Εβδομάδα Εκπαίδευσης στην Επιστήμη των Υπολογιστών 9-15 Δεκεμβρίου 2013 Γιατί και Πώς.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Advertisements

ΤΟ «ΝΕΟ» ΛΥΚΕΙΟ. 1.Το σχολείο πρέπει να μεταδίδει γνώση λειτουργική και όχι μνημονική. 2.Η γνώση δε μεταβιβάζεται αλλά χτίζεται με ενεργητικές διαδικασίες.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Εισαγωγή στους Υ/Η Αναστάσιος Κούτλας Πέμπτη 25/10/2012.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2013
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
Ενότητα 1.2 Μοντέλα εισαγωγής ΤΠΕ στην εκπαίδευση ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΤΙΣ Τ.Π.Ε. – ΠΕ03 Γιώργος Γεωργιόπουλος Μαθηματικός M.Sc., M.Ed.
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
Επιστήμη των Υπολογιστών Εβδομάδα Εκπαίδευσης 9-15 Δεκεμβρίου 2013.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗMΑ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Το Νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το σχολικό έτος Δομή του Ωρολογίου Προγράμματος Ομάδες Προσανατολισμού Επιστημονικά.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4186/2013. Το νέο Γενικό Λύκειο σχηματικά Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥΒ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Υπεύθυνοι ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Παπακίτσος Ευάγγελος Θεολογής Ευάγγελος
Διδακτική Πληροφορικής
Επαγγέλματα με προοπτικές
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Το Νέο Γενικό Λύκειο Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310(ΦΕΚ 258/ ) Παραστατίδης Κων/νος.
Δομή του Νέου Γενικού Λυκείου Η παρουσίαση εδράζεται στα Ν.Δ.: 4327 (ΦΕΚ 50/ ) 4186 (ΦΕΚ 193/ ) 4310 (ΦΕΚ 258/ )
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία  Συντελεστές βαρύτητας
9 ο ΓΕΛ Ιωαννίνων Σχολικό έτος : Γ’ Λυκείου Δομή Ωρολογίου Προγράμματος - Ομάδες Προσανατολισμού – Επιστημονικά Πεδία – Μαθήματα Επιλογής.
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  ΝΟΜΟΣ:4327/2015 (ΦΕΚ 50/Α ́, 14/05/2015), τροποποίηση του Ν. 4186/2013«Επείγοντα μέτρα για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ν.ΖΑΓΟΡΙΑΝΑΚΟΥ Βασικοί άξονες του Νέου Συστήματος Πρόσβασης
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα Οκτωβρίου
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Γιαννάκης Θεοδούλου Φυσικός - Επιχειρηματίας
Γενικό Λύκειο (σχολικό έτος )
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Σχολικό έτος Γ’ Λυκείου
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Σχολικό έτος B’ Λυκείου
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Το Νέο Γενικό Λύκειο Μια ανάλυση για τις επιλογές στο Νέο Λύκειο …
Ενημερώνομαι και γνωρίζω. 1ο Λύκειο Σπάτων / Οκτώβριος 2014
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Πληροφορική Μάθημα Κατεύθυνσης. Σκοπός Μαθήματος Οι μαθητές που θα ακολουθήσουν το μάθημα αυτό θα είναι ικανοί να λύνουν προβλήματα με αλγοριθμικό τρόπο,
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εβδομάδα Εκπαίδευσης στην Επιστήμη των Υπολογιστών 9-15 Δεκεμβρίου 2013 Γιατί και Πώς

Δεν μπορώ να είμαι τόσο σίγουρος για την Επιστήμη των Υπολογιστών όσο μπορώ για τη βιολογία. Η βιολογία εύκολα έχει 500 χρόνια συναρπαστικών προβλημάτων για να δουλέψουμε σε αυτά. Για τέτοια επίπεδα μιλάμε. Donald Knuth

Μεταβολές στην Εργασία στην ΕΕ Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ -

Προσδοκίες Μεταβολής Αριθμού Εργαζόμενων (Οκτώβριος 2013) Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ -

