Κυκλοφοριακή Ροή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Advertisements

Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
A Scalable Content- Addressable Network Sylvia Ratnasamy, Paul Francis, Mark Handley, Richard Karp, Scott Shenker Proceedings of ACM SIGCOMM ’01 Sections.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να,
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
1 Χαρακτηριστικά ενός Μ/Μ/1 συστήματος : Αφίξεις κατανεμημένες κατά Poisson Εκθετικά κατανεμημένοι χρόνοι εξυπηρέτησης Οι χρόνοι εξυπηρέτησης είναι αμοιβαία.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΜΕΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Μεταβαλλόμενη κίνηση Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δε μένει σταθερή.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 2/03/05. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Μοντέλα συμφόρησης (congestion) –Κυκλοφορία (οδική, σταθερής τροχιάς) –Ουρές σε καταστήματα, ταχυδρομεία,
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems ΣΥΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Κοινά χαρακτηριστικά (1) –Πελάτης (όχημα, πελάτης καταστήματος, τηλεφωνική κλήση, πακέτο.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Διατμητικές τάσεις
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΕΡΒΕΣΟΣ Σύμβουλος ΔΣ/ΔΣΑ Μέλος ΕΔΕΚΑ Μέλος Ένωσης Ελλήνων Εργατολόγων «Η ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ.
1 o Εργαστηριακό Κέντρο Πειραιά. Φορέας αποστολής Φορέας υποδοχής 1sek-peiraia.att.sch.grwww.wbstraining.de.
 Τι είναι μεταφορά; ◦ Παράγωγη ζήτηση για μετακίνηση ◦ Παράγεται από την επιθυμία για κατανάλωση προϊόντος ή υπηρεσίας.  Ουσιώδες χαρακτηριστικό της.
Ουρές Αναμονής.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #5: Δειγματοληψία – Sampling. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #6: Μοντέλα κατανομής μετακινήσεων – Distribution models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ. Δρ. Γ. Μαλινδρέτος Η μοναδοποίηση του φορτίου ορίζεται ως ο τρόπος με τον οποίο αποθηκεύονται και μεταφέρονται.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Ήπιες Μορφές Ενέργειας Ε306 Από τον άνεμο στην οικονομική βιωσιμότητα (εισαγωγικές έννοιες)
Δρ. Γ.Μαλινδρέτος  Στην αποτελεσματικότερη χρήση του ‘στόλου’ των οχημάτων (Σχεδόν το 30% των φορτηγών κυκλοφορούν άδεια, το 56% μισογεμάτα και το 14%
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ ΠΛΗΜΜΥΡΑΣ (αιχμή και χρόνος που συμβαίνει) Ορθολογική Μέθοδος (Rational Method) Για λεκάνες απορροής μικρότερες.
1 Βάθος ριζοστρώματος Κίνηση του νερού στο έδαφος Διήθηση – Διηθητικότητα Διάρκεια άρδευσης Εύρος άρδευσης.
Χρηματοοικονομική Ανάλυση …η διαδικασία άντλησης οικονομικών πληροφοριών από τα χρηματοοικονομικά στοιχεία μιας εταιρείας. Η χρηματοοικονομική ανάλυση.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας Ηλεκτρισμός Διαφάνειες και κείμενα από: P Davidovic: Physics in Biology and Medicine Χ. Τσέρτος (Πανεπ. Κύπρου)
Κεφάλαιο 5 Συμπεριφορά των ΣΑΕ Πλεονεκτήματα της διαδικασίας σχεδίασης ΣΑΕ κλειστού βρόχου Συμπεριφορά των ΣΑΕ στο πεδίο του χρόνου Απόκριση ΣΑΕ σε διάφορα.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #4: Συλλογή πληροφοριών – Data collection. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ Πηγή: Βιοστατιστική [Σταυρινός / Παναγιωτάκος] Βιοστατιστική [Τριχόπουλος / Τζώνου / Κατσουγιάννη]
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
Επικρατούσα τιμή. Σε περιπτώσεις, που διαφορετικές τιμές μιας μεταβλητής επαναλαμβάνονται περισσότερο από μια φορά, η επικρατούσα τιμή είναι η συχνότερη.
Βάθος ριζοστρώματος Κίνηση του νερού στο έδαφος
ΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
ΣΕΛΕΜΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Α.Ε.Μ.: 3876
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Εισαγωγή στην Στατιστική
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ΑΠΕ ΚΑΒΑΛΑ 2015
Παράδειγμα a Έστω ότι θέλουμε να υπολογίσουμε το μήκος της λωρίδας αριστερών στροφών σε μια διασταύρωση, ωστε να περιέχει με πιθανότητα 96%, τα οχήματα.
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΣΤΟΧΟΙ Να μπορείτε να: (α) Ορίζετε το Ηλεκτρικό Ρεύμα
ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ - ΑΓΩΓΙΜΟΤΗΤΑ
Λογιςτικη κοςτους ΙΙ Εισήγηση 7ης εβδομάδας.
Ορισμός Με τον όρο Χρονοσειρές εννοούμε μια σειρά από παρατηρήσεις που παίρνονται σε ορισμένες χρονικές στιγμές ή περιόδους που ισαπέχουν μεταξύ τους.
ΩΡΕΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ / ΑΝΑΠΑΥΣΗΣ
Έργο Ισχύς = ΙΣΧΥΣ W P = t χρονικό διάστημα Σύμβολο : P
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κυκλοφοριακή Ροή

