ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
1 Χ Ο υπό έκδοση νόμος για τις υπηρεσίες πληρωμών στην εσωτερική αγορά Χρήστος Βλ. Γκόρτσος Αναπληρωτής Kαθηγητής Διεθνούς Οικονομικού Δικαίου, Πάντειο.
Advertisements

Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Οδηγία για τις Υπηρεσίες στην Εσωτερική Αγορά και Ηλεκτρονικό Σύστημα Πληροφόρησης - ΙΜΙ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Ελληνική Ένωση Διαπιστευμένων Φορέων Επιθεώρησης- Πιστοποίησης ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΜΟΧΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 02 Μαΐου 2011 ΣΑΒΒΑΣ.
Η σημασία της ποιότητας στη γεωργική επιχείρηση
1 Η νέα Οδηγία για την παροχή πιστώσεων σε καταναλωτές Χριστίνα Κ. Λιβαδά Ειδική Νομική Σύμβουλος ΕΕΤ.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Επιμέλεια Εργασίας: Χαράλαμπος Ζέππος, Βασίλης Αλλοίμονος.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Η εκστρατεία για την αύξηση της ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΠΟΦΑΣΗ αριθ. 768/2008/ΕΚ
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 15 η Νικόλαος Καρανάσιος Συμβάσεις.
6.1. Δικαιώματα και υποχρεώσεις
Αρχές οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων 1.3 Η Επιχείρηση ως Κοινωνική Οργάνωση.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
Εισαγωγή Αντικείμενο Αποσαφήνιση βασικών εννοιών της ΕΚΕ Εμπλεκόμενα μέρη Σκοπός Αξιολόγηση της εφαρμογής της ΕΚΕ από την Nestle Ελλάς Μεθοδολογία Επισκόπηση.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ © 2004 Δράσεις, Πρότυπα & Τεχνολογικές λύσεις για την ανάπτυξη Συστημάτων Διαχείρισης Δικαιωμάτων (DRMs) Σπύρος Ν. Νικολόπουλος.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ιδιωτικού διεθνούς δικαίου Διδάσκουσα: Επίκουρη καθηγήτρια Χρ. Τσούκα 1 Η αρχή του κράτους προελεύσεως και η σημασία της.
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
Πολιτική Παιδεία Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου Γεωργία Καζάκου, ΠΕ09 Οικονομολόγος 1.
Δημόσιος Vs Ιδιωτικός Τομέας Διαφορές - Ομοιότητες.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Οδηγία 93/13 Εκδόθηκε από το ΕΚ και το Συμβούλιο την 5η Απριλίου 1993
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Ελληνικός Κώδικας Νοσηλευτικής Δεοντολογίας.
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
NΟΜΟΣ– ΠΛΑΙΣΙΟ 3979/ ΓΙΑ ΤΗΝ
Οι χώρες της Ε.Ε..
Ομφάκινον Ομφάκινον.
7.4. Ελεύθερη κυκλοφορία εμπορευμάτων
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Οδηγία 99/44/EK {N. 7(I)/2000}
7. Οικονομικές ελευθερίες
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΦΟΡΕΙΣ Κ.Α.Λ.Ο. ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΝΟΜΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΠΗ ΣΟΥΡΜΑΪΔΟΥ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Ειδικά θέματα δικαίου 1ο μάθημα – 22/02/2018
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Επιβλέπων καθηγητής Δρ. Πασχαλούδης Δημήτριος

Η μεταβιομηχανική κοινωνία εμπλέκει τον καταναλωτή στη σαγήνη της… Η ανάγκη προστασίας του καταναλωτή, ως ασθενέστερου, έχει γίνει πλέον κοινή συνείδηση και ειδική νομοθεσία έχει αναλάβει την εξασφάλιση της προστασίας του, όταν συναλλάσσεται με προμηθευτές που τον παρασύρουν σε αγορές με εκλεπτυσμένες μορφές marketing, ή εκμεταλλεύονται την άγνοιά του ή προσπαθούν να αποκομίσουν κέρδη, θέτοντας σε κυκλοφορία επικίνδυνα προϊόντα και αδιαφορώντας για την υγεία του.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο για το οποίο προορίζονται προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρονται στην αγορά. Είναι ο τελικός αποδέκτης των προϊόντων και των υπηρεσιών, είναι ο κάθε αποδέκτης ενός διαφημιστικού μηνύματος. ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ Είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο, που κατά την άσκηση κάθε επαγγελματικής του δραστηριότητας, διαφημίζει ή προμηθεύει προϊόντα στους καταναλωτές, τους παρέχει υπηρεσίες, καθώς επίσης και ο παραγωγός των προϊόντων.