Ο προγραμματισμός σου επιτρέπει να σκεφτείς για τη σκέψη και κατά την εκσφαλμάτωση μαθαίνεις πώς να μαθαίνεις. Nicholas Negroponte

Μεσοβραχυχρόνιες τάσεις στην ζήτηση επαγγελματιών πληροφορικής (Νοέμβριος 2012)  Η ζήτηση για επαγγελματίες πληροφορικής αναμένεται να αυξηθεί ταχύτερα από ότι οι άλλες ομάδες επαγγελμάτων στην ΕΕ Αναμενόμενη Μεταβολή Επαγγελματίες ΤΠΕΣύνολο +13% (από 1,9 εκ. σε 2,2 εκ) +3% Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ - Μεταβολή στις θέσεις εργασίας ΤΠΕ:

Οι μεγαλύτερες ελλείψεις προσωπικού στην ΕΕ (2012) ΠεδίοΕπάγγελμα ΥγείαΒιολόγοι, Φαρμακοποιοί, Παθολόγοι Γιατροί Νοσηλευτές, μαίες ΤΠΕΕπαγγελματίες πληροφορικής ΜηχανικήΜηχανικοί ΠωλήσειςΕπαγγελματίες πωλήσεων (π.χ. πωλητές, αντιπρόσωποι) ΟικονομικάΕπαγγελματίες επιχειρήσεων (π.χ. λογιστές) Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ -

Ελλείψεις προσωπικού στην Ελλάδα Ποσοστά εργοδοτών που αναφέρουν δυσκολίες εύρεσης προσωπικού ΈτοςΕπαγγελματίες ΤΠΕΣύνολο 2007 (προ κρίσης) 15,2% 10,5% 2011 (κατά την κρίση)6,9%6,4% Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ -

Ελλείψεις – Ελλείψεις (Νοέμβριος 2012)  Οι επαγγελματίες των ΤΠΕ θεωρούνται από τα κορυφαία επαγγέλματα σε ελλείψεις εργαζομένων στην Ευρώπη  Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι ελλείψεις είναι επικεντρωμένες κυρίως στους προγραμματιστές λογισμικού και ιστοσελίδων  Οι κύριες δυσκολίες πρόσληψης συνδέονται με την έλλειψη κατάλληλα εκπαιδευμένων υποψηφίων.  Περίπου τα δύο τρίτα των εργοδοτών που έχουν προσπαθήσει να προσλάβουν επαγγελματίες ΤΠΕ έχουν αντιμετωπίσει δυσκολίες, ειδικά όταν προσπαθούν να προσλάβουν απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ -

Κι όμως στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (έρευνα του 2007) ΠεριεχόμενοΠοσοστόΠεριεχόμενοΠοσοστό Κοινωνικές επιστήμες, οικονομικά, νομικά 25,3 Ξένες γλώσσες 5,5 Χρήση Η/Υ 16,3 Επιστήμες της εκπαίδευσης 4,7 Υπηρεσίες 11,3 Φύση, γεωπονία, κτηνοτροφία, μαθηματικά 4,5 Μηχανολογία, κατασκευές 10,9 Επιστήμη Η/Υ (Πληροφορική) 2,4 Επιστήμες υγείας και κοινωνική πρόνοια 10,6 Γενικό πρόγραμμα 0,2 Ανθρωπιστικές επιστήμες και τέχνες 6,3 Άγνωστο περιεχόμενο 1,9 Πηγή: Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛ.ΣΤΑΤ.) –

Πού βρισκόμαστε; (2011) Πηγή: Πανόραμα Δεξιοτήτων ΕΕ - Προγραμματιστές Η/Υ, αναλυτές συστημάτων και παρεμφερή επαγγέλματα ως ποσοστά των αγορών εργασίας

Πού μπορούμε να πάμε;! Ποσοστό του πληθυσμού ετών που σπουδάζει στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (2011) στους τομείς Επιστήμες, Μαθηματικά, Πληροφορική στο σύνολο της τριτοβάθμιας Πηγή: eurostat – Pocketbooks (Science, technology and innovation in Europe, 2013 edition) Ναι, είμαστε πρώτοι (!!!) και μάλιστα είναι θετική στατιστική!

Το νέο Εκπαιδευτικό Σύστημα (Νόμος 4186/2013 – Αναδιάρθρωση της Δ/θμιας Εκπ/σης)  Όλοι οι μαθητές του Γενικού Λυκείου και του Επαγγελματικού Λυκείου θα διδάσκονται πλέον «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» (συνολικά 3 και 2 ώρες αντίστοιχα)  Στην Ομάδα Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου Γ δεν υπάρχει μάθημα προγραμματισμού

Ένας μικρός στόχος Μία Ώρα Κώδικα για κάθε μαθητή στην Ελλάδα Επιστήμη των Υπολογιστών Εβδομάδα Εκπαίδευση ς 9-15 Δεκεμβρίου 2013

Πώς μπορώ να βοηθήσω;  Οργανώστε μια ώρα κώδικα για κάθε μαθητή σας Ξεκινήστε από τα:   Επιλέξτε μια δραστηριότητα για τους μαθητές σας και ετοιμάστε μια μονόωρη διδασκαλία Δείξτε τους ένα από τα προωθητικά βιντεάκια Διδάξτε Προγραμματισμό!  Υλικό εκμάθησης:  Υλικό προώθησης:  Δραστηριότητες για την Ώρα Κώδικα:

Δεν μου φτάνουν  Ελληνικά: menu-item/educational-menu-item/136-hour-of- code menu-item/educational-menu-item/136-hour-of- code  Προωθήστε την Ώρα του Κώδικα: Τυπώστε μια αφίσα στα Ελληνικά από τον παραπάνω σύνδεσμο του ΚΕΠΛΗΝΕΤ Σάμου Οργανώστε μια Ώρα Κώδικα για τους συναδέλφους σας  Βοηθήστε στη μετάφραση: ή αλλιώς:

Η αναλυτική μηχανή δεν έχει καμία φιλοδοξία να δημιουργήσει οτιδήποτε. Μπορεί να κάνει ό, τι ξέρουμε πώς να τη διατάξουμε να το εκτελέσει. Μπορεί να ακολουθήσει την μαθηματική ανάλυση αλλά δεν έχει καμία δύναμη να προβλέψει μαθηματικές αποκαλύψεις ή αλήθειες. Ο σκοπός της είναι να μας βοηθήσει να καταστήσουμε διαθέσιμο αυτό που ήδη γνωρίζουμε. Augusta Ada Byron, Countess of Lovelace

Σύνδεσμοι δεδομένων  esults.aspx?searchmethod=3&indicatorid=781&occupationid= 0&sectorid=725&digittype=3&digit1id=0&digit2id=725&comp areid=682& esults.aspx?searchmethod=3&indicatorid=781&occupationid= 0&sectorid=725&digittype=3&digit1id=0&digit2id=725&comp areid=682&  esults.aspx?searchmethod=3&indicatorid=786&occupationid= 0&sectorid=771&digittype=2&digit1id=0&digit2id=0&compar eid=736& esults.aspx?searchmethod=3&indicatorid=786&occupationid= 0&sectorid=771&digittype=2&digit1id=0&digit2id=0&compar eid=736&  ts/ICTProfessionals_en.pdf ts/ICTProfessionals_en.pdf  ts/ICTSector_en.pdf ts/ICTSector_en.pdf  ets/08-Bottleneck.pdf ets/08-Bottleneck.pdf  102/PressReleases/A0102_SJO18_DT_AH_00_2007_01_F_GR.pdf 102/PressReleases/A0102_SJO18_DT_AH_00_2007_01_F_GR.pdf  /EN/KS-GN EN.PDF /EN/KS-GN EN.PDF

Ευχαριστώ!  Κατεβάογλου Στυλιανός  Τεχνικός ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Σάμου  gr/keplinet gr/keplinet  Παρέχεται με άδεια Creative Commons Attribution- NonCommercial- ShareAlike 3.0 Ελλάδα Creative Commons Attribution- NonCommercial- ShareAlike 3.0 Ελλάδα