Παρακαλώ ενεργοποιήστε τα κινητά σας. Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για το μέλλον της εκπαίδευσης Education, Audiovisual and Culture Executive Agency Unit P1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του
ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
1ο Γενικό Λύκειο Έδεσσας «Νικόλαος Οικονομίδης»
Άνθρωπος και Περιβάλλον
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΛΛΕΓΙΟ ΨΥΧΙΚΟΥ (ΓΥΜΝΑΣΙΟ και ΛΥΚΕΙΟ) ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ:
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ. Πρόβλημα 1: Οι φυσικοί πόροι σπάνια βρίσκονται στη μορφή με την οποία τους θέλουμε... Δες το ακόλουθο σκίτσο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ-ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΛΥΚΟΣ.
Δρ. Αναστάσιος Δ. Αναστασίου Κ.Υ. του ΥΠΕΣΔΔΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Επιμέλεια: Μαριτίνα Παπακωνσταντίνου Δ΄2 76ο Δ. Σ. Αθηνών
1 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΒΑΔΙΑΣ Σχολ. Έτος Γνωρίζετε ότι… Το κινητό τηλέφωνο πρέπει να το χρησιμοποιούμε μακριά από το κεφάλι μας !!! Ενδείκνυται η ανοιχτή.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΒΙΟΠΟΙΚΙΛΟΤΗΤΑ - ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ Στα φυσικά οικοσυστήματα η υπεραύξηση των πληθυσμών περιορίζεται από.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Περιβαλλοντική εκπαίδευση Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη Ένταξη στο πρόγραμμα Σπουδών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Το GIS στην υπηρεσία της διατήρησης της Ελληνικής Βιοποικιλότητας
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ Επιλογή από κάθε σπουδαστή ενός χώρου αστικού πρασίνου (πόλεις > κατοίκους) Καταγραφή των κλιματολογικών, γεωλογικών, εδαφολογικών.
Βιολογία Γυμνασίου.
Ν.ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Δ.Παπαχρήστος υπ.Διδάκτορας Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Περιβάλλον για την Αειφόρα ανάπτυξη!
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Οικοσυστήματα Ελλάδας
Άνθρωπος και Περιβάλλον
2o Γενικό Λύκειο Αργοστολίου
Γυμνάσιο Νέου Ολβίου Ξάνθης
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΧΡΥΣΟΨΑΡΑ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Εργασία project Γιώργος Σταμούλης Σωτήριος Παπαδόπουλος
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρακαλώ ενεργοποιήστε τα κινητά σας

Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για το μέλλον της εκπαίδευσης Education, Audiovisual and Culture Executive Agency Unit P1 – Comenius, Grundtvig, Minerva, eLearning, Lingua

Ποιοι συμμετέχουν ;

Ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας που δίνουν τη δυνατότητα ευέλικτης και ευκίνητης εκπαίδευσης στα σχολεία της δεύτερης βαθμίδας Ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας που δίνουν τη δυνατότητα ευέλικτης και ευκίνητης εκπαίδευσης στα σχολεία της δεύτερης βαθμίδας Εφαρμογή ευκίνητης εκπαίδευσης σε μικρό αριθμό σχολείων για ένα σχεδόν ακαδημαϊκό έτος με στόχο την αξιολόγηση και την βελτίωσης της. Εφαρμογή ευκίνητης εκπαίδευσης σε μικρό αριθμό σχολείων για ένα σχεδόν ακαδημαϊκό έτος με στόχο την αξιολόγηση και την βελτίωσης της.

Μια εφαρμογή στην περιβαλλοντική εκπαίδευση

Τι κάναμε στο Φόδελε; παίξαμε ένα παιχνίδι με κινητά τηλέφωνα τρίτης γενιάς παίξαμε ένα παιχνίδι με κινητά τηλέφωνα τρίτης γενιάςτηλέφωνα ξεχωρίσαμε τα βασικά στοιχεία του περιβάλλοντος και διερευνήσαμε τη κατάσταση τους ώστε να απαντήσουμε σε ερωτήματα για το περιβάλλον δηλαδή ξεχωρίσαμε τα βασικά στοιχεία του περιβάλλοντος και διερευνήσαμε τη κατάσταση τους ώστε να απαντήσουμε σε ερωτήματα για το περιβάλλον δηλαδή για όσα πράγματα είναι ζωντανά (βιοτικοί παράγοντες) όπως οι άνθρωποι, τα φυτά και τα ζώα, για όσα πράγματα είναι ζωντανά (βιοτικοί παράγοντες) όπως οι άνθρωποι, τα φυτά και τα ζώα,ζώα αλλά και για όσα δεν είναι ζωντανά (αβιοτικοί παράγοντες) όπως το κλίμα, το ποτάμι και τη περιοχή γενικότερα αλλά και για όσα δεν είναι ζωντανά (αβιοτικοί παράγοντες) όπως το κλίμα, το ποτάμι και τη περιοχή γενικότερα από την έρευνα μας προετοιμάσαμε μια παρουσίαση που αξιολογεί τη κατάσταση του περιβάλλοντος στον υγροβιότοπο του Φόδελε. από την έρευνα μας προετοιμάσαμε μια παρουσίαση που αξιολογεί τη κατάσταση του περιβάλλοντος στον υγροβιότοπο του Φόδελε.

Για το παιχνίδι αυτό Χωριστήκαμε σε ομάδες και όλες οι ομάδες έπαιξαν τα μονοπάτια «ασφάλεια - κανόνες» και «Φόδελε - μικρά ζώα του νερού, ταυτότητες» Χωριστήκαμε σε ομάδες και όλες οι ομάδες έπαιξαν τα μονοπάτια «ασφάλεια - κανόνες» και «Φόδελε - μικρά ζώα του νερού, ταυτότητες» Δύο ομάδες έπαιξαν «Η ανθρώπινη κοινότητα» και οι άλλες δύο «Βιοτικοί και αβιοτικοί παράγοντες» Δύο ομάδες έπαιξαν «Η ανθρώπινη κοινότητα» και οι άλλες δύο «Βιοτικοί και αβιοτικοί παράγοντες»

Μιλήσαμε για την ιστορία της περιοχής και τη σημασία του ποταμού Ο Αστρινός «ανέβασε» μια φωτογραφία. Ο Αστρινός «ανέβασε» μια φωτογραφία. Στην ερώτηση για το όνομα του ποταμού απαντήσαμε Παντομάντρης και η Στέλα σημείωσε « τι ονομα κι αυτό» Στην ερώτηση για το όνομα του ποταμού απαντήσαμε Παντομάντρης και η Στέλα σημείωσε « τι ονομα κι αυτό» Στην ερώτηση για μια προσοδοφόρο δραστηριότητα ο Γιώργος σημείωσε «παλαιοτερα ειχε λατομεια ομως τωρα εχει τουρισμο» και «ανέβασε» μια φωτογραφία για να το αποδείξει Στην ερώτηση για μια προσοδοφόρο δραστηριότητα ο Γιώργος σημείωσε «παλαιοτερα ειχε λατομεια ομως τωρα εχει τουρισμο» και «ανέβασε» μια φωτογραφία για να το αποδείξει

Μιλήσαμε για την ιστορία της περιοχής και τη σημασία του ποταμού στην ερώτηση στην ερώτηση Ποια καλλιέργεια κυριαρχεί στη περιοχή; Απαντήσαμε πορτοκάλια και η Κατερίνα σημείωσε: «τα καλυτερα της περιοχής. Το Φοδελε φημιζεται για τα πορτοκαλία» ενώ ο Γιάννης σχολίασε «ωραίες πορτοκαλιες» στην ερώτηση για τη προτομή στη πλατεία του χωριού η Μαρία σημείωσε « προτομηθεοτοκοπούλου» στην ερώτηση για τη προτομή στη πλατεία του χωριού η Μαρία σημείωσε « προτομηθεοτοκοπούλου»

Συλλέξαμε μικρά υδρόβια ζώα κυρίως αρθρόποδα και μαλάκια Βρήκαμε σαλιγκάρια και σημείωσαμε «To vrikame pano se mia petra.Kai exei skouro kafe xroma» Βρήκαμε σαλιγκάρια και σημείωσαμε «To vrikame pano se mia petra.Kai exei skouro kafe xroma» ο Αστρινός σημείωσε «πολυ ομορφο ε;» ο Αστρινός σημείωσε «πολυ ομορφο ε;» ενώ η Στέλλα κατέγραψε «εχει στιλπνο μαυρο καφε χρωμα» ενώ η Στέλλα κατέγραψε «εχει στιλπνο μαυρο καφε χρωμα» Ο Μηνάς έδωσε ακριβή μέτρηση του μεγέθους «itan 15mm» Ο Μηνάς έδωσε ακριβή μέτρηση του μεγέθους «itan 15mm»

