Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Ερευνώ & ανακαλύπτω στ δημοτικου
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικά κλάσματα – Δεκαδικοί αριθμοί
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
Γεωγραφία Ε΄ Δημοτικού
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
2ο φύλλο εργασίας 1η δραστηριότητα
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ Εισαγωγή στη Δομή της Ύλης που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις καλύτερα τις έννοιες των μαθημάτων που ακολουθούν. Δεν υπάρχει αντίστοιχο μάθημα.
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
Αναγνώριση του άρθρου, του ουσιαστικού και του ρήματος
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 4: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Επιμέλεια: Μαριτίνα Παπακωνσταντίνου Δ΄2 76ο Δ. Σ. Αθηνών
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
κάνε κλικ για τη συνέχεια
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
ΚΑΘΕ ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ
1Διαδικασίες με παραμέτρους Άσκηση 1 Κάνε κλικ να δεις τη λύση.
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3: Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΡΦΗ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΟΞΕΑ – ΒΑΣΕΙΣ - ΑΛΑΤΑ Μπορείτε να αναφέρετε μερικές βάσεις και μερικά οξέα που χρησιμοποιούμε στην καθημερινή ζωή; Βάσεις: αμμωνία, μαγειρική σόδα (διαλυμένη.
Καταφύγια – Σπίτια Ενότητα: Κατασκευαστικά συστήματα ΣΤ΄ τάξη Ειρήνη Μάντολε Eιρήνη Πετράκη.
Βιολογία Γυμνασίου.
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εργασία του μαθητή της στ’ τάξης
ΦΤΙΑΞΕ τον δικό σου βοηθό ενάντια στις ψείρες
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΩΝ ΒΡΑΣΝΩΝ
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα πρέπει να υποβάλλεται Ηλεκτρονικά το Ωρολόγιο Πρόγραμμα των Εκπαιδευτικών του Σχεδιασμού.
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
Ηλίας Μπουναρτζής/
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Οι θάλασσες της Ελλάδας Τα μεγάλα νησιωτικά συμπλέγματα της Ελλάδας Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2014.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος: 2012-13 Φυσικά ΣΤ΄: ¨ Έμβια – Άβια¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες σύμφωνα με ένα βασικό χαρακτηριστικό τους.

Έμβια - Άβια Έχουν ζωή – Έμβια Δεν έχουν ζωή – Άβια Εάν κοιτάξουμε γύρω μας θα παρατηρήσουμε ένα πλήθος ζωντανών οργανισμών αλλά και πολλά άψυχα αντικείμενα. Για τους ζωντανούς οργανισμούς χρησιμοποιούμε την ονομασία « Έμβια», που προέρχεται από την λέξη «βίος» που σημαίνει ζωή. Για όλα τα άλλα αντικείμενα χρησιμοποιούμε τη λέξη « Άβια» .

Έμβια : Τα χαρακτηριστικά της ζωής τρέφεται αναπτύσσεται κινείται αναπνέει

Έμβια : Τα χαρακτηριστικά της ζωής αντιδρά σε ερεθίσματα αναπαράγεται Κάποια άβια αντικείμενα μερικές φορές έχουν χαρακτηριστικά των έμβιων οργανισμών, αλλά αυτό δεν τα κάνει έμβιους οργανισμούς. Τα σύγχρονα ρομπότ περπατούν, τρέχουν, ανεβαίνουν σκάλες, αντιδρούν σε ερεθίσματα. Δεν μπορούν να θεωρηθούν όμως έμβιοι οργανισμοί γιατί δεν παρουσιάζουν βασικά χαρακτηρι- στικά όπως καύση της τροφής και αναπαραγωγή.

Μια ειδική υποκατηγορία Η καρέκλα αυτή έχει κατασκευαστεί από ένα δέντρο που κάποτε ήταν έμβιος οργανισμός. Το κουβάρι αυτό έχει φτιαχτεί από το μαλλί ενός προβάτου που κάποτε ήταν έμβιος οργανισμός. Τα αντικείμενα που προέρχονται από οργανισμούς που κάποτε ήταν έμβιοι, ονομάζονται νεκροί οργανισμοί. Κάνε κλικ για εξωτερικό σύνδεσμο. Στο τετράδιο των γλωσσικών εργασιών γράψε μια φανταστική ιστορία. Στη συνέχεια φτιάξε έναν πίνακα με τους έμβιους οργανισμούς και τα άβια αντικείμενα της ιστορίας σου.