LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ. 1449 Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ.1642 1 566 - Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού (Code Smells) Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική.
Advertisements

Developing Public Transport Network systems: The DIANA approach Dimitrios Kosmopoulos, Mihalis Kalohristianakis, Sotirios Chatzis, Athanasios Malamos,
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 5: Ανάπτυξη Περιεχομένου 1/9 19/3/2015 Διάλεξη 5 Εργαλεία Συγγραφής Περιεχομένου Ανάπτυξη.
Πανεπιστήμιο Κύπρου – Τμήμα Πληροφορικής ΕΠΛ446-Προχωρημένες Βάσεις Δεδομένων Ζωγραφάκης Ιωάννης.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ο PID έλεγχος. Integral Lag Distance velocity lag Υλοποιούμε την.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ Ι ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ (Learning Theories and.
ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΠΕΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ An Example of Inefficient Free Peer Interaction & How to Trigger Productive Peer Interaction Chen-Chung.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Light, Science and Society The importance of plants for global.
Αριθμητική Επίλυση Διαφορικών Εξισώσεων 1. Συνήθης Δ.Ε. 1 ανεξάρτητη μεταβλητή x 1 εξαρτημένη μεταβλητή y Καθώς και παράγωγοι της y μέχρι n τάξης, στη.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. SCHOOLS OF EUROPEAN EDUCATION.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
24/02/031 ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Θωμάς Πούλιος ΜΑΘΗΜΑ 2.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Διαδικτυακά Παν επιστήμια... στις ΗΠΑ Ευχαριστίες στον καθηγητή κ. Στάμο T. Καραμούζης, Regis Univ.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Η θεωρία της διασυνδεδεμένης μάθησης (Connectivism)
SPACE “Exploring the City surrounding our Prison: a glimpse from Inside to the Outside.” SDE DIAVATON.
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
Επανασχεδιασμός του Ευρωπαϊκού Συστήματος Ενδοκοινοτικών Συναλλαγών (Revised Intrastat) Η συγκεκριμένη παρουσίαση συνοψίζει την ανάλυση των αποτελεσμάτων.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
Business Process Management
Working Along with Key Experts
2. Μάθηση μέσω Σχεδιασμού
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Άλλη επιλογή: Κύλινδρος:
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Τρέχουσα/Ανοικτή Ασφάλιση
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Future Active, Future Middle, and the Imperfect Indicative
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Οσμές στη Σχεδίαση του Λογισμικού
Braille Messenger
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
CYPRUS RHEUMATOLOGY SOCIETY
Μία πρακτική εισαγωγή στην χρήση του R
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Νομική Σχολή
Ανάλυση Γεωργικού Οικογενειακού Εισήματος (ΓΟΕ)
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΓΛΙΚΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ English 5th Grade -Writing Activities-
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
Ενημέρωση για eTwinning
Ηλεκτρονική Μάθηση “e-learning”
ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΣ? Όμως ναι.... Ένα σκάφος
Χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής διδασκαλίας και μάθησης
Προσαρμοσμένη Άσκηση για Όλους – Κινητική Αναψυχή
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ The “MiGreat Project”- n IT01-KA has been funded with support from the European Commission. This document reflects the.
Find: ρc [in] from load (4 layers)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

LOM Educational Ontology Αργυρώ Δαφέρμου Α.Μ Δημήτρης Καμπάς ΜΕΤ 4 Τηλέμαχος Τζανάκης Α.Μ Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο

Presentation Structure Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 2 SeLeNe Project e-learning Object LOM (Learning Object Metadata) Classes of ontology Properties of ontology

SeLeNe Project Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο

What is SeLeNe Project o An approach to provide a SELF e-learning network in order to support geographically distributed and highly heterogeneous learners. o “Trying” to facilitate the formation of learning communities that require world-wide discovery and assimilate of knowledge by elaborating new educational tools Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο

SeLeNe Objectives Conduct a study of on-line educational resources and metadata, and of learners' and instructors' expectations of e- Learning systems. Identify technologies for syndication and personalisation of educational resources. Identify technologies for managing evolving RDF description bases, and design the high-level system architecture of a Self e-Learning Network Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο

What is e-learning object It describes a broad category of digital assets that can be used for learning, training, or knowledge development. A learning object can be as small as a paragraph of text and as large as a 3 month online course Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο

What is LOM Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 7 Creation of well structured descriptions of learning resources Sharing of descriptions of learning resources between resource discovery systems Tailoring of the resource descriptions to suit the specialised needs of a community

Classes of Ontology (1/2) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 8 HomeworkLaboratory Assignment Exercise Exam

Classes of Ontology (2/2) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 9 Assignment (defined in other ontology): It refers to any kind of course work given during a semester. Exercise: Is direct subclass of the Assignment class referring to actual exercises, homework or laboratories. Exam: Is a direct subclass of the Assignment class referring to actual exams. Laboratory: Is a direct subclass of the Exercise class referring to course laboratories conducted during a semester. Homework: Is a direct subclass of the Exercise class referring to Course homework assigned to students during a semester.

Properties of Ontology (1/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 10 1 st Final Exam Period Midterm 2 nd Final Period: This property indicates the examinations period during which an exam was carried out, i.e. Midterm, Finals (1st period), Finals (2nd period)

Properties of Ontology (2/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 11 interactivityType:Predominant mode of learning supported by this learning object. Possible values : Active, Expositive, Mixed Expositive e-Learning Object Interactivity Type Active Mixed

Properties of Ontology (3/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 12 e-Learning Object InteractivityLevel Medium High Very High Very Low Low interactivityLevel: Provides the degree of interactivity characterizing this learning object. It refers to the degree to which the learner can influence the aspect or behavior of the learning object. Possible values: Very Low, Low, Medium, High, Very High

Properties of Ontology (4/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 13 semanticDensity e-Learning Object Medium High Very High Very Low Low semanticDensity: The degree of conciseness of a learning object. The semantic density of a learning object may be estimated in terms of its size, span, or --in the case of self-timed resources such as audio or video-- duration.The semantic density of a learning object is independent of its difficulty. Possible values: Very Low, Low, Medium, High, Very High

Properties of Ontology (5/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 14 intendedEndUserRole: Principal user(s) for which this learning object was designed, most dominant first, i.e. "learner". Possible values: Teacher, Author, Learner, Manager e-Learning Object Intended End User Role Teacher Learner Manager Author

Properties of Ontology (6/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 15 context: The principal environment within which the learning and use of this learning object is intended to take place.Possible values: School, HigherEducation, Training, Other. Higher Education Context e-Learning Object School Training Other

Properties of Ontology (7/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 16 TypicalAgeRange: Age of the typical intended user. This data element shall refer to developmental age, if that would be different from chronological age, i.e. "18-70". e-Learning Object Typical Age Range String

Properties of Ontology (8/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 17 Difficulty e-Learning Object Medium Difficult Very Difficult Very Easy Easy Difficulty: How hard it is to work with or through this learning object for the typical intended target audience. Possible values: Very Easy, Easy, Medium, Difficult, Very Difficult.

Properties of Ontology (9/9) Αναπαράσταση γνώσης στο διαδίκτυο 18 e-Learning Object Typical Learning Time String typicalLearningTime: Approximate or typical time it takes to work with or through this learning object for the typical intended target audience, i.e. "P4M" (holds for 4 months).