“Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Advertisements

Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services.
Gi-Cluster: in the name of the game Συνεργατικός Σχηματισμός Τεχνολογιών Παιγνίων και Δημιουργικού Περιεχομένου Δρ. Νίκος Βογιατζής Μέλος Συντονιστικού.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Δράσεις στήριξης της επιχειρηματικότητας από το Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ΕΣΠΑ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ QUALITY ASSURANCE IN EDUCATION CHALLENGES AND OPPORTUNITIES ΣΠΥΡΟΣ ΑΜΟΥΡΓΗΣ ,AIA,
1 Υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών Σε συνεργασία με: την Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων και την Ένωση Εισαγγελέων Ελλάδος 4 ο Τριήμερο.
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα MultiVersum Προγραμματισμός Επιμόρφωσης u Σε τι στοχεύει η επιμόρφωση; u Περιγραφή και αναλυτικό πρόγραμμα u Πρόσκληση προς επιμορφωτές.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Χρήστος Δ. Ταραντίλης, Λέκτορας ΔΕΤ Εφαρμογές Διοικητικής Επιστήμης ΙΙ.
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση
0.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Εισαγωγή Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα 10-12, Πέμπτη
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Ομαδική Εργασία στο μάθημα: Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία Θέμα Εργασίας:
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 The Knowledge Economy and Public Administration Dr. Costis Toregas George.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ “Preparing Europe for Global Competition” THE NETWORK : The Patent and Trademark Offices.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #4: Core Competencies, Core Processes, Balanced Scorecard and 6Sigma Διδάσκων: Αγγελική Πουλυμενάκου.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: “Sources of Innovation” Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Μαρία Καρύδα, Επίκουρη Καθηγήτρια Γραφείο B13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη 10:00 – 11: 00
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας. ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ «Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ » Ακαδ. Έτος Δέσποινα Καραγιάννη Αν. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 5: Κύκλος ανάπτυξης προϊόντων & κύκλος ζωής προϊόντος Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Welcome to Maastricht University Faculty of Economics and Business Administration Περιβαλλοντικό Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ Εισαγωγή 21/11/2015 Δρ. Νίκος Καλογεράς.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Κατεύθυνση: Στρατηγική-Επιχειρηματικότητα- Ανθρώπινοι Πόροι
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ "ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ & ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ”
Θέματα Δικτύων, Πράσινης Τεχνολογίας και Προηγμένων Υπηρεσιών Επόμενης Γενιάς Γ. Κορμέντζας.
Στάδια εξέλιξης των συστημάτων ποιότητας
01 August 2013 – 31 July 2015.
“PROBLEM SOLVING AND DECISION MAKING”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών
Chemicals: The first link in many value chains ENΕΡΓΟUMΕ ΜΕ TO NOMO
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Σπατάλη Τροφίμων Συνοδευτικό υλικό για τη διδασκαλία του μαθήματος
10th MIBES – Management of International Business & Economic Systems 15 – 17 Οκτωβρίου 2015 TEI Θεσσαλίας.
Στάδια του επιχειρηματικού κύκλου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Εισαγωγή στα Τρόφιμα This publication has been produced with the support of the European Commission. The contents of this publication are the sole responsibility.
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Πρωτοβουλίες για την Ανοικτή Διακυβέρνηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή “Προχωρημένα Θέματα Ηλεκτρονικού Επιχειρείν” Διάλεξη 1η - Εισαγωγή Δρ. Κώστας Κούτσικος

Η ατζέντα της ημέρας Καλώς ήλθατε ! Τι είναι το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Που θα επικεντρωθεί το μάθημα Οι ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες Τελικά σχόλια

Τι είναι και τι ΔΕΝ είναι το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Δεν είναι απλά και μόνο:  Ανάπτυξη δικτυακών τόπων και ιστοσελίδων  Αγοραπωλησίες μέσω του Διαδικτύου  Ένα σύνολο τεχνολογιών σχετιζομένων με το Διαδίκτυο  Διαφήμιση προϊόντων στο Διαδίκτυο Δεν είναι απλά και μόνο:  Ανάπτυξη δικτυακών τόπων και ιστοσελίδων  Αγοραπωλησίες μέσω του Διαδικτύου  Ένα σύνολο τεχνολογιών σχετιζομένων με το Διαδίκτυο  Διαφήμιση προϊόντων στο Διαδίκτυο Γενικά, δεν είναι ο απλός αυτοματισμός λειτουργιών ενός οργανισμού. Είναι η ριζική αναδιοργάνωσή του, βάσει επιχειρηματικού σχεδίου, με τη χρήση νέων τεχνολογιών και με στόχο την ανάπτυξη του οργανισμού

