Ομάδα Α` : Γιαγκιλίτση Κατερίνα Γρίβα Ηλιάνα Μαμαρέλης Θάνος Μαρδάκης Κων/νος Α` ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ Ερευνητική Εργασία Σχολικό Έτος : 2012-2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΟΥ ΥΔΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ Ερευνητική Ομάδα Διαχείρισης Υδατικών Πόρων του Ε.Μ.Π.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΟΜΑΔΑ: ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΑΡΑ ΗΛΙΑΝΑ ΔΙΑΝΙΗΛΙΔΟΥ ΕΛΕΝΑ ΚΟΒΙΤΟΥ ΦΑΙΗ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΡΑΜΜΕΝΙΔΟΥ ΤΜΗΜΑ: Β1 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
15 Απριλίου 2005 Life Cycle Assessment (LCA) as a Decision Support Tool for the ecoproduction of olive oil ECOIL LIFE 04/ENV/GR/ Πολυτεχνείο Κρήτης.
ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ ΠΟΡΩΝ
Επιμελήτρια : Μάγδα Δαστερίδου
Διαχείριση Υδατικών Πόρων
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
5.4 Υδατικό δυναμικό 5.6 Χρήσεις του νερού 5.7 Ρύπανση υδάτων
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
ΤΜΗΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΥΔΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΧΑΝΙΩΝ
Βιώσιμη Πόλη Μαυρογιαννίδη Θεολογία Πατέρα Μυρτώ
ΜΟΥΛΑΪΔΟΥ ΦΑΝΗ 162/01 ΤΣΑΚΑΛΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ 108/01
PROJECT 3: ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ
Εικαστικές παρεμβάσεις στον δημόσιο χώρο
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Tο πρόγραμμά μας για τη φετινή σχολική χρονιά είναι :
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ένα άτομο αζώτου ταξιδεύει στην βιόσφαιρα.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ  Διατροφή και σωματική διάπλαση  Ρόλος πρωτεϊνών, υδατανθράκων ως « καύσιμα »  Επίδραση βιταμινών, αντιοξειδωτικών.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ Γ΄5 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: Mια εργασία του Ανδρέα Τσιτούρα Διδάσκων Ψαλλιδάς Βασίλειος.
ΜΑΘΗΜΑ:. Ψυχολογία ΤΑΞΗ:. Α’ Λυκείου ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
1 ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ Θαν. Κ. Γεράνιος Οργάνωση: ΚΙΝΗΜΑ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΣΤΩΝ- ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΕΩΡΓΙΑΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
O κύκλος του νερού Β1 Ερευνητική Εργασία.
5.8 Διαχείριση Υδάτινων Πόρων
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
Αναστασία Ρεγγίνα Χριστίνα Μαρία
«Ρύπανση και Ποιότητα Υπόγειων Νερών»
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
ΥΔΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΔΑΤΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ. Άτομο υδρογόνου Άτομο οξυγόνου Πυρήνας.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ Β΄ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Πρόσκληση Στο πλαίσιο Εκστρατείας Ενημέρωσης με θέμα:
ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ»
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
Το πρόβλημα του νερού για την ανθρωπότητα
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤ΄1
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΩΡΑ: 1:30 ΑΙΘΟΥΣΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Γεωργία Ταμβάκη
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
Νερό και Γεωργία ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΥΔΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΔΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (σημασία - κατανομή του νερού στον πλανήτη- δραστηριότητες που συμβάλλουν στη διατάραξη του υδρολογικού κύκλου) Αίτια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ομάδα Α` : Γιαγκιλίτση Κατερίνα Γρίβα Ηλιάνα Μαμαρέλης Θάνος Μαρδάκης Κων/νος Α` ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΑΛΑΞΙΔΙΟΥ Ερευνητική Εργασία Σχολικό Έτος : Επιβλέποντες Καθηγητές : Βύζη Στέλλα – Παπαλουκάς Σπύρος

ΝΕΡΟ Φυσικός πόρος Οικονομικό αγαθό Περιβαλλοντικό στοιχείο Κοινωνικό αγαθό

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Διακρίνονται σε Αξιοποιούνται με Απαιτούν Επιφανειακούς Υπόγειους Άμεση Άντληση Τεχνικά Έργα Τεχνητό εμπλουτισμό Βιώσιμη διαχείριση

ΎδρευσηΆρδευσηΜεταφοράΒιομηχανία

ΔΙΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