Κ ΑΤΑΣΚΕΥΗ Η ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ Σ ΚΑΚΙΕΡΑΣ – Κ ΛΕΨΥΔΡΑΣ Μ ΕΤΑ ΤΩΝ Α ΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΙΟΝΙΩΝ Σ Ε CNC Ε ΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ Σ ΥΝΔΕΣΗ ΜΕ Η/Υ 1ο και 3ο ΕΠΑΛ Κοζάνης Ηλεκτρονικό.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Advertisements

στάδια στην εξέλιξη της Τεχνολογίας
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
1º ΕπαγγελματικΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η Εξερεύνηση των πλανητών»
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
1o ΕΠΑ.Λ. ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Αιτωλίας , Αγ. Παρασκευή
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
“Προετοιμασία του Δασκάλου της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Αρχική Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας” Πρόταση.
1 2η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής σε Θέματα Προγραμματισμού στο Διαδίκτυο Παρουσίαση των Κέντρων ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Εγκατάσταση PostNuke στο ΠΣΔ Τεχνικές.
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «Παρουσίαση ειδικοτήτων ΕΠΑΛ Ξάνθης»
Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»
 Αντί για τον όρο Πληροφορική χρησιμοποιείται πλέον ο όρος Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών: ΤΠΕ (ICT: Information and Communications.
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Σύστημα συναγερμού οικίας με το Arduino (Α’ τετράμηνο)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2ΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
«ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ»
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ψηφιακά κυκλώματα. Σκοπός της Εργασίας Σε μια εποχή πλήρους ψηφιοποίησης της πληροφορίας είναι λογικό να αναμένουμε πως η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Βλάσση Μαρία, Κωσταρίδης Παναγιώτης, Παυλάτου Α. Ευαγγελία.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ Θ. Κοσμάνης
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Επιβλέπων: Ιωάννης Καλόμοιρος, Επίκουρος καθηγητής
«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΛΕΡΟΥ
ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ (ΠΕ12)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΥΛΙΚΟΥ & ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Β’ ΕΠΑΛ Οδυσσέας Λεβαντής-Μέλος Ομάδας Συγγραφής.
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Εικόνα 4.2: Από το ρόπαλο στο ποντίκι: χρόνια διαφορά
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. ΤΜΗΜΑ Η/Υ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κ ΑΤΑΣΚΕΥΗ Η ΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ Σ ΚΑΚΙΕΡΑΣ – Κ ΛΕΨΥΔΡΑΣ Μ ΕΤΑ ΤΩΝ Α ΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΠΙΟΝΙΩΝ Σ Ε CNC Ε ΡΓΑΛΕΙΟΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ Σ ΥΝΔΕΣΗ ΜΕ Η/Υ 1ο και 3ο ΕΠΑΛ Κοζάνης Ηλεκτρονικό Σκάκι Ατματζίδου Σουμέλα ΠΕ19-Πληροφορικής Μισαηλίδης Λάζαρος ΠΕ17-Μηχανολογίας Όροβας Χρήστος ΠΕ20-Πληροφορικής Παπαδημητρίου Χαράλαμπος ΠΕ17-Ηλεκτρονικής Σκαρκαλάς Βασίλειος ΠΕ17-Ηλεκτρονικής

2 Ηλεκτρονικό Σκάκι  Υλοποίηση στα πλαίσια του προγράμματος ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ IV (φορέας υλοποίησης: Κέντρο Διάδοσης Επιστημών & Μουσείο Τεχνολογίας)  1 ο ΕΠΑΛ & ΕΠΑ.Σ. Κοζάνης (πρώην Τ.Ε.Ε)  Σχολικό Έτος  Συνεργασία τομέων  Πληροφορικής  Ηλεκτρονικών  Μηχανολογίας  Συμμετοχή 5 καθηγητών και 12 μαθητών  Διάκριση  στην έκθεση έργων του προγράμματος ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ IV και μετέπειτα  εκπροσώπηση της χώρας μας στην έκθεση Expo Science Europe 2006 (Ταραγόνα Ισπανίας)

3 Στην έκθεση έργων του προγράμματος ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ IV

4 Ηλεκτρονικό Σκάκι   Κατασκευή σκακιέρας η οποία επιτρέπει την καταγραφή και την απεικόνιση της εξέλιξης του παιχνιδιού με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή.  Πιόνια κατασκευασμένα από μέταλλο μετά από σχετική επεξεργασία με χρήση μηχανών CNC (Computer Numerical Control)

5 Ηλεκτρονικός Τομέας (1/5)   Κατασκευή κυκλώματος ανίχνευσης της θέσης και της ταυτότητας των πιονιών επάνω στην σκακιέρα. Χρήση μικροελεγκτή PIC.  Μεταφορά ενέργειας με επαγωγή για την ενεργοποίηση των κυκλωμάτων που είναι μέσα σε κάθε πιόνι.   Λήψη της ταυτότητας του κάθε πιονιού με χρήση υπέρυθρης ακτινοβολίας (κατευθυντικότητα – ευκολία στην χρήση)   Σειριακή Επικοινωνία με τον Η/Υ (RS232) για λήψη εντολών και αποστολή δεδομένων θέσης και ταυτότητας πιονιών.

