Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
Advertisements

Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Επιχειρηματική ηθική Υπέρβαση της ανθρώπινης ομορφίας. Προς τη θέωση…
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 5: Προσέλκυση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Σκάλκος Δημήτρης Τμήμα Επιστήμης Τροφίμων & Διατροφής Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
Διοικητική των επιχειρήσεων
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 9: Πρότυπη Κοστολόγηση Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 6: Επιμερισμός Κόστους Βοηθητικών Τμημάτων Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανθρωπολογία του Θεάτρου Ενότητα 4 η : Βασικές αρχές της Τέχνης του Ηθοποιού Γιώργος Σαμπατακάκης, M.Phil. (Καίμπρητζ) – Ph.D. (Λονδίνο) Τμήμα Θεατρικών.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
Αξιολόγηση Απόδοσης Εργασίας Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 12: Οικονομική Διαχείριση Έργων – Ταμειακές Ροές. Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης.
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 10: Προϋπολογισμοί Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 7: Οριακή Κοστολόγηση
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 3: Κατά Παραγγελία Κοστολόγηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοικητική Λογιστική Ενότητα # 5: Στατικοί-ελαστικοί προϋπολογισμοί
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
Ενότητα # 8: ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ Αιλιάνα Μαρτίνη Τμήμα Ιστορίας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 7: Παρακολούθηση Κινδύνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΤΙΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(4)
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕνΟτητα # 8: Ms Word V CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ενότητα # 0: Εισαγωγικά διάφορα Ιωάννης Καρύδης Τμήμα Πληροφορικής
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 11 & 12: Εκπαίδευση και Κατάρτιση Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο «Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» έχει χρηματοδοτήσει μόνο τη αναδιαμόρφωση του εκπαιδευτικού υλικού. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Σκοποί ενότητας Παρουσίαση και κατανόηση της σημασίας και διαδικασίας της εκπαίδευσης ή/και κατάρτισης των εργαζομένων ενός οργανισμού.

Περιεχόμενα ενότητας Εκπαίδευση Όροι Στόχοι εκπαίδευσης Α.Δ. Τομείς Βελτίωσης και εκπαίδευσης 10 Δημοφιλέστερες Επαγγελματικές Δεξιότητες Εκπαίδευση προσωπικού, γιατί; S.O.S Στάδια Οργάνωσης Εκπαίδευσης Α.Δ Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών Σχεδιασμός Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιλογή των μεθόδων εκπαίδευσης Εφαρμογή και Αξιολόγηση της Εκπαίδευσης

Εκπαίδευση Εκπαίδευση είναι η οργανωμένη διαδικασία μάθησης που στοχεύει στην απόκτηση γνώσεων και ικανοτήτων για έναν ορισμένο στόχο Εκπαίδευση Ανθρωπίνου Δυναμικού είναι η διαδικασία μάθησης που αποσκοπεί στη βελτίωση της απόδοσης των εργαζομένων Σελ 266

Όροι Κατάρτιση : τονίζει τον τεχνικό ή εισαγωγικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης και αναφέρεται σε προσωπικό βάσεις ή νεοεισερχόμενους Επιμόρφωση και Ανάπτυξη: Α.Δ. προϋποθέτει την ύπαρξη βασικού μορφωτικού επιπέδου

Στόχοι εκπαίδευσης Α.Δ. Ανάπτυξη των υπαρχουσών επαγγελματικών δεξιοτήτων Ανάπτυξη διαφορετικών ή νέων επαγγελματικών δεξιοτήτων Μείωση του χρόνου μάθησης και προσαρμογής σε νέες συνθήκες εργασίας

Τομείς Βελτίωσης και εκπαίδευσης Γνώσεις (knowledge) Ικανότητες (skills) Στάσεις-Συμπεριφορές (Attitudes) Επαγγελματικές Δεξιότητες (Competencies)

10 Δημοφιλέστερες Επαγγελματικές Δεξιότητες Επικοινωνία Προσανατολισμός στα αποτελέσματα/επιτεύγματα Επικέντρωση στον πελάτη Ομαδική εργασία Ηγεσία Προγραμματισμός και οργάνωση Κατανόηση επιχειρησιακού περιβάλλοντος Ευελιξία / Προσαρμοστικότητα Ανάπτυξη άλλων Επίλυση προβλημάτων

Εκπαίδευση προσωπικού, γιατί; Αυξημένη παραγωγικότητα Ανύψωση του ηθικού Μειωμένη επίβλεψη Μείωση ατυχημάτων Αυξημένη Οργανωσιακή σταθερότητα και ευελιξία Αυξημένη ελκυστικότητα της επιχείρησης ως εργοδότη Αυξημένη αφοσίωση των εργαζομένων Ανάπτυξη κουλτούρας προσανατολισμένης στη βελτίωση της απόδοσης

