Σ.Δ.Ε. Α ΓΡΙΝΙΟΥ 2011-2012 Εργαστήριο: «Αγοράζω έξυπνα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
1.3.2 Αγορά Μορφές αγοράς Παπαδοπούλου Άννα.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΩΝ ΟΡΕΩΝ
Επιστημονική ομάδα Πόσο έχουν επηρεάσει οι οικονομικές συνθήκες τη διατροφή και τον τρόπο ζωής των Ελλήνων; Μια πρώτη ματιά.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ •Είναι εξαιρετικά ασφαλή •Είναι εξαιρετικά ασφαλή, καθώς ελέγχονται στο σύνολό τους πριν φτάσουν στον καταναλωτή •Δεν.
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Οδηγίες Χρησιμοποίησε τις παρακάτω εικόνες, με όποια σειρά κρίνεις, για να φτιάξεις μία παρουσίαση σχετική με το Πάσχα. Πάνω βάλε τίτλο, δεξιά την εικόνα.
O έλεγχος της διαφήμισης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Ενιαίου Λυκείου Εμπεσού Οι μεταλλάξεις στα τρόφιμα και τις ιατρικές εφαρμογές Προβληματισμοί και προοπτικές Εμπεσός
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ… ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Κουρέτας Δημήτριος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας Εργαστήριο Φυσιολογίας Ζωικών Οργανισμών Χημειοπροφύλαξη στον καρκίνο.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Project «Λίμνη Τριχωνίδα»
ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΛΑ ΡΑΦΑΗΛ ΛΑΤΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Tρόποι εξοικονόμησης ενέργειας.
Προοπτικές αποφοίτων ηλεκτρονικού τομέα
Έξυπνη κατανάλωση Μπεσιρόπουλος Βασίλης Κουτσαμπασοπούλου Βασιλική Βαρταλάμης Ευάγγελος Τσίλλα Ηλίας Ματσούκα Αντωνία.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
Το Σάββατο στο μάθημα του κατηχητικού η κατηχήτρια κ. Βασιλική Καραμπέτσου μίλησε στα παιδιά για το νόημα της εορτής της Σταυροπροσκυνήσεως κατά την οποία.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
Kiosk & Retail.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
4/23/2018 Όνομα προϊόντος Τίτλος παρουσίασης.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Κωνσταντίνος Στυλιανού Λειτουργός Τεχνικών Υπηρεσιών
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Oι τιμές των αγαθών προσδιορίζονται στην αγορά από την αλληλεπίδραση των δυνάμεων της ζήτησης και της προσφοράς.
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
συμπληρώματα διατροφής-νομοθεσία 2017
Η έννοια της επιχείρησης
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σ.Δ.Ε. Α ΓΡΙΝΙΟΥ Εργαστήριο: «Αγοράζω έξυπνα»

Σ ΚΟΠΟΣ … του εργαστηρίου «Αγοράζω έξυπνα» ήταν να τροποποιήσουμε τη συμπεριφορά μας ως καταναλωτές σε μια σειρά αγορών, αγαθών και υπηρεσιών που καθορίσαμε από την πρώτη μας συνάντηση.

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ « ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑ Συνολική διάρκεια: 18 ώρες (6 τρίωρες συναντήσεις). ΣΤΟΧΟΙ 1. Γνώσεις Να αποκτήσουν γνώση της βασικής διατροφής, της νομοθεσίας και των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Να χρησιμοποιούν προϊόντα και υπηρεσίες με πλήρη γνώση. 2. Ικανότητες Να αναγνωρίζουν σύμβολα σε ετικέτες τροφίμων. Να αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες σχετικές με τις αγορές που σκοπεύουν να κάνουν. Να διακρίνουν τους κινδύνους που υπάρχουν στις αγορές στο διαδίκτυο. Να συγκρίνουν τιμές προϊόντων σε μαγαζιά και πολυκαταστήματα και πώς γίνονται οι εκπτώσεις.

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ « ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑ Σ ΤΟΧΟΙ (Σ ΥΝΕΧΕΙΑ ) 3. Στάσεις Να ξεχωρίζουν τις ανάγκες από τις επιθυμίες. Να κάνουν τις κατάλληλες ερωτήσεις σχετικά με τις τιμές, την διαθεσιμότητα και την ποιότητα των αγαθών και υπηρεσιών. Να διακρίνουν κακές πρακτικές πωλήσεων.

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ « ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑ Δ ΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Αγορές στο διαδίκτυο. Βιολογικά τρόφιμα. Γενόσημα φάρμακα. Κινητή τηλεφωνία, υπηρεσίες internet.

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ « ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Τα ψώνια του Πάσχα. Έρευνα αγοράς σε διάφορα μαγαζιά για λαμπάδες, παιδικά ρούχα και σοκολατένια αυγά. Έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο για εταιρίες internet, κινητής τηλεφωνίας – προσφορές. Σύγκριση τιμών σε S/M προϊόντων συμβατικών και βιολογικών. Παρουσίαση των ελληνικών χαρτονομισμάτων.

Ε ΡΓΑΣΤΗΡΙΟ « ΑΓΟΡΑΖΩ ΕΞΥΠΝΑ

Ο Ι ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ Ο Ι ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ Αγγέλη Δήμητρα Ντόκα Ροδόπη Κοκκώνη Γερασιμούλα Ζήσης Δημήτριος Καιρού Αναστασία Καραμήτρου Ελένη Κοκκώνης Σπυρίδων Τσοβόλας Γρηγόριος Γιαννακά Φανή Κονιώση Ουρανία Λίβα Αγγελική Μανδύλη Σοφία Μπαμπάτσικος Γεώργιος Μπλίκα Αναστασία Ντούτσης Χρήστος Παυλογιάννης Κων/νος Τηγάνης Δημήτρης Τσαμπάζης Γεώργιος Παπασπύρου Δημήτριος Παπαδόπουλος Βασίλειος Σούκου Ανθή