναι υπόθεση όλων μας!!!! Πρέπει τώρα να δράσουμε!

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας