24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Advertisements

Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ Σχεδιάστηκε και χορηγείται από την Τράπεζα Κύπρου.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
“Antiqua aqua” “Υδάτινα δίκτυα” ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΩΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ “e-Twinning” 2006 ΓΕΩΡΓΑΝΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΕΝΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Αρχαίες Νέες Τεχνολογίες
Ε1) 2.4 Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγραμμάτων ταυτοτήτων
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα –Οι Ολυμπιακοί Αγώνες σήμερα
1. 1ο Πανελλήνιο βραβείο στο Πρόγραμμα: Δια Βίου Μάθηση/ “ Etwinning” ( Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση Σχολείων) για την υλοποίηση.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Τίτλος Δραστηριότητας
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
ETWINNING ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Μαίρη Φουρνάρη 1 ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής Blog:
Πρόταση για την αξιοποίηση της πολυγλωσσίας στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών Βασίλης Συμεωνίδης
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Α΄ΤΑΞΗΒ΄ΤΑΞΗΓ΄ΤΑΞΗ Κοινού Κορμού3119 Προσανατολισμού /Εμβάθυνσης 416 Σύνολο35.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε και να συνεργαστούμε με 15 διαφορετικά νηπιαγωγεία απ’ όλη την Ελλάδα καθώς και με δυο από την Τουρκία και.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “eTwinning”
Ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Meteo Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
ΜΙΑ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Λυγουριό Αργολίδας - Ελλάδα Collège Michel de l’Hospital Riom - Auvergne - Γαλλία

Υλοποίηση του προγράμματος Υλοποίηση του προγράμματος Πρώτη φάση Κάθε τάξη ήταν υπεύθυνη για 12 γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου. Οι μαθητές συμπλήρωσαν ένα δελτίο για κάθε γράμμα, προτείνοντας μια λέξη, μια πρόταση και μια σχετική φωτογραφία ή σχέδιο. Στόχοι Κατανόηση της σχέσης ανάμεσα στις γλώσσες και τις ρίζες τους. Υλοποίηση ενός κοινού σχεδίου σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα πριν το τέλος της σχολικής χρονιάς (3 εβδομάδες). Εξοικείωση με τη χρήση των νέων τεχνολογιών στο σχολείο. - Διαθεματική προσέγγιση σύμφωνα με τις επιλογές των μαθητών. Κίνητρα για μάθηση, αλλά και διασκέδαση! Οι μαθητές επικοινωνούσαν με email μέσω Twinspace. Δεύτερη φάση Για κάθε γράμμα που έστειλε η μια ομάδα, οι άλλοι προτείνουν μια δεύτερη πρόταση και άλλη μια εικόνα. Η γαλλική ομάδα ανέλαβε τη μετάφραση των 24 λέξεων στα λατινικά και ασχολήθηκε με την ετυμολογία λέξεων που προέρχονται από τα αρχαία ελληνικά και τα λατινικά. Η ελληνική ομάδα μετέφρασε τις λέξεις στη νεοελληνική γλώσσα και ασχολήθηκε με τις διαφορές ανάμεσα στα αρχαία και στα νέα ελληνικά. Véronique Drujon Ανθή Θεοδώρου Κωνσταντίνος Ρασιάς eTwinning 2006

Οι 24 λέξεις 24 λέξεις στα αρχαία ελληνικά, στα νέα ελληνικά, στα λατινικά και στα γαλλικά, 24 βήματα προς τη γλώσσα του άλλου και προς τις κοινές μας ρίζες κάθε λέξη κι ένα βήμα, κάθε βήμα μας φέρνει πιο κοντά …

Παρουσίαση του προγράμματος στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning 2ο Ευρωπαϊκό Βραβείο 2007 Και 2ο Εθνικό Βραβείο στη Γαλλία Παρουσίαση του προγράμματος στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning στις Βρυξέλλες το 2007

Συνειδητοποιήσαμε ότι οι γλώσσες αρχαίες και σύγχρονες, είναι γέφυρες που ενώνουν τους ανθρώπους. Οι μαθητές απέκτησαν κίνητρα, παίξαμε μαζί ένα καινούριο παιχνίδι, εύκολο και διασκεδαστικό. Κάναμε 24 βήματα προς μια άλλη γλώσσα, μια άλλη χώρα, άγνωστους ανθρώπους, και εμβαθύναμε σε θέματα της δικής μας γλώσσας, ανακαλύψαμε μια χώρα και κάναμε καινούριους φίλους. Έτσι, 24 μόνο λέξεις έγιναν 24 βήματα που μας έφεραν κοντά. Το πρόγραμμα μπορεί να εφαρμοστεί πολλές φορές με διαφορετικές λέξεις. Είναι εύκολο και διασκεδαστικό. Είναι πολύ διαδραστικό. Κάνει τις κλασικές γλώσσες πιο προσιτές στους μαθητές.

Collège Michel de l'Hospital,Riom Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου

Χαίρετε Salvete Au revoir http://24pas.blogspot.com/ Το αλφαβητάρι και μια εκτενέστερη παρουσίαση του προγράμματος βρίσκεται στη διεύθυνση : http://24pas.blogspot.com/ Ανθή Θεοδώρου - φιλόλογος πρεσβευτής eTwinning Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου Αργολίδας anthitheodorou@sch.gr