Επαναπληρoφόρηση Ανατροφοδότηση Εποικοδομητική Κριτική (Feedback) S.O.S Επαναπληρoφόρηση Ανατροφοδότηση Εποικοδομητική Κριτική (Feedback)

Στάδια Οργάνωσης Εκπαίδευσης Α.Δ. Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών

Μέθοδοι ανάλυσης των εκπαιδευτικών αναγκών Ανάλυση των επιχειρησιακών προγραμμάτων και των προγραμμάτων Α.Δ. Εκπαιδευτικοί έλεγχοι (Training Audits) Ανάλυση Απόδοσης Ανάλυση Θέσης Εργασίας Γνώσεις Δεξιότητες Υποκίνηση Πρότυπα απόδοσης

Στάδια Οργάνωσης Εκπαίδευσης Α.Δ Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών Σχεδιασμός Προγράμματος Εκπαίδευσης

Σχεδιασμός Προγραμμάτων Εκπαίδευσης Στόχοι και περιεχόμενο προγράμματος εκπαίδευσης Εκπαιδευόμενοι Χώρος και χρόνος εκπαίδευσης Εκπαιδευτές Διευθυντές ή στελέχη Πλήρους ή μερικής απασχόλησης εκπαιδευτικό προσωπικό Στελέχη, ειδικοί κ.τ.λ. με περιστασιακή συνεισφορά Εκπαιδευτικές μέθοδοι

Στάδια Οργάνωσης Εκπαίδευσης Α.Δ Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών Σχεδιασμός Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιλογή των μεθόδων εκπαίδευσης

Επιλογή μεθόδων εκπαίδευσης Στη θέση εργασίας (on the job training) Πλεονεκτήματα : απλή στη σύλληψη και στην εκτέλεση, μικρό κόστος εφαρμογής, άμεση αξιολόγηση του εκπαιδευόμενου, άμεση διόρθωση των λαθών κ.τ.λ. Μειονεκτήματα : Απώλεια χρόνου για τον εκπαιδευτή, απώλεια χρόνου για τον εκπαιδευόμενο, πρόκληση καταστροφών ή ζημιών

Μέθοδοι εκπαίδευσης εντός εργασίας Επίδειξη (Demonstration) Μέσω καθοδήγησης στη θέση εργασίας (Coaching) Μέσω μέντορα (Mentoring) Ελεγχόμενη μαθητεία (Apprenticeship program) Με εργασιακή ενημέρωση (Job instruction Training) Πρακτική Άσκηση (Internships) Συμμετοχή σε επιτροπές Εναλλαγή θέσεων ( Job Rotation) Εμπλουτισμός Θέσεως εργασίας (Job Enrichment) Γραπτές εργασίες και συμμετοχές σε έργα (Assignments and Projects)

Επιλογή μεθόδων εκπαίδευσης Εκτός θέσης εργασίας (off the job training) Πλεονεκτήματα : Ενεργή συμμετοχή εκπαιδευόμενου, διευκόλυνση της μετάδοσης καινούριας γνώσης, ανάπτυξη διαπροσωπικών ικανοτήτων, ανάπτυξη πληρέστερης αυτογνωσίας Μειονεκτήματα : Ανάγκη ύπαρξης πολύ ικανού εκπαιδευτή, μη αποτελεσματική αναπαραγωγή των πραγματικών συνθηκών, μη άμεση εφαρμογή στη δουλειά, δεν ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των εργαζομένων

Εκτός θέσης εργασίας (off the job training) Διαλέξεις Σεμινάρια - Εργαστήρια( Seminars - Workshops) Μελέτη Περιπτώσεων (Case Studies) Επιχειρηματικά Παίγνια (Business Games) Υπόδηση Ρόλων (Role Playing) Προσομοιώσεις (Simulation) Διαμόρφωση συμπεριφοράς (Behavior Modeling) Εκπαίδευση Ευαισθητοποίησης (T-Groups) Δυναμική Ομάδων και Ομαδικές Ασκήσεις (Group Dynamics and Group Exercises) Εκπαίδευση Υπαίθρου (Outdoor Training)

Επιλογή μεθόδων εκπαίδευσης Εξ αποστάσεως εκπαίδευση (Distance Learning) Μέθοδος προγραμματισμένης διδασκαλίας + : εξατομικευμένη και γρήγορη μάθηση - : Μεγάλος χρόνος ανάπτυξης και συμφέρει οικονομικά μόνο για μεγάλα groups E-learning + : Γρήγορη μετάδοση πληροφοριών και γνώσης - : Κατάλληλος εξοπλισμός