Τι εννοούμε με τον όρο ‘ανάπτυξη’ ? Είναι η επέκταση του κύκλου εργασιών ενός οργανισμού (δηλ. δημιουργία νέων προϊόντων, υπηρεσιών, αγορών, δεξιοτήτων, κλπ) ΑΛΛΑ Κερδοφόρος ανάπτυξη είναι η επέκταση του κύκλου εργασιών ενός οργανισμού έτσι ώστε να διατηρείται το εξής: τα κέρδη να ξεπερνούν τα κόστος επενδύσεων/υλοποίησης των αναπτυξιακών έργων

Προφανώς, και δυστυχώς, αειφόρος κερδοφόρα ανάπτυξη είναι δύσκολο να επιτευχθεί  85% of Fortune 1000 companies have been unable to achieve sustained value growth over 5 years  60% of growth initiatives do not generate value – in fact, in most cases, they destroy value - Organic Growth: Research shows that only 14% of product launches add valu - Inorganic Growth: 77% of mergers fail  85% of Fortune 1000 companies have been unable to achieve sustained value growth over 5 years  60% of growth initiatives do not generate value – in fact, in most cases, they destroy value - Organic Growth: Research shows that only 14% of product launches add valu - Inorganic Growth: 77% of mergers fail *Sources including: PA Survey, OECD 2001, Bain & Co., 1998, Kim & Mauborge INSEAD Μήπως το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν μπορεί να βοηθήσει να επιλυθούν κάποια τουλάχιστον από τα προβλήματα ανάπτυξης που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις και οργανισμοί ?

Ένα μοντέλο εύρεσης νέων ιδεών/ευκαιριών ανάπτυξης μέσω Ηλεκτρονικού Επιχειρείν Products Channels Customers Markets Skills Knowledge Assets Complementors Identifying natural partners Co-operating with competitors Breaking assumptions Creating industry change Leveraging discontinuities

Πως υλοποιείται και πως ΔΕΝ υλοποιείται το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Δεν αρκεί:  Άρτια τεχνική υλοποίηση  Ο παλιός καλός διαχωρισμός μεταξύ διαφόρων τμημάτων μιας εταιρίας (‘οι τεχνικοί’, ‘οι διοικητικοί’, κλπ)  Η κεντρικοποιημένη διαχείριση καινοτομίας και σχετικών e-business projects  Η έλλειψη στρατηγικών συνεργασιών και η εγωκεντρική αντιμετώπιση e-business projects Δεν αρκεί:  Άρτια τεχνική υλοποίηση  Ο παλιός καλός διαχωρισμός μεταξύ διαφόρων τμημάτων μιας εταιρίας (‘οι τεχνικοί’, ‘οι διοικητικοί’, κλπ)  Η κεντρικοποιημένη διαχείριση καινοτομίας και σχετικών e-business projects  Η έλλειψη στρατηγικών συνεργασιών και η εγωκεντρική αντιμετώπιση e-business projects Γενικά, δεν είναι η απλή υλοποίηση ενός τεχνικού έργου. Είναι η ενορχηστρωμένη ανάπτυξη νέων οργανωτικών μορφών, που συνδυάζουν επιχειρηματικότητα, νέες τεχνολογίες και παράλληλη διαχείριση πολλαπλών καινοτομικών έργων

High Low Size of Return (£) Probability of Success LowHigh Breakthroughs Strategic enhancements Bankers Η δυσκολία έγκειται στην απόφαση κατανομής πόρων μεταξύ πολλαπλών έργων Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ενός οργανισμού

Internal ideas External opportunities Generated ideas Concept Fakeware Prototype e-business Commercial e-business Building the e-business incubator capability Building incubator capability, while building a repeatable e-business incubator Intellectual property rightsSpecialist technologyBranding and PR Recruitment, training and developmentIT and logistics networks Hosting and vendor relationships e-media skills p and e infrastructure Integrated customer/ supplier networks/systems Value based offerings for ‘smarts’ Scale-up costs Internal communications Internet brands Support services Governance Office services Physical location Financing know-how Partnerships and alliances IT Infrastructure Management team Launch... αλλά και στον τρόπο διαχείρισης και υλοποίησης αυτών των καινοτόμων ιδεών/projects

