2° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
2.3 Περιεκτικότητα διαλύματος – Εκφράσεις περιεκτικότητας
Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Υδροστατική πίεση «Το νερό έχει δύναμη;»
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.
« ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
ΜΕΙΓΜΑΤΑ.
ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές Ασκήσεις Γ΄ Γυμνασίου
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Πρόγραμμα Kidspiration
ΣΧ. ΕΤΟΣ ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ Εργαστηριακές ασκήσεις Γ’ γυμνασίου Επιμέλεια: Κυρισκόζογλου Ουρανία Φυσικός.
2.5 Διαχωρισμός μειγμάτων
2.2.1– Μείγματα.
Μείγματα.
TO NEΡΟ ΩΣ ΔΙΑΛΥΤΗΣ – ΜΕΙΓΜΑΤΑ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
9° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Χρόνος.
6° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Φως - Κάτοπτρα.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΕΜΑ: Η ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΑ ΣΩΜΑΤΑ: ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΙ ΑΓΩΓΟΙ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΥ - ΧΑΛΚΟΥ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Διαχωρισμός μειγμάτων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προσχολική Παιδαγωγική
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
Δημιουργία σεναρίου.
Παρεμβατικό πρόγραμμα νέων μεθόδων διδασκαλίας στη Β’2 τάξη Στα πλαίσια της εργασίας στην τάξη και των φετινών στόχων έγινε διδασκαλία με νέες μεθόδους.
ΦΕ2: ΜΑΖΑ 1. Παρατηρούμε και σχολιάζουμε την εικόνα.
Μείγματα.
Μικροσκοπική παρατήρηση στομάτων φύλλων, καταφρακτικών κυττάρων και χλωροπλαστών Άσκηση 4 εργαστηριακού οδηγού Β ΤΑΞΗ ΛΥΚΕΙΟΥ Βιολογία Γ.Παιδείας.
2.2.2 Διαλύματα Το θαλασσινό νερό, το νερό της βρύσης
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μείγματα.
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Οι Φυσικές καταστάσεις της ύλης και οι αλλαγές τους
Μείγματα Μείγματα λέγονται τα υλικά που προέρχονται από την ανάμειξη δύο ή περισσοτέρων ουσιών, που δεν αντιδρούν μεταξύ τους. Οι ουσίες που αναμείχθηκαν.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Πειράματα Χημείας για το Λύκειο Σχολ. έτος
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό.

Στόχος: Στόχος: Προσέγγιση της έννοιας της διάλυσης. Διαχείριση των γνωστικών εμποδίων των παιδιών στο ερώτημα ποια στερεά διαλύονται και ποια δε διαλύονται στο νερό.

Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό. Ρυθμίσεις της τάξης: Ρυθμίσεις της τάξης: Εργασία σε ομάδες. Φοιτήτρια-της καθοδηγητής, διαμεσολαβητής και διευκολυντής της μάθησης

Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό. Γενικό υλικό Γενικό υλικό  Πλαστικά ποτήρια με νερό  Πλαστελίνη  Καταγραφέας λεκτικών αλληλεπιδράσεων (κασετόφωνο) Υλικό δραστηριοτήτων Υλικό δραστηριοτήτων  Αλάτι ψιλό και χονδρό, ζάχαρη σε κόκκους και σε κύβους, άμμος, φακές, φασόλια στιγμιαίος καφές, σκόνη απορρυπαντικού.  Διαφανή βάζα με τις ονομασίες των υλικών, ετικέτες, κουτάλια.  CD μουσικής  Μπαλόνια

Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό. Δραστηριότητες  Αφόρμηση-Εισαγωγή στο θέμα: Κουκλοθέατρο.  Παρατήρηση και περιγραφή των υλικών.  Πρόβλεψη της διαλυτότητας των υλικών(αλάτι ψιλό και χονδρό, ζάχαρη σε κόκκους και σε κύβους, άμμος, φακές, φασόλια, στιγμιαίος καφές σκόνη απορρυπαντικού) και καταγραφή των προβλέψεων σε πίνακα.  Πειραματισμός με όλα τα παραπάνω υλικά και έλεγχος των προβλέψεων.

Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό. Δραστηριότητες (συνέχεια)  Επέκταση σε άλλους διαλύτες(γάλα και πορτοκαλάδα)  Ανάδειξη γνωστικών εμποδίων των παιδιών, λανθασμένων αντιλήψεων για τα κριτήρια διαλυτότητας, διαχείριση γνωστικών εμποδίων και του αντίστοιχου λεξιλογίου.  Έλεγχος κριτηρίων διαλυτότητας με πειραματισμό π.χ. πλαστελίνη(μαλακό υλικό) και χοντρό αλάτι(σκληρό υλικό).

Θέμα: Διδακτικές Στρατηγικές για τη διαλυτότητα στερεών στο νερό. Δραστηριότητες (συνέχεια)  Παιχνίδια για την αναπαράσταση κορεσμένων- ακόρεστων διαλυμάτων (χορός, μουσική και κίνηση).  Κατασκευή μοντέλου διαλυτότητας  Αξιολόγηση- Εργασία σε ομάδες: προτρέπουμε τα παιδιά να δώσουν τη δική τους εκδοχή, σχετικά με το πώς έγινε αλμυρό το νερό της θάλασσας.