Στάδια Οργάνωσης Εκπαίδευσης Α.Δ Εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών Σχεδιασμός Προγράμματος Εκπαίδευσης Επιλογή των μεθόδων εκπαίδευσης Εφαρμογή και Αξιολόγηση της Εκπαίδευσης

Αξιολόγηση της εκπαίδευσης Αξιολόγηση είναι η διαδικασία απόκτησης πληροφοριών (feedback) για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, και η αποτίμηση της αξίας του προγράμματος σε σχέση με τους εκπαιδευτικούς στόχους Στόχοι : Απόδειξη – Βελτίωση – Μάθημα Επίπεδα Αξιολόγησης : Αντίδραση – Μάθηση – Συμπεριφορά – Αποτελέσματα Τμήματος – Αποτελέσματα Επιχείρησης Εργαλεία Αξιολόγησης : Ερωτηματολόγια – Έλεγχοι γνώσεων – Συνεντεύξεις αξιολόγησης- Σύγκριση αποτελεσμάτων επιχείρησης Είναι δηλαδή η τελική απόφαση σχετικά με το εάν η εκπάιδευση άξιζε την προσπάθεια και τους πόρους που διατέθηκαν και τι βελτιώσεις χρειάζονται για να ΄γίνει ποιο αποτελεσματική στο μέλλον. Σελ 305 - 309

Αξιολόγηση Εργαζομένων Είναι η διαδικασία αξιολόγησης- εκτίμησης του εργαζομένου, με σκοπό να οριστεί ο βαθμός στον οποίο η εργασία του ολοκληρώνεται αποδοτικά. Ανάλογα της φιλοσοαφία της εταιρίας : Εκτίμηση εργαζομένου (Employee Evaluation), Αξιολόγηση απόδοσης (Performance Evaluation), Εκτίμηση Απόδοσης (Performance Appraisal), Ανασκόπηση Απόδοσης (Performance Review), Ετήσια Ανασκόπηση (Annual Review)

Σημασία της Α.Ε Καθορισμός των στόχων απόδοσηςκαι ανάπτυξης του εργαζόμενου Καθορισμός των εκπαιδευτικών αναγκών Σύνδεση αμοιβής με την απόδοση Ανατροφοδότηση - Επαναπληροφόρηση Εργαζομένου (Feedback) Βελτίωση του συστήματος προσέλκυσης και επιλογής Σελ 317

Προσδιοριστικοί παράγοντες του Συστήματος Αξιολόγησης Όραμα - Αξίες Στρατηγικές – Επιχειρησιακοί Στόχοι Δομές Εργασίας Συστήματα Αξιολόγησης Μέγεθος Φύση Δραστηριοτήτων - Τεχνολογία Υπόλοιπα συστήματα Κουλτούρα

Αντικειμενικές Μέθοδοι Αξιολόγησης Μέθοδοι Μέτρησης Παραγωγής Πωλήσεις σε χρηματικές Μονάδες Προσωπικά στοιχεία εργαζομένου Μετρήσεις αποτελεσματικότητας Μέθοδοι καταμέτρησης της απόδοσης των στελεχων Σελ 335

Υποκειμενικές Μέθοδοι Αξιολόγησης Συγκριτικές μεθόδοι :Κατάταξη (Ranking), Κατάταξη σε ζευγάρια, Μέθοδος επιβεβλημένης επιλογής (Forced Choice) Αξιολόγηση με βάση Απόλυτα Πρότυπα απόδοσης (Performance Standards): Γραφικές κλίμακες κατάταξης (Graphic Rating Scales), Σταθμισμένος κατάλογος (Checklists), Κρίσιμα περιστατικά (Critical Incident Method), Κλίμακες αξιολόγησης της συμπεριφοράς στην εργασία (Behaviorally anchored rating και Behavioral Observation Scales), αξιολόγηση με τη βοήθεια ψυχολόγων (psychological Appraisals), Κέντρα Αξιολόγησης (assessment centers) Σελ 337

Συμμετοχή στην αξιολόγηση Αυτοαξιολόγηση από Συναδέλφους από Υφισταμένους από Πελάτες 360ο Μοιρών

Η αποτελεσματική αξιoλόγιση χαρακτηρίζετε από : Εγκυρότητα (Validity) Αξιοπιστία (Reliability) Αντικειμενικότητα – Αμεροληψία (Objectivity) Συγκρισιμότητα (Comparability) Συνάφεια (Relevance) με τη θέση

Λάθη Αξιολόγησης Επιείκειας Αυστηρότητας Εξαιτίας της τάσης προς το κέντρο Γενίκευση Κρίσης (Halo Effect) Προβλήματα Ορισμού των Προτύπων Αξιολόγησης Προσωπικές προκαταλήψεις

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Τέλος Ενότητας