Εισαγωγή Κυκλοφοριακή ροή Κίνηση οχημάτων ή πεζών σε μία οδό Προσδιορίζεται από συγκεκριμένα μεγέθη Μικροσκοπικά Μακροσκοπικά Χρονικός διαχωρισμός Hs Φόρτος Q (οχήματα ανά ώρα) Ταχύτητα σημείου Μέση Ταχύτητα V (χιλιόμετρα ανά ώρα) Χωρικός διαχωρισμός Ht Πυκνότητα K (οχήματα ανά χιλιόμετρο) Σύνθεση Κυκλοφορίας, Χαρ/κα Στάθμευσης

Βασικά Μεγέθη Κυκλοφοριακός φόρτος (traffic volume - Q) Ο συνολικός αριθμός οχημάτων που περνούν από τη διατομή μιας λωρίδας ή οδού κατά τη διάρκεια ενός δεδομένου χρονικού διαστήματος (συνήθως οχήματα ανά ώρα). Ρυθμός ροής (flow rate - q) Ο φόρτος κατά τη διάρκεια μιας χρονικής περιόδου μικρότερης της ώρας ανηγμένος στην ώρα (ισοδύναμος ωριαίος κυκλοφοριακός φόρτος). Eκφράζεται πάντοτε σε οχήματα ανά ώρα. Η περίοδος μέτρησης στην οποία αναφέρεται είναι το 15-λεπτο.

Βασικά Μεγέθη

Διακυμάνσεις Κυκλοφοριακού Φόρτου Eτήσια μεταβολή Μηνιαία διακύμανση (κατά τη διάρκεια του έτους) Ημερήσια διακύμανση (κατά τη διάρκεια της εβδομάδας) Ωριαία διακύμανση (κατά τη διάρκεια της ημέρας) Διακύμανση μέσα στην ώρα

Ετήσια Μεταβολή Ιδιαίτερη σημασία στο σχεδιασμό και τη μελέτη οδικών τμημάτων  Ετήσια Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία-ΕΜΗΚ (Average Annual Daily Traffic-AADT) Ο συνολικός αριθμός των οχημάτων που διέρχονται από δεδομένο σημείο ή διατομή οδού σε ένα έτος διαιρεμένο με το συνολικό αριθμό των ημερών του έτους.  Αντίστοιχα ορίζεται η Μέση Ημερήσια Κυκλοφορία-ΜΗΚ (Annual Daily Traffic-ADT)

Ετήσια Μεταβολή

Ετήσια Μεταβολή ΕΜΗΚ = ? ΕΜΗΚ (εκτός Σαβ/κων) = ?