6 Ηλεκτρονικός Τομέας (2/5)   Κατασκευή κυκλώματος ανίχνευσης της θέσης και της ταυτότητας των πιονιών επάνω στην σκακιέρα. Χρήση μικροελεγκτή PIC.  Μεταφορά ενέργειας με επαγωγή για την ενεργοποίηση των κυκλωμάτων που είναι μέσα σε κάθε πιόνι.   Λήψη της ταυτότητας του κάθε πιονιού με χρήση υπέρυθρης ακτινοβολίας (κατευθυντικότητα – ευκολία στην χρήση)   Σειριακή Επικοινωνία με τον Η/Υ (RS232) για λήψη εντολών και αποστολή δεδομένων θέσης και ταυτότητας πιονιών.

7 Ηλεκτρονικός Τομέας (3/5)   Κατασκευή κυκλώματος ανίχνευσης της θέσης και της ταυτότητας των πιονιών επάνω στην σκακιέρα. Χρήση μικροελεγκτή PIC.  Μεταφορά ενέργειας με επαγωγή για την ενεργοποίηση των κυκλωμάτων που είναι μέσα σε κάθε πιόνι.   Λήψη της ταυτότητας του κάθε πιονιού με χρήση υπέρυθρης ακτινοβολίας (κατευθυντικότητα – ευκολία στην χρήση)   Σειριακή Επικοινωνία με τον Η/Υ (RS232) για λήψη εντολών και αποστολή δεδομένων θέσης και ταυτότητας πιονιών.

8 Ηλεκτρονικός Τομέας (4/5)

9 Ηλεκτρονικός Τομέας (/5)

10 Μηχανολογικός τομέας   Δημιουργία προγράμματος για εργαλειομηχανή CNC για την κατασκευή των πιονιών.   Απαιτήσεις λειτουργικότητας και αισθητικής (π.χ. ευκολία κατασκευής, ωραία σχήματα, ευκολία περεταίρω επεξεργασίας)   Υλικά: αλουμίνιο και μπρούντζος

11 Μηχανολογικός τομέας

12 Τομέας Πληροφορικής   Ανάπτυξη λογισμικού επικοινωνίας με την σκακιέρα, απεικόνισης του παιχνιδιού σε γραφικό περιβάλλον και εγγραφή σε αρχείο.   Χρήση της Visual Basic (ευκολία χρήσης)   Κωδικοποίηση πιονιών και μορφοποίηση μηνυμάτων σκακιέρας  Η/Υ

13 Συμπεράσματα - Αποτελέσματα  Παράδειγμα συνεργασίας τριών τεχνολογικών τομέων.  Ανάπτυξη δεξιοτήτων με κίνητρο την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου έργου.  Αντιμετώπιση θεμάτων και προβλημάτων σε πραγματικές συνθήκες.  Μεταφορά της θεωρίας στην πράξη. Εμπέδωση και απόκτηση πείρας.  Ικανοποίηση προερχόμενη από την κατασκευή.  Συντονισμός και συνεργασία μεταξύ διαφορετικών ατόμων και ομάδων.

14 Προοπτικές  Βελτίωση του λογισμικού για έλεγχο ορθότητας και προτάσεις κινήσεων.  Βελτίωση κυκλωμάτων και μείωση όγκου και αύξηση λειτουργικότητας.  Δυνατότητα χρήσης σε σκακιστικούς αγώνες / διοργανώσεις.  Χρήση ως εποπτικού μέσου διδασκαλίας και ως παράδειγμα ολοκληρωμένης εφαρμογής. εφαρμογής.

15 «Ισχύς εν τη ενώσει»

16 Ομάδα Μαθητών

17 Χειρόγραφα μαθητών

18 Κατά την κατασκευή Στην Ταραγόνα

19 Ευχαριστούμε Ευχαριστούμε..  το ΚΔΕΜΤ και τους εκπροσώπους του  τους μαθητές μας για την άψογη συνεργασίας μας και  τους συναδέλφους μας για την πολύτιμη βοήθεια τους  Λόκανα Ειρήνη κλ. ΠΕ19  Βλάμη Φώτη κλ. ΠΕ17  Καλογιάννη Γεώργιου (Ηλεκτρονικός, απόφοιτος του 1ου ΤΕΕ)