Οι τομείς της κοινοτικής πολιτικής που αφορούν άμεσα τον καταναλωτή ▶ Ενημέρωση ▶ Τρόφιμα ▶ Βιομηχανικά προϊόντα ▶ Περιβάλλον ▶ Υπηρεσίες ▶ Οικονομικά συμφέροντα ▶ Κοινωνική πολιτική ▶ Τουρισμός

ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ☛ Πληροφόρηση ☛ Διαφήμιση ☛ Προστασία της υγείας και της ασφάλειας των καταναλωτών

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ (ΓΟΣ) Είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος σύναψης συμβάσεων. Πρόκειται για τρόπο συναλλαγής που αποτελεί έκφανση του σύγχρονου ορθολογικού προγραμματισμού πωλήσεων στις σύγχρονες αγορές. Βασικές αρχές που τους διέπουν: ▪ Δε δεσμεύουν τον καταναλωτή, αν δεν του κατέ- στησαν επαρκώς γνωστοί ▪ Τυπώνονται στα ελληνικά σε εμφανές μέρος

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Πρόκειται για πρακτική του εμπορίου, η οποία απευθύνεται απευθείας στον κάθε συγκεκριμένο πελάτη και ασκεί ιδιαίτερη πίεση, ώστε να εκμαιεύ- σει τη δήλωση της βούλησής του. Βασικές αρχές ▶ Υποχρεωτική τήρηση του έγγραφου τύπου για τη σύναψη σύμβασης ▶ Δικαίωμα υπαναχώρησης

ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ Είναι η σύμβαση που αφορά αγαθά ή υπηρεσίες και συνάπτεται ύστερα από πρόταση του προμηθευτή, χωρίς την ταυτόχρονη φυσική παρουσία των δύο συμβαλλόμενων μερών, αλλά με τη χρησιμοποίηση τηλεπικοινωνιακών μέσων, για τη διαβίβαση της πρότασης και της αποδοχής.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ Αποτελεί παρεπόμενη υποχρέωση της σύμβασης πώλησης, κυρίως όταν το αντικείμενο της πώλησης είναι καταναλωτικά προϊόντα διαρκείας. 3 ΚΥΚΛΟΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ▪ Πληροφόρηση του καταναλωτή για ιδιότητες του πωλούμενου πράγματος ▪ Παροχή εγγύησης ▪ Παροχή τεχνικών υπηρεσιών

☛ 1991, βάσεις για οργάνωση κινήματος ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ☛ 1991, βάσεις για οργάνωση κινήματος ☛ τουλάχιστον 100 μέλη ☛ μητρώο ενώσεων καταναλωτών ☛ προστασία συμφερόντων του καταναλωτικού κοινού ☛ αντιδιαφήμιση και μποϋκοτάζ

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕ.Π.ΚΑ. Ιδρύθηκε το 1982 και αγωνίζεται για την προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών, την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

ΑΠΛΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ▪ Διαβάζετε προσεκτικά πριν υπογράψετε οποιοδήποτε έγγραφο ▪ Ζητάτε διευκρινίσεις εάν έχετε απορίες ▪ Μη λαμβάνετε υπόψη τις προφορικές υποσχέσεις ▪ Προσοχή στα ΄΄ψιλά γράμματα΄΄ ▪ Ζητάτε πάντα αποδείξεις και να τις φυλάσσετε ▪ Ζητάτε πάντα γραπτή εγγύηση στα ελληνικά ▪ Οι οδηγίες χρήσης πρέπει να είναι γραπτές και στην ελληνική γλώσσα ▪ Μην υπογράφετε αν έχετε αμφιβολίες

Όσο σημαντικός κι αν είναι ο ρόλος της πολιτείας, ο βασικός παράγοντας μίας υγιούς και υπεύθυνης αγοράς, είναι ο ίδιος ο καταναλωτής. Καμία πολιτική δεν μπορεί να έχει επιτυχία, αν εμείς οι καταναλωτές δε συνειδητοποιήσουμε την ευθύνη και τις δυνατότητές μας. Θα πρέπει λοιπόν, να γίνουμε εξουσιαστές του εαυτού μας, να μην παρασυρόμαστε από τα πάθη μας και να τηρούμε πάντα ένα μέτρο στη ζωή μας. Η φιλοσοφία των αρχαίων μας προγόνων «παν μέτρον άριστον», θα πρέπει να γίνει τρόπος ζωής και για εμάς.

Το ΚΛΕΙΔΙ, λέγεται επιλογή… Καταναλωτές είμαστε όλοι μας. Καταναλωτές είμαστε κάθε μέρα, σε κάθε δραστηριότητά μας. Οφείλουμε να απαιτούμε τα δικαιώματά μας κάθε μέρα και παντού. Παράλληλα όμως, κάθε μέρα και παντού, οφείλουμε να τα γνωρίζουμε και να τα εξασκούμε συνειδητά, με ευθύνη και επίγνωση της δύναμής μας. Το ΚΛΕΙΔΙ, λέγεται επιλογή… και το κρατά στα χέρια του, κάθε καταναλωτής…

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΕΛΟΣ