Έργο «Εικονικά Μουσεία»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

1 Έργο: “Ηλεκτρονική πλατφόρμα (κέλυφος) ανάπτυξης δικτυακής πύλης για την παρουσίαση πολιτιστικού – τουριστικού περιεχομένου” (υποσύνολο 1 της πρόσκλησης.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Μέγεθος: δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τις λέξεις περίπου 40 σελίδες. Παράδοση: το αργότερο πριν την εξεταστική περίοδο του δευτέρου.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ &ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( ΕΚΕΤΑ ) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ( ΙΜΕΤ) ) ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ &ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ( ΕΚΕΤΑ ) ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Δρ Φώτης Λιαροκάπης Εικονική και επαυξημένης πραγματικότητας τεχνολογία για παροχή βοήθειας στην Εκπαίδευση ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Κατεύθυνση «Προηγμένες Τεχνολογίες Ανάπτυξης Λογισμικού»
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Title of the presentation | Date |1 Καταγραφή απαιτήσεων ερευνητών ανθρωπιστικών επιστημών για γλωσσικούς πόρους και εργαλεία Δρ Νίκος Χούσος Εθνικό Κέντρο.
Εικονικη πραγματικοτητα
Jigsaw: Τί είναι;.
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Μάϊος 2013 Π.Μ.Σ. Πληροφορικής.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Γεώργιος Παπαϊωάννου, ΙΕΕΕ, ACM, SIGGRAPH member, Θεοχάρης Θεοχάρης, Εργαστήριο Γραφικών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Εργασία στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Υπό του φοιτητή Κωνσταντίνου Πατηνιώτη Υπό των Φοιτητριών Βάγια Τύρελη Σοφία Νανοπούλου.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
"ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ" ΟΛΓΑ ΚΟΛΟΒΙΣΤΕΑ 1 Αξιολόγηση προτύπων μεταδεδομένων στο πλαίσιο ψηφιακών βιβλιοθηκών οπτικοακουστικού υλικού Παρουσίαση της εργασίας.
Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα
19η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δυτ. Μακεδονίας ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Πολυμεσικές Εφαρμογές με Χρήση ΕΛ/ΛΑΚ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΖΗΜΑΣ Εκπαιδευτικός ΠΕ19 Πληροφορικός ΚΑΣΤΟΡΙΑ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ.
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Ανάπτυξη εφαρμογής διαδικτύου με σύγχρονες ανάγκες υπηρεσιών διαδικτύου για τους φοιτητές ERASMUS Πτυχιακή Εργασία Σπουδάστρια Γεωργιάδου Πολυξένη Επιβλέπων.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Αποτελέσματα Έργου Έρευνας, Ανάπτυξης και Επίδειξης στα πλαίσια του ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ11 ΕΣΠΑ Dynamic Cargo Routing on-the-Go Δυναμική Δρομολόγηση.
Το Τμήμα (Επιστήμης Υπολογιστών)
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Τμ. Μηχ/κών Ηλ/κών Υπολογ. & Πληροφορικής
Βάσεις Δεδομένων & Έμπειρα Συστήματα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έργο «Εικονικά Μουσεία» ΕΚΒΑΝ – Μέτρο 1.3 – Αρ. Έργου 81 Καθηγητής Κωνσταντίνος Χαλάτσης

Συμμετέχοντες Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ Infocad Audio Visual Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Ιδρ. Ν. Π. Γουλανδρή Εννέα μουσεία του ΕΚΠΑ (Ιστορίας, Βοτανικής, Ζωολογίας, Παλαιοντολογίας, Ορυκτολογίας, Αρχαιολογικό, Ανθρωπολογίας, Υγιεινής, Εγκληματολογικό)

Στόχοι του Έργου Δημιουργία ενός ενιαίου Εικονικού Περιβάλλοντος για όλα τα μουσεία Δημιουργία ενός πολυγλωσσικού, πολυμεσικού Δικτυακού τόπου Ανάπτυξη ενός εργαλείου καταλογογράφησης και διαχείρισης της Βάσης Δεδομένων

Πλεονεκτήματα του Εικονικού Μουσείου Η παρουσίαση εκθεμάτων που δεν βρίσκονται εκτεθειμένα στο φυσικό χώρο του μουσείου Η πρόσβαση στη σχετική με τα μουσειακά εκθέματα πληροφορίας, από απομακρυσμένους χρήστες Η μελέτη των εκθεμάτων ενός πραγματικού μουσείου από κάθε χρήστη, βάσει των δικών του επιλογών και προτιμήσεων, χωρίς την ανάγκη φυσικής επαφής και παρουσίας του στο χώρο των εκθεμάτων.  Η εξασφάλιση της διάχυσης της μουσειακής πληροφορίας στο ευρύ κοινό.

