Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
Advertisements

Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – MΑΡΤΙΟΣ 2013 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ Διεύθυνση Στρατηγικής και Οικονομικής Ανάλυσης Ιούλιος 2012 Παύλος Μυλωνάς.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΕΡΕΥΝΑ “Απόψεις Επιχειρήσεων για τα προγράμματα Ε.Τ.Ε.Α.Ν. (πρώην Τ.Ε.Μ.Π.Μ.Ε) & για την Οικονομική Κρίση”
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΜΑΡΤΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
GALLUP INTERNATIONAL ASSOCIATION ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2003 ΕΛΛΑΔΑ Ετοιμάστηκε για την Eυρωπαϊκή Ένωση Επιμελητηρίων από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ετήσια έρευνα για την πορεία της τοπικής αγοράς.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Ιανουάριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
Έρευνα Επιμελητηρίου Ηρακλείου για τις καταναλωτικές συνήθειες στο Νομό Ηρακλείου σε σχέση με το κρέας Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Γιώργος Καραπιδάκης.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Φεβρουάριος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Νοέμβριος 2010.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR, έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο ΕΣΡ και τηρεί τους κανόνες δεοντολογίας.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗN ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Δεκέμβριος Ταυτότητα Έρευνας Διεξαγωγή: Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) Περίοδος:Δεκέμβριος.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 alco THE PULSE OF SOCIETY.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2011.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
What do local businesses expect from the cruise industry Τι περιμένουν οι τοπικές κοινωνίες από την Βιομηχανία Κρουαζιέρας; Τι περιμένει η Βιομηχανία της.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας:Ιστοσελίδα Περίοδος: 22 – 25 Μαρτίου 2016 Περιοχή.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και Φορέων Δημοσκοπήσεων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Αφιέρωμα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Β’ ΜΕΡΟΣ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΤΙΟΣ 2017 Α’ ΜΕΡΟΣ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Συνέντευξη Τύπου 7 Απριλίου 2017.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – 2017.
ΕΡΕΥΝΑ Απόψεις μελών ΕΒΕΘ για το θέμα του ανοίγματος των καταστημάτων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ορισμένες Κυριακές του έτους.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2013
Βουλευτής Β΄ Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2012

“Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

Έρευνα Καταναλωτών 1

Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: -68 Ελλάδα: -76 Eυρωπαϊκή Ένωση: -24 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2012) Νομός Θεσσαλονίκης: -72 Ελλάδα:-79 Eυρωπαϊκή Ένωση:-19

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -69 GR: -84 EU: -19 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-79 EU:-20 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-73 EU:-9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR: -71 EU:-12 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR:-94 EU: -40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-92 EU:-48 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-77 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR:-72 EU:-31 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +24 GR:+49 EU:+40 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +26 GR:+30 EU:+39 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:+8 EU:+24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +10 GR:+10 EU:+27 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +84 GR:+88 EU:+36 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +82 GR:+83 EU:+40 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -61 GR:-65 EU:-21 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -56 GR: -67 EU: -25 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-74 EU:-24 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-70 EU:-25 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-65 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -58 GR: -60 EU:- Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-80 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -76 GR:-77 EU:-12 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2012

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -93 GR*:-93 EU*:-76 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -94 GR*: -95 EU*:-75 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-94 EU*:-89 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -98 GR*:-98 EU*:-89 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -86 GR*:-89 EU*:-61 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR*:-89 EU*:-59 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

Έρευνα Βιομηχανίας 2

2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -22 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:-7 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -24 Ελλάδα:-22 Eυρωπαϊκή Ένωση:-15

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -64 GR:-18 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -48 GR:-29 EU:-15 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-47 EU:-17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -57 GR:-52 EU:-28 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-18 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -37 GR:-27 EU:-26 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -14 GR:+14 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:+11 EU:+8 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-3 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-3 EU:-7 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -17 GR:-11 EU:+8 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-11 EU:+0,5 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-23 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -19 GR:-15 EU:-13 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2012

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:*+39 EU:*+15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:*+41 EU:*+21 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -2 GR:+7 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +3 GR:+9 EU:+0,5 Μάρτιος 2012 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘12 *Στοιχεία Ιουλίου ‘12

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιουλ *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιουλ ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 2,84,13,9 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 64,7%63,9%78,2% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 86% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 97%

Έρευνα Υπηρεσιών 3

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -51 Ελλάδα:-32 Eυρωπαϊκή Ένωση:-4 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-41 Eυρωπαϊκή Ένωση:-13

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -66 GR:-34 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -55 GR:-38 EU:-19 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-34 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -45 GR:-42 EU:-15 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-29 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-43 EU:-4 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -27 GR:-31 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-25 EU:-7 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-32 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:-39 EU:-5 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-26 EU:+6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-40 EU:-0,3 Μάρτιος 2012

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -37 Ελλάδα:-36 Eυρωπαϊκή Ένωση:-11 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -31 Ελλάδα:-37 Eυρωπαϊκή Ένωση:-15

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -77 GR:-59 EU:-10 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR: -69 EU: -20 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-1 EU:+18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -16 GR:-12 EU:+15 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-51 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR:-56 EU:-20 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -40 GR:-50 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -43 GR:-54 EU:-11 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -23 GR:-42 EU:-4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-57 EU:-9 Μάρτιος 2012

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-32 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-22 EU:+11 Μάρτιος 2012

Έρευνα Κατασκευών 5

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2012 Νομός Θεσσαλονίκης: -55 Ελλάδα:-61 Eυρωπαϊκή Ένωση:-29 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -49 Ελλάδα:-58 Eυρωπαϊκή Ένωση:-33

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-52 EU:-14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -60 GR:-39 EU:-19 Μάρτιος 2012

Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2012

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -79 GR:-78 EU:-37 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -73 GR:-75 EU:-45 Μάρτιος 2012

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-43 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-42 EU:-21 Μάρτιος 2012

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -28 GR:-28 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-18 EU:-14 Μάρτιος 2012