Ετήσια Μεταβολή ΕΜΗΚ = 5.445/365 = 14.918 οχήματα/ημέρα ΕΜΗΚ (εκτός Σαβ/κων) = 2.583/260 = 9.935 οχήματα/ημέρα

Ετήσια Μεταβολή Ετήσια Μεταβολή Κυκλοφοριακού Φόρτου σε επιλεγμένους οδικούς άξονες της Αθήνας

Αντανακλά τα κοινωνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά μιας περιοχής Μηνιαία Διακύμανση Αντανακλά τα κοινωνικά και οικονομικά χαρακτηριστικά μιας περιοχής

Μηνιαία Διακύμανση

Ημερήσια Διακύμανση

Ωριαία Διακύμανση

Ωριαία Διακύμανση

Ωριαία Διακύμανση Πρωινή και απογευματινή αιχμή: Οι χαρακτηριστικές περίοδοι που ο φόρτος λαμβάνει υψηλές τιμές το πρωί και το απόγευμα Κατά τη διάρκεια των περιόδων αυτών οι οδηγοί πηγαίνουν προς και επιστρέφουν από την εργασία τους.  Ώρα Αιχμής (peak hour): Η μια ώρα της ημέρας που ο φόρτος παίρνει, συνολικά, την υψηλότερή του τιμή Η ώρα αιχμής διαφέρει από μέρα σε μέρα και από περιοχή σε περιοχή.

Φόρτος Σχεδιασμού Αν οι υψηλότεροι ωριαίοι φόρτοι για μια περιοχή ταξινομηθούν με φθίνουσα σειρά, τότε προκύπτει μια μεγάλη διακύμανση των τιμών.

Φόρτος Σχεδιασμού Ωριαίος φόρτος μελέτης (design hour volume) Η τιμή του φόρτου στη χαρακτηριστική ώρα για το σχεδιασμό.   Ο καταλληλότερος ωριαίος φόρτος μελέτης είναι ο τριακοστός υψηλότερος κυκλοφοριακός φόρτος του έτους, Ο ωριαίος φόρτος που μπορεί να ξεπεραστεί μόνο κατά τριάντα συνολικά ώρες κατά τη διάρκεια ενός έτους.

Φόρτος Σχεδιασμού Υψηλότεροι ωριαίοι κυκλοφοριακοί φόρτοι ενός έτους ως ποσοστό της ΕΜΗΚ και χαρακτηριστικά 30ης ώρας - Εθνικές Οδοί στην Ελλάδα Σε υπεραστικές οδούς (γενικά) 15 – 20% ΕΜΗΚ Σε υπεραστικές οδούς (με μεγάλη εποχιακή διακύμανση) 20 – 40% ΕΜΗΚ Σε αστικές οδούς 7% ΕΜΗΚ

Ωριαία Διακύμανση Ένα οδικό τμήμα μπορεί να έχει την ικανότητα να εξυπηρετεί τη ζήτηση στην ώρα αιχμής Όμως οι βραχυπρόθεσμες διακυμάνσεις (για παράδειγμα σε 15 λεπτά), μπορεί να υπερβαίνουν την κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού Αποτέλεσμα η συσσώρευση της κυκλοφορίας και η δημιουργία ουρών.

Χρονικό Διάστημα Μέτρησης Ωριαία Διακύμανση Χρονικό Διάστημα Μέτρησης Φόρτος (οχ./15λεπτο) Ρυθμός Ροής (οχ./ώρα) 5:00-5:15 μμ 1000 1000/0.25=4000 5:15-5:30 μμ 1100 4400 5:30-5:45 μμ 1200 4800 5:45-6:00 μμ 900 3600 5:00-6:00 μμ Σύνολο = 4200 οχ./ώρα 3600-4800 Αν 4200 οχημάτων/ώρα είναι η μέγιστη τιμή φόρτου που μπορεί να εξυπηρετηθεί από την οδό, τότε σε κάθε 15-λεπτο η μέγιστη τιμή είναι 4200/4= 1050 οχήματα. Ενώ η «ικανότητα» της οδού είναι σταθερή, η ζήτηση παρουσιάζει διακυμάνσεις με αποτέλεσμα τη δημιουργία ουρών στα 30 λεπτά που η ζήτηση ξεπερνά την ικανότητα (5:15 - 5:45).