Έργο Εικονικά Μουσεία Απευθύνεται σε απλούς επισκέπτες προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στα εκθέματα Αλλά και ερευνητές για μελέτη εκθεμάτων Αναπτύχθηκαν: Εφαρμογή Καταλογογράφησης και Διαχείρισης Β.Δ. πολυμέσων Λογισμικό παρουσίασης δικτυακού τόπου με τρισδιάστατα εκθέματα (http://museums.di.uoa.gr) σύντομα και (http://www.vr-museums.gr) Μια τοπικά εκτελούμενη εφαρμογή εικονικής πραγματικότητας

Φάσεις του Έργου «Εικονικά Μουσεία» Ανάλυση Απαιτήσεων Μουσείων και Αποτύπωση Προδιαγραφών Περιεχόμενο, Τρόπο Παρουσίασης, Κοινό/Επισκέπτες Ανάπτυξη Εφαρμογών Σχεδιασμός σχήματος Βάσης, Αρχιτεκτονική διασύνδεσης με διαδίκτυο, εφαρμογή διαδικτύου, εφαρμογή διαχείρισης Β.Δ., εφαρμογή εικονικού περιβάλλοντος (επόμενη διαφάνεια) Αξιολόγηση Αρχιτεκτονικής Διασύνδεσης με διαδίκτυο Εφαρμογής Διαδικτύου, Βάσης Δεδομένων Εικονικού περιβάλλοντος, συσκευών αλληλεπίδρασης

Η ανάπτυξη ενός εικονικού μουσείου περιλαμβάνει: Ψηφιοποίηση των 2D και 3D εκθεμάτων Φωτογραφίες Τρισδιάστατη σάρωση Τρισδιάστατη φωτογραφία Τρισδιάστατη μοντελοποίηση δημιουργία αρχιτεκτονικών μοντέλων χώρων τοποθέτηση εκθεμάτων στο χώρο σχεδιασμός και υλοποίηση πλοήγησης και αλληλεπίδρασης με τα εκθέματα, ανάλογα και με τις συσκευές εισόδου/εξόδου

Πρόσβαση στα μουσεία μέσω διαδικτύου Δυναμική Πολυγλωσσική Πολυμέσα

Πρόσβαση στα μουσεία μέσω διαδικτύου

Εφαρμογή Καταλογογράφησης και Διαχείρισης της Βάσης Δεδομένων

Τα 10 μουσεία που συμμετείχαν στο έργο οργανώθηκαν σε 4 κατηγορίες ανάλογα με το περιεχόμενό τους: Ανθρωποκεντρικά μουσεία (Ανθρωπολογικό, Εγκληματολογικό, Υγιεινής) Ιστορικά/Αρχαιολογικά (Κυκλαδικής Τέχνης Ιδρ. Γουλανδρή, Αρχαιολογικό Φιλοσοφικής Σχολής, Μουσείο Ιστορίας Παν. Αθηνών) Μουσεία της Γης (Ορυκτολογίας, Γεωλογίας και Παλαιοντολογίας) Μουσεία Χλωρίδας και Πανίδας (Βοτανικής, Ζωολογίας)

Η δομή του χώρου περιλαμβάνει 3 είδη αρχικών αιθουσών: Αίθουσα εισόδου Αίθουσα εισόδου σε κατηγορίες μουσείων Αίθουσα εισόδου μουσείου

Διάδρομος Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης

Διάδρομος Μουσείου Υγιεινής

Φωτογραφία Πιγκουΐνου (μουσείο Ζωολογίας) Φωτογραφία Πιγκουΐνου (μουσείο Ζωολογίας) Διόραμα με το πιγκουΐνο

Αποτελέσματα αξιολόγησης εφαρμογής Εικονικής Πραγματικότητας Αξιολόγηση ως προς ευχρηστία, ταχύτητα, λεπτομέρεια Αξιολόγηση συσκευών πλοήγησης – χειρισμού αντικειμένων 25 άτομα, καταγραφή χρόνου και σφαλμάτων, συμπλήρωση ερωτηματολογίου Συμπεράσματα: καλή ανάλυση και λεπτομέρεια, κάποιοι διάδρομοι επανασχεδιάστηκαν για κλειστοφοβικούς, προτεινόμενες συσκευές πλοήγησης και χειρισμού το Joystick και το ποντίκι

Παρουσίαση Έργου «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση Έργου «Εικονικά Μουσεία» Ημερίδες Ημερίδα Ναυτικών Μουσείων (Θωρ. Αβέρωφ - Νοε. 2000) Ημερίδα Μουσειολογίας (Μυτιλήνη - Οκτ. 2001) Συνέδρια Designing a virtual museum within a museum, Virtual Reality, Archaeology, and Cultural Heritage, Athens, November 2001, supported by ACM SIGGRAPH. Building a VR - Museum in a Museum, Third International Virtual Reality Conference, Laval, France, May 2001. A Method for Designing and Implementing Virtual Museums, UK VR-SIG 2000, Proceedings of the seventh UK VR-SIG Conference, Glasgow, September 2000.

Συνεχιζόμενη έρευνα Πτυχιακές εργασίες σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο Μεταφορά του Εικονικού Περιβάλλοντος σε περιβάλλον παιχνιδιού Δημιουργία κλάσεων αλληλεπιδρώντων αντικειμένων Διδακτορική και Μεταδιδακτορική Έρευνα Augmented reality, βαθμοί εμβύθισης, ταυτόχρονη εμβύθιση πολλών ατόμων στον ίδιο χώρο

Συμπεράσματα – Αποτελέσματα Έργου Απόκτηση πολύτιμης τεχνογνωσίας Εφαρμογές απαραίτητες για τα μουσεία Δημιουργία απαραίτητης υποδομής για την συνέχιση της έρευνας σε θέματα αιχμής Δημιουργία κοινού δικτυακού τόπου για τα μουσεία του Πανεπιστημίου Πιθανή η εμπορική αξιοποίηση των εφαρμογών