Εν περιλήψει, στο μάθημα αυτό θα διερευνήσουμε που βρίσκεται, που κατευθύνεται και που θα ΕΠΡΕΠΕ να κατευθύνεται το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν How can organizations identify and develop e-business growth opportunities in their respective industries (and beyond!) - Investigate the state-of-the-art in theory and practice of e-business and value-based growth - Through case studies and guest lectures, how organizations actually address the above and they could improve their actions

Products Channels Customers Markets Skills Knowledge Assets Complementors Identifying natural partners Co-operating with competitors Breaking assumptions Creating industry change Leveraging discontinuiti es High Low Size of Return (£) Probability of Success LowHigh Breakthroughs Strategic enhancements Bankers Internal ideas External opportuni ties Generated ideas Concept Fakeware Prototype e-business Commercial e-business Building the e-business incubator capability Building incubator capability, while building a repeatable e-business incubator Intellectual property rightsSpecialist technologyBranding and PR Recruitment, training and developmentIT and logistics networks Hosting and vendor relationships e-media skills p and e infrastructure Integrated customer/ supplier networks/systems Value based offerings for ‘smarts’ Scale-up costs Internal communications Internet brands Support services Governance Office services Physical location Financing know-how Partnerships and alliances IT Infrastructure Management team Launch … δίνοντας έμφαση στην ρεαλιστική εύρεση, ανάπτυξη και υλοποίηση ιδεών/έργων Ηλεκτρονικού Επιχειρείν How can we exploit e-business for growth ?

Getting started Enhancing the existing market offering the business Value from exploiting e-business Time Cross platform with mobile capability Industry leader with breakthrough offerings Investment in external ventures Combined e-physical offering Participant in major e-alliances New services and markets Web-site established Basic on-line transactions and e-procurement Comprehensive product and service information... και στο πώς διάφοροι οργανισμοί χρησιμοποιούν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν για την ανάπτυξη τους

Θεωρία - Γνωστικό θέμαΘεωρία - ΒιβλιογραφίαΠρακτική κατάρτιση Introduction to e-businessHarvard Business School articles Selected case studies and guest speakers from: Government (e-gov) Financial services (incl. venture capital firms) Media ??? Speakers to be confirmed Organizational growthPA Consulting Group tutorial Real options and e-business portfolio management MIT Sloan School of Business articles Business incubationPA Consulting Group tutorial Specific topics (time permitting): content management and distribution, organizational webs Συνολικό διάγραμμα μαθήματος – Συνδυασμός επιχειρηματικότητας και τεχνολογιών

Η συμμετοχή σας θα είναι απαραίτητη Project reports-indiv: 50% Project reports-group: 30% Παρουσιάσεις, συμμετοχή: 20% Βαθμολόγηση Προετοιμασία για τις εβδομαδιαίες διαλέξεις (ομαδικά, ατομικά) Web site του μαθήματος (e-class) Ημέρα μαθήματος Φαγητό, ποτό, κουβεντούλα κατά τη διάρκεια του μαθήματος Ερωτήσεις και απορίες – είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον μάθημα, αρκεί να μην το δείτε σαν αγγαρεία. ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ: Βασικοί κανόνες 1η ώρα: Παρουσίαση από μία από τις ομάδες - Συζήτηση για τα άρθρα της ημέρας 2η ώρα: Διάλεξη – Guest speaker Ώρες γραφείου: Κάθε Παρασκευή 1:00 - 3:00 – Οποιαδήποτε ώρα, Μορφή μαθήματος

Για το επόμενο μάθημα... Mεταπτυχιακό μάθημα ‘ΜΗΧ 119’ Στα ‘Εγγραφα’, υπάρχει το αρχείο ‘1. Introduction to E-business’ με URL links σε 3 άρθρα Μία ομάδα θα προετοιμάσει παρουσίαση σε ερωτήσεις σχετικές με αυτά τα άρθρα Θεωρία - Βιβλιογραφία