ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ : Υπηρετώντας τη διαφορετικότητα μέσα από τη Λογοτεχνία.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
ΠΑΡΑΔΟΣΗ: ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Ι
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ Σύρος.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
… ένα σχολείο για όλους… μαθητές, γονείς, κοινότητα Ευγενία Νιάκα: Σχολική Σύμβουλος Περιφερειακή Υπεύθυνη Συντονισμού του Προγράμματος ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝ/ΜΙΟ ΤΟΥ MARYLAND ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ Ένας αριθμός ατόμων του πανεπιστημίου του Maryland, αποφάσισε να πραγματοποιήσει.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
Περιπτωση μαθητη του ΕΕΕΕΚ ΔΡΑΜΑΣ Σχ.Ετος:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Ενισχυτική Διδασκαλία: αποτελεσματικότερη εφαρμογή Φελούκα Βασιλική, Γιαννόπουλος Κων/νος Σχολικοί Σύμβουλοι 7 ης & 8 ης Περιφέρειας Π.Ε. Αχαΐας.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΩΣ ΑΙΤΙΑΚΟΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΓΔ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ.
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Αποτελεσματικο μαθησιακο περιβαλλον
Πως διδάσκουμε τους μαθητές με νοητική υστέρηση
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
Δομημένη Εκπαίδευση Βασικές Αρχές
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΔΑΣΚΑΛΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΑΝΕΤΑ ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΣΜΕΑΕ Ορεστιάδα 27/1/2016.
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
Διεύθυνση Επιμόρφωσης & Πιστοποίησης 3 η Συνεδρία Μέρος 1 ο Τα λογισμικά παρουσίασης.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ Σχολική νοσηλεύτρια ΕΕΕΕΚ Πτολεμαΐδας

ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ Είναι το σύνολο των θεραπευτικών αρχών, οι οποίες πρέπει να εφαρμόζονται σε περιπτώσεις κάκωσης ή ξαφνικής ασθένειας, με την χρησιμοποίηση των διαθέσιμων εκείνη τη στιγμή, υλικών

ΣΠΟΠΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ Ανάπτυξη Αυτοβοήθειας Προσφοράς βοήθειας Πεποίθησης Συνεργατικότητας

κατανόηση γρήγορης παρέμβασης ασφαλής χρήση βασικών πρώτων βοηθειών ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ κατανόηση γρήγορης παρέμβασης εφαρμογή δεξιοτήτων ασφαλής χρήση βασικών πρώτων βοηθειών

ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -αποτελεί τεχνική εκπαίδευσης -ακολουθεί τις αρχές ‘‘Σχεδιασμός για όλους’’ -συμβάλει στον εγγραματισμό

ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ Αφορά άτομα με -νοητική υστέρηση -αυτισμό -κώφωση -δυσλεξία

ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ -κοινωνικά προβλήματα -ψυχικά νοσήματα -περιορισμένη γνώση επίσημης γλώσσας -παιδιά

ΣΤΟΧΟΣ ΜΕΘΟΔΟΥ Δόμηση εύκολα αναγνώσιμων και κατανοητών κειμένων που μπορεί να διδάσκουν δεξιότητες

Βιολογική ηλικία: 16-23 ετών ΟΜΑΔΑ - ΣΤΟΧΟΣ Αριθμός μαθητών: 5 40 < Δ.Ν. < 70 Βιολογική ηλικία: 16-23 ετών Νοητική ηλικία: 8-16 ετών

Τι πρέπει να κάνεις όταν κοπείς; Ή όταν σε τσιμπήσει κάποιο έντομο; Ή όταν χτυπήσεις; Όταν γίνονται κάποια ατυχήματα, ακόμη και τα παιδιά μπορούν να βοηθήσουν, εάν ξέρουν τις πρώτες βοήθειες.

Αξιοπιστίας Επιστημονικής ορθότητας ΤΗΡΗΣΗ Αξιοπιστίας Επιστημονικής ορθότητας

ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΟΔΗΓΟΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ Κουτί πρώτων βοηθειών Περιποίηση μικρού τραύματος Δήγμα εντόμου Διάστρεμμα Λιποθυμία Ηλίαση Ρινορραγία

eleni

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ * Μια εικόνα που παρουσιάζει με σαφήνεια αυτό που αναφέρεται στο κείμενο ευνοεί την κατανόηση και επεξηγεί το νόημα του κειμένου. * Μια εικόνα που δεν αποδίδει συγκεκριμένα το νόημα του κειμένου μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση και να κάνει την κατανόηση ακόμη πιο δύσκολη1. 1. Tronbacke, Easy-to-read, An important part of reading promotion and the fight against literacy, σ.4

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Όλα τα είδη του λόγου μπορούν να μετατραπούν σε «Κείμενο για όλους» Δίνεται η δυνατότητα συνεργασίας μεταξύ των σχολείων Υπάρχει η δυνατότητα μεταξύ των χωρών, διαδυκτιακά

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Όλοι μπορούν να δώσουν βασικές Πρώτες Βοήθειες, αν εκπαιδευτούν σωστά Η διατήρηση ψυχραιμίας και Η κλήση βοήθειας, αποτελούν το πρώτο βήμα σε επείγουσα κατάσταση

Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας 166

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