 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Δεκαδικοί αριθμοί – Αξία θέσης ψηφίου
Advertisements

6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Διάθλαση σε 2 διαστάσεις
Ένα ταξίδι στο μικρόκοσμο
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΕΠΟΧΕΣ.
ΟΦΘΑΛΜΑΠΑΤΕΣ Χρήστος Γεωργινέζη.
Πατήστε το πλήκτρο > για να ξεκινήσει η παρουσίαση Step key > in order to begins the presentation.
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Από τη Θερμότητα στη Θερμοκρασία Η Θερμική Ισορροπία
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Μετρήσεις Μάζας – τα διαγράμματα Ηλ. Μαυροματίδης
Ο κύκλος του νερού Νικολέττα Τσαγγαρίδου
5.3 XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΟΥ ΚΥΜΑΤΟΣ
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Κάνε κλικ στο επίθετο που ταιριάζει στον κανόνα
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!
Αντικείμενο μελέτης της Φυσικής είναι:
άτομα και μόρια Άτομα και μόρια
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
Εξουδετέρωση 2ο Γυμνάσιο Καλλίπολης Τοπογλίδη Ελένη.
Η θεωρία του Arrhenius με κινούμενα σχέδια Παύλος Σινιγάλιας
Οξέα … συνέχεια… 1.3 Η κλίμακα pH ως μέτρο οξύτητας
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
Impasse Finesse Sorpasso Snit Εμπάς Κατάλαβα ξέρεις ξένες γλώσσες! Να παίζεις όμως bridge μπορείς; Η εμπάς (η αλλιώς τυλιχτή) είναι κόλπο του εκτελεστή!
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Τεστ Ηλεκτροστατική. Να σχεδιάσεις βέλη στην εικόνα (α) για να δείξεις την κατεύθυνση του ηλεκτρικού πεδίου στα σημεία Ρ, Σ και Τ. Αν το ηλεκτρικό.
Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
H τριβή στην κίνηση Χάρις Χριστοφή
Το παραμύθι μας Γ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης Ιδέες για αξιολόγηση, Ασκήσεις – Προβλήματα – Εργασίες (Φ. Ε. 6) Ηλ. Μαυροματίδης.
Τεστ κύματα. Συντονισμός 1.Αν το χέρι μας ταλαντώνεται με χαμηλή συχνότητα, ποιο από όλα τα εκκρεμή έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να ταλαντώνεται πιο έντονα;
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΛΥΜΑΤΩΝ-ΠΡΟΣΘΕΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
Εργασία αστρονομίας. Ακόμα και με ένα μικρό τηλεσκόπιο, χρησιμοποιώντας πάντοτε κατάλληλο φίλτρο, μπορούμε να παρατηρήσουμε σκοτεινές περιοχές πάνω στον.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
Προσομοίωση στο MaTLaB και κατασκευή εκπαιδευτικών ασκήσεων σε φαινόμενα της βασικής θεωρίας του Ηλεκτρισμού. ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΣΕΒΑΣΤΗ Λ Υ ΣΓΑΡΗ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Κ Υ Μ Α Τ Ι Κ Η.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διαδικασία ηλεκτροφόρησης DNA
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Από τον Νικόλα Φοινικαρίδη Φεβρουάριος, 2017
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Επεξεργασία Εικόνας.
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ.
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Η αναπηρία δεν είναι κολλητική η αγάπη όμως είναι!
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Ποιές ενώσεις ονομάζονται δείκτες; Που χρησιμοποιούνται οι δείκτες;
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και τα μόριά του άρχισαν να σκορπίζονται μέσα στο νερό.  Μετά, είδαμε πως το νερό άρχισε να αλλάζει και πήρε πορτοκαλί χρώμα στο τέλος, δηλαδή το χρώμα του κόκκου.  Άραγε πώς γίνεται αυτό και τι συμβαίνει μέσα στο νερό;

Έτσι αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα στο Stagecast που να δείχνει τι γίνεται μέσα στο νερό και γιατί αλλάζει το χρώμα του. Το πρόγραμμα έπρεπε να ξεκινά με αδιάλυτο τον κόκκος (πρώτη εικόνα) και μετά να διαλύεται (δεύτερη εικόνα).

 Τα προγράμματα στο Stagecast βασίζονται σε κανόνες.  Οι κανόνες λένε στα αντικείμενα (π.χ. στον κόκκο) τι να κάνουν.  Οι πρώτοι 3 κανόνες που δημιουργήσαμε ήταν για να κινείται το κόκκινο μόριο προς τα δεξιά, τα αριστερά και προς τα πάνω.

Ο επόμενοι 3 κανόνας που δημιουργήσαμε, έβγαζαν κόκκινα μόρια από τον κόκκο και τα μόρια μετακινόντουσαν όπου υπήρχε κενό: Ο επόμενοι 3 κανόνας που δημιουργήσαμε, έβγαζαν κόκκινα μόρια από τον κόκκο και τα μόρια μετακινόντουσαν όπου υπήρχε κενό: 1. προς τα δεξιά 2. προς τα αριστερά 3. προς τα πάνω

Επίσης, κάναμε ακόμη ένα κανόνα ο οποίος όταν παράγονταν 20 κόκκινα μόρια, το μέγεθος του κόκκου μικραίνει και μετά από άλλα 20 μόρια διαλύεται.

Το αποτέλεσμα ήταν να καταφέρουμε να δείξουμε τι γίνεται μέσα στο νερό κατά τη διάρκεια που διαλύεται ο κόκκος: να εξαπλωθούν τα μόρια και να διαλυθεί εντελώς ο κόκκος.

Εμπειρία Από αυτό το φαινόμενο που κάναμε, μάθαμε πως τα μόρια του κόκκου δεν εξαφάνιζαν τα μόρια του νερού. Από αυτό το φαινόμενο που κάναμε, μάθαμε πως τα μόρια του κόκκου δεν εξαφάνιζαν τα μόρια του νερού. Στην αρχή μερικοί από εμάς νόμιζαν ότι άλλαζαν χρώμα τα μόρια του νερού. Στην αρχή μερικοί από εμάς νόμιζαν ότι άλλαζαν χρώμα τα μόρια του νερού. Μετά όμως καταλάβαμε ότι απλώς ο κόκκος σκορπώντας τα μόριά του μικραίνει σε μέγεθος και στο τέλος εξαφανίζεται. Μετά όμως καταλάβαμε ότι απλώς ο κόκκος σκορπώντας τα μόριά του μικραίνει σε μέγεθος και στο τέλος εξαφανίζεται. Τα μόριά του όμως παραμένουν μέσα στο ποτήρι και διασκορπούνται ανάμεσα στα μόρια του νερού! Τα μόριά του όμως παραμένουν μέσα στο ποτήρι και διασκορπούνται ανάμεσα στα μόρια του νερού! Τέλος, τα μόρια του νερού δεν αλλάζουν, αλλά απλώς αναμιγνύονται με τα μόρια του κόκκου. Τέλος, τα μόρια του νερού δεν αλλάζουν, αλλά απλώς αναμιγνύονται με τα μόρια του κόκκου.