Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ Α’ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΝΗΠΙΑΚΟ ΤΜΗΜΑ 01/10/ /01/2013 Φοιτήτρια Σηφάκη Ελένη επόπτρια καθηγήτρια:Τσαούλα Κων/να.
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δρόμος αρετής και δύναμης
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Τα συναισθήματα :.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΟΝΙΟ ΜΟΥ
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Γιάννης Μαγκλής Συνέντευξη από τον νέο στρατιώτη Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλλιόπη.
Βαζουμε χρωμα Στην αυλη μαΣ, δινουμε χρωμα Στη ζωη μαΣ!!!
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
6ο Γυμνάσιο Χαλκίδας Project με τα τμήματα Α2 & Α Υπεύθυνη καθηγήτρια: Λιάτζουρα Κ. ΠΕ 07.
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου ΄΄Αναγνωρίζω και διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου’’ Σχ.έτος:2013-2014 Γυμνάσιο Καπανδριτίου Υπεύθυνη καθηγήτρια Ελισ.Καρακασίδου

Στη διάρκεια του προγράμματος προσπαθήσαμε: Να αναγνωρίσουμε όλα μας τα συναισθήματα Να μιλήσουμε για τις εμπειρίες μας Να τα αποδεχτούμε ως φυσιολογικά

Να σκεφτούμε τις συνέπειές τους στη ζωή μας Να αναλογιστούμε τι κρύβεται πίσω από αυτά Να κουβεντιάσουμε για τη διαχείρισή τους Να σκεφτούμε άλλους τρόπους αντιμετώπισης των καταστάσεων

Γι αυτό, κουβεντιάσαμε γράψαμε ιστορίες παίξαμε παιχνίδια επισκεφθήκαμε ειδικά προγράμματα κάναμε δραματοποιήσεις ακούσαμε μουσική γράψαμε στίχους ζωγραφίσαμε γελάσαμε δεθήκαμε μεταξύ μας

Σχεδιάζοντας τους εαυτούς μας… ίσως τους γνωρίσουμε καλύτερα!

Στην αρχή νιώθεις άβολα, σιγά σιγά λύνεσαι, έχει πλάκα!!!

Παρασκευή 4-4-2014 Από την επίσκεψη της ομάδας μας μαζί με την ομάδα Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης του σχολείου μας,στο ναό του Ποσειδώνα, στο Σούνιο

Βιωματική δραστηριότητα συναισθηματικής έκφρασης και… Βιωματική δραστηριότητα συναισθηματικής έκφρασης και…. πικνικ στην παραλία!

Έχει γούστο να κρύβεται χαρά σ αυτά τα χαμόγελα!!!

Μια συγγνώμη. . . Θυμήσου κι εξιστόρησε πότε και γιατί είπες σε κάποιον ΄΄σε συγχωρώ΄΄ τελευταία ; Πώς ένιωσες μετά; Όταν τελειώσεις συζήτησε την εμπειρία σου με τα άλλα μέλη της ομάδας. Έπειτα παρουσιάστε το θέμα και στις άλλες υποομάδες.

Βιωματική δράση: Διαχείριση συναισθημάτων Επίσκεψη στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, 9 Μάη 2014 Βιωματική δράση: Διαχείριση συναισθημάτων Γυρνώντας από την όμορφη βόλτα σας στην Ακρόπολη, πάρε το φίλο/η σου και καθίστε λίγο σ΄ αυτό το όμορφο καφενεδάκι. Κουβεντιάστε χαλαρά για το πώς νιώσατε στη βόλτα αυτή, τι σας έκανε εντύπωση, τι ήταν αυτό που σας έκανε να νιώσετε τόσο καλή διάθεση…. Φτιάξε μια ιστοριούλα με την ομάδα σου και παρουσίασέ την!!!

Το τρενάκι της χαράς! Επίσκεψη στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας, 2-5-2014

Δεν τα καταφέραμε όλα, καταφέραμε όμως πολλά! …Να μιλήσουμε για τους φόβους μας Να κατανοήσουμε τις χαρές αλλά και το τι μας κάνει περήφανους Να μειώνουμε τις εντάσεις Να μειώσουμε τον κίνδυνο να πικράνουμε ή να προσβάλλουμε κάποιον..

…Να μπαίνουμε στη θέση του άλλου Να αγαπήσουμε όσα νιώθουμε αφού είναι δικό μας κομμάτι!! Να εκφράζουμε τα συναισθήματά μας δίχως ντροπή..

…Να νιώσουμε καλά ζητώντας συγγνώμη όταν φταίμε Να νιώσουμε καλά συγχωρώντας… Κι άλλα πολλά, πιο προσωπικά…