Ωριαία Διακύμανση Συντελεστής Ώρας Αιχμής –ΣΩΑ (Peak Hour Factor-PHF) Ο λόγος του αριθμού των οχημάτων που περνούν από μια διατομή λωρίδας ή οδού σε μια ώρα, προς τον τετραπλάσιο αριθμό των οχημάτων που περνούν από την ίδια διατομή κατά τη διάρκεια των 15 συνεχόμενων λεπτών της ώρας που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο φόρτο κυκλοφορίας. Εκφράζει την ομοιομορφία (ή ανομοιομορφία) της ζήτησης

Ωριαία Διακύμανση Συντελεστής Ώρας Αιχμής –ΣΩΑ (Peak Hour Factor-PHF) Ο λόγος του αριθμού των οχημάτων που περνούν από μια διατομή λωρίδας ή οδού σε μια ώρα, προς τον τετραπλάσιο αριθμό των οχημάτων που περνούν από την ίδια διατομή κατά τη διάρκεια των 15 συνεχόμενων λεπτών της ώρας που παρουσιάζουν το μεγαλύτερο φόρτο κυκλοφορίας. Εκφράζει την ομοιομορφία (ή ανομοιομορφία) της ζήτησης Μέγιστη τιμή του ΣΩΑ: 1,00 (ομοιομορφία) Ελάχιστη τιμή του ΣΩΑ: 0,25 (ανομοιομορφία). Τυπική τιμή του ΣΩΑ: 0,85 - 0,95

Ωριαία Διακύμανση Στην περίπτωση του 15-λεπτου, ο ΣΩΑ υπολογίζεται από τη σχέση:   όπου V ο ωριαίος φόρτος (οχήματα/ώρα), Vmx15 ο μέγιστος φόρτος 15 συνεχόμενων λεπτών εντός της ώρας, ΣΩΑ συντελεστής ωριαίας αιχμής Ο ΣΩΑ μπορεί να καθοριστεί με: Επί τόπου μετρήσεις Χαρακτηριστικές μετρήσεις σε ορισμένες τυπικές θέσεις μιας πόλης που καλύπτουν όλες τις συνθήκες που είναι πιθανό να παρουσιαστούν στην πόλη. Εκτιμήσεις

Ωριαία Διακύμανση

Ωριαία Διακύμανση

Κατανομή ανά λωρίδα και κατεύθυνση Κατά κατεύθυνση ωριαίος φόρτος σχεδιασμού - ΩΦΣ (directional design hour volume) προς την κατεύθυνση με το μεγαλύτερο ποσοστό κυκλοφορίας βασίζεται στην ετήσια μέση ημερήσια κυκλοφορία (ΕΜΗΚ): όπου Κ Ποσοστό της EMHK που διέρχεται κατά την ώρα αιχμής D Ποσοστό της κυκλοφορίας στην ώρα αιχμής προς τη δυσμενέστερη (όσον αφορά στο μέγεθος της κυκλοφορίας) κατεύθυνση.

Σύνθεση Κυκλοφορίας Σύνθεση της κυκλοφορίας Ποσοστιαία κατανομή του κυκλοφοριακού φόρτου ανά τύπο οχήματος Εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά των μετακινήσεων κάθε οδικού τμήματος. Μετατροπή των διαφόρων κατηγοριών οχημάτων σε συγκρίσιμες μονάδες, από άποψη κυκλοφοριακής ικανότητας οδού Χρησιμοποιείται ως βασική μονάδα το επιβατικό αυτοκίνητο Οι κυκλοφοριακοί φόρτοι εκφράζονται σε Μονάδες Επιβατικών Αυτοκινήτων (Μ.Ε.Α.). Για τη μετατροπή των διαφόρων κατηγοριών οχημάτων σε ΜΕΑ, μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι γενικευμένοι συντελεστές μετατροπής.

Σύνθεση Κυκλοφορίας Τύπος οχήματος Βρετανικό Υπουργείο Μεταφορών ΥΠΕΧΩΔΕ Υπεραστικές Αστικές Οδοί (Ελλάδα) Οδοί Γενική Μελέτη μελέτη Κυκλ. κόμβων Σηματο-δότησης Επιβατικά οχήματα, ταξί, ημιφορτηγά (ΩΦ<1,5t) 1,00 Μέσα και βαρέα φορτηγά (ΩΦ>1,5t) 3,00 2,00 2,80 1,75 Λεωφορεία, πούλμαν, τρόλλεϋ 2,25 Μοτοσυκλέτες, μοτοποδήλατα 0,75 0,33 0,50 Ποδήλατα