Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Πρωτεύουσα της Κύπρου
Advertisements

Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
«Ο παιδικοσ κοσμοσ τησ Πινακοθηκησ»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ
Η Τοπική Ιστορία στο σχολείο: Αυτός ο κόσμος ο μικρός ο μέγας
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Θρησκευτικός Τουρισμός
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Σημαντικές εκκλησίες και Τεμένη στη πόλη της Λευκωσίας
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
H εκκλησία της Παναγίας Κανακαριάς
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
 Τα παιδιά της Α΄ Τάξης εξαιρούνται από το πρόγραμμα.  Παρατηρήσαμε ότι τα παιδιά που εισέρχονται για πρώτη χρονιά στο σχολείο χρειάζονται χρόνο για.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
Μουσεία της Λευκωσίας Σκοπός του μαθήματος
Η Ελληνική τέχνη αναπτύσσεται
ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΓΙΑΛΟΥΡΗΣ.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Στιγμιότυπα από τη Λευκωσία του Χτες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Τα άγρια ζώα της Ελλάδας
ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ
Σημαντικοί άξονες του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος (ΠΕ02)
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ 1 η Ιουλίου - 31 Δεκεμβρίου 2012 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 1 Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2012.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Για τη E΄τάξη Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για τη E΄τάξη Λεβέντειο Δημοτικό Μουσείο.
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
1ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελοκήπων
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
ΤΕΧΝΕΣ & ΨΗΦΙΔΩΤΑ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Μαθητής: Ανδρέας Αναδιώτης Τάξη: Β1α
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Αρχιτεκτονικη Οι αρχιτεκτονικοί ρυθμοί των εκκλησιών είναι η βασιλική με τρούλο (ναός της Αγίας Σοφίας), ο σταυροειδής ναός με τρούλο και ο οκταγωνικός.
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Επίσκεψη της Γ’ τάξης στο Country Side Park, για εκπαιδευτικό πρόγραμμα 21Μαρτίου 2018.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών προγραμμάτων προγραμμάτων Συνεργασία: - Πολιτιστικές Υπηρεσίες μα Αρχιεπισκόπου - Ίδρυμα Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ΄ Μακαρίου Γ΄

Τοποθεσία: Βρίσκεται στην καρδιά της παλιάς Λευκωσίας, στο προαύλιο του καθεδρικού ναού του Αγίου Ιωάννη, δίπλα στην Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου Ώρες λειτουργίας Μουσείου: Δευτέρα-Παρασκευή Σάββατο Τηλέφωνο:

Σκοπός: Nα φέρει σε επαφή τα παιδιά με την εκκλησιαστική τέχνη που είναι διάχυτη τόσο στην πολιτισμική όσο και στην κοινωνική κουλτούρα του τόπου μας

Στόχοι: Να βοηθήσει τα παιδιά να γνωρίσουν, να εκτιμήσουν και να σέβονται την πολιτισμική τους παράδοση Να αναπτύξουν διαπολιτισμική κατανόηση

Μεθοδολογία: Bιωματική προσέγγιση με στόχο την άσκηση της παρατηρητικότητας, την εξερεύνηση και τη δημιουργία

Εκθέματα στο Βυζαντινό Μουσείο Υπάρχουν περίπου Υπάρχουν περίπου 230 εικόνες από 230 εικόνες από τoν 9° μέχρι και τoν 9° μέχρι και το 19 ο αιώνα, το 19 ο αιώνα, τα περίφημα ψηφιδωτά της Κανακαριάς τα περίφημα ψηφιδωτά της Κανακαριάς του 5 ου αιώνα και τοιχογραφίες του 5 ου αιώνα και τοιχογραφίες από το 10 ο αιώνα από το 10 ο αιώνα

Αντιπροσωπευτικά δείγματα της βυζαντινής μικροτεχνίας της Κύπρου, όπως ιερά άμφια, κειμήλια και σκεύη Αντιπροσωπευτικά δείγματα της βυζαντινής μικροτεχνίας της Κύπρου, όπως ιερά άμφια, κειμήλια και σκεύη

Θεματικές στις οποίες βασίζεται το πρόγραμμα Μορφές Αγίων Μορφές Αγίων πάνω σε ζώα πάνω σε ζώα Ψηφιδωτά Παναγίας Ψηφιδωτά Παναγίας Κανακαριάς Κανακαριάς Εικόνες της Παναγίας Εικόνες της Παναγίας σε θρόνο σε θρόνο

Το πρόγραμμα διεξάγεται με οδηγό το τετράδιο εργασίας του μαθητή

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με επίσκεψη στο Εργαστήρι Συντήρησης Αρχαίων Εικόνων και Χειρογράφων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εφαρμογή του προγράμματος Για την επιτυχή εφαρμογή του προγράμματος ο εκπαιδευτικός ακολουθεί τα πιο κάτω στάδια: Πριν από την επίσκεψη Πριν από την επίσκεψη Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Μετά την επίσκεψη Μετά την επίσκεψη

Πριν από την επίσκεψη Ο εκπαιδευτικός: Ευαισθητοποιεί τα παιδιά συζητώντας τον κώδικα συμπεριφοράς κατά την επίσκεψη Συζητά στην τάξη σχετικά θέματα που πραγματεύεται το εκπαιδευτικό πρόγραμμα

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης Ο εκπαιδευτικός: Έχει την ευθύνη για την ασφαλή μετάβαση των μαθητών προς και από το μουσείο Έχει την ευθύνη για την ασφαλή μετάβαση των μαθητών προς και από το μουσείο Συνοδεύει την τάξη του κατά τη διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος Συνοδεύει την τάξη του κατά τη διεξαγωγή του εκπαιδευτικού προγράμματος

Μετά την επίσκεψη Ο εκπαιδευτικός: Αξιοποιεί τις εμπειρίες των παιδιών που αποκόμισαν από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με ποικιλία διαθεματικών δραστηριοτήτων Αξιοποιεί τις εμπειρίες των παιδιών που αποκόμισαν από το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με ποικιλία διαθεματικών δραστηριοτήτων