Συλλέξαμε μικρά υδρόβια ζώα κυρίως αρθρόποδα και μαλάκια Όταν βρήκαμε ημίπτερο ο Γιώργος σημείωσε «εχει λεπτα ποδαρακια και μακρουλο κεφαλι» Όταν βρήκαμε ημίπτερο ο Γιώργος σημείωσε «εχει λεπτα ποδαρακια και μακρουλο κεφαλι» Στο σκαθάρι του νερού η Ηρώ σημείωσε «ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ» Στο σκαθάρι του νερού η Ηρώ σημείωσε «ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ» κάποτε κάναμε και λάθη όπως στη περίπτωση του ημίπτερου που δεν έχει φτερά, αλλά τα διορθώναμε μόνοι μας «Exei ftera kai kaname la8os» κάποτε κάναμε και λάθη όπως στη περίπτωση του ημίπτερου που δεν έχει φτερά, αλλά τα διορθώναμε μόνοι μας «Exei ftera kai kaname la8os»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ της μελέτης του περιβάλλοντος στο Φόδελε Από ένα κατάλογο εικοσιτεσσάρων ειδών συλλέξαμε δέκα ως δεκαπέντε από αυτά Από ένα κατάλογο εικοσιτεσσάρων ειδών συλλέξαμε δέκα ως δεκαπέντε από αυτά Δυστυχώς καταγράψαμε μόνο δέκα. Έτσι η καταγραμμένη ποικιλότητα χαρακτηρίζεται ως ικανοποιητική ενώ είναι πιθανόν η βιοποικιλότητα στη περιοχή να είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική Δυστυχώς καταγράψαμε μόνο δέκα. Έτσι η καταγραμμένη ποικιλότητα χαρακτηρίζεται ως ικανοποιητική ενώ είναι πιθανόν η βιοποικιλότητα στη περιοχή να είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητική Teams Points PathTeam's Name/Points Σαλιγκάρι 2 Physidaedk (1) Λαθρεπιβάτες (4) ΘΕΕΣ (-) Fantastic Five (3) Lions6 (-) Ημίπτερο 2dk (1) Λαθρεπιβάτες (1) ΘΕΕΣ (3) Fantastic Five (1) Lions6 (1)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ της μελέτης του περιβάλλοντος στο Φόδελε Από τους τρεις οργανισμούς που αξιοποιούνται σα δείκτες πως το νερό του ποταμού είναι καθαρό βρήκαμε τους δύο (αμφίποδο και νύμφη εφημερόπτερου) Από τους τρεις οργανισμούς που αξιοποιούνται σα δείκτες πως το νερό του ποταμού είναι καθαρό βρήκαμε τους δύο (αμφίποδο και νύμφη εφημερόπτερου) Οι παρουσία αυτών των οργανισμών ενισχύει το εύρημα νυμφών πλεκόπτερου που υποδηλώνει πως το νερό του ποταμού είναι πολύ καθαρό Οι παρουσία αυτών των οργανισμών ενισχύει το εύρημα νυμφών πλεκόπτερου που υποδηλώνει πως το νερό του ποταμού είναι πολύ καθαρό

ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ της μελέτης του περιβάλλοντος στο Φόδελε Στο οικοσύστημα του Φόδελε οι ανθρωπογενείς παρεμβάσεις είναι φανερές. Οικισμός – καλλιέργειες Στο οικοσύστημα του Φόδελε οι ανθρωπογενείς παρεμβάσεις είναι φανερές. Οικισμός – καλλιέργειες Οι παρεμβάσεις αυτές δεν έχουν υποβαθμίσει το περιβάλλον τουλάχιστον στο κομμάτι πριν από τον οικισμό. Οι παρεμβάσεις αυτές δεν έχουν υποβαθμίσει το περιβάλλον τουλάχιστον στο κομμάτι πριν από τον οικισμό.

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του παιχνιδιού (αν και δε τα πήραμε πολύ στα σοβαρά) PathTeam's Name/Points Ασφάλεια – κανόνες Λαθρεπιβάτες (8) ΘΕΕΣ (6) Fantastic Five (5) Lions6 (6) Η ανθρώπινη κοινότητα Λαθρεπιβάτες (6) ΘΕΕΣ (0) Fantastic Five (0) Lions6 (0) Βιοτικοί και αβιοτικοί παράγοντες Λαθρεπιβάτες (-) ΘΕΕΣ (2) Fantastic Five (-) Lions6 (-) Φόδελε - μικρά ζώα του νερού, ταυτότητες Λαθρεπιβάτες (7) ΘΕΕΣ (9) Fantastic Five (8) Lions6 (3) Total points Λαθρεπιβάτες (21) ΘΕΕΣ (17) Fantastic Five (13) Lions6 (9)

Τελειώνοντας... Τώρα που το ξανασκεφτόμαστε στο Φόδελε περάσαμε πολύ καλά Τώρα που το ξανασκεφτόμαστε στο Φόδελε περάσαμε πολύ καλά Και προτείνουμε να οργανώσετε και άλλες τέτοιες δραστηριότητες Και προτείνουμε να οργανώσετε και άλλες τέτοιες δραστηριότητεςδραστηριότητες

Στη δραστηριότητα συμμετείχε 11o Γυμνάσιο με τα παιδιά της περιβαλλοντικής 11o Γυμνάσιο με τα παιδιά της περιβαλλοντικής Τις ομάδες συντόνισαν οι καθηγήτριες Τις ομάδες συντόνισαν οι καθηγήτριες Κοκοτσάκη ΑντωνίαΚοκοτσάκη Αντωνία Λαζαρίδου ΑλίκηΛαζαρίδου Αλίκη Χρονάκη ΦιλαρέτηΧρονάκη Φιλαρέτη