Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Advertisements

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ομάδα “άντερ κονστράξιον” - EXIT Η ομάδα «άντερ κονστράξιον» δημιουργεί στο πλαίσιο του ZONE D, στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη, ένα περιβάλλον.
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Η Μονόπολη Σχεδιάστηκε από την αμερικανίδα οικονομολόγο Λάιζι Μάτζι, η οποία έλαβε και το σχετικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας το Η αρχική ονομασία του.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Η τέχνη βασίζεται στην εμπειρία και στο ταλέντο. Αποτελεί έναν ευρύτερης ερμηνείας όρο που χρησιμοποιείται για να περιγράψουμε την διαδικασία, της οποίας.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ. ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - ΠΕΡΙΛΗΨΗ Όταν θέλουμε να καταγράψουμε κάποια στοιχεία από το σύνολο ή τα επιμέρους στάδια μιας πράξης (επιστημονικό.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ορισμός Το άρθρο είναι δημοσιευμένο κείμενο σε εφημερίδα ή περιοδικό που αναφέρεται σε ειδικό θέμα και έχει ειδησεογραφικό χαρακτήρα. Είναι ενταγμένο.
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ: ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΩΝ. (IFLA,
Διαγραμματική θεώρηση της έννοιας
Η Ελληνική Μαθηματική Παιδεία του 4 ου αιώνα π. Χ. Ν. Καστάνη.
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες και Κόμικς Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του Snoopy.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Οι γκρίζες πλευρές του σύγχρονου τεχνολογικού πολιτισμού μέσα από το χιούμορ του Αρκά Ερευνητική εργασία του 24ου ΓΕΛ Θεσσαλονίκης Συντονιστές Εκπαιδευτικοί.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Γνωριμία με τις Ιδεοκατασκευές
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Η πρόσκτηση του γραμματισμού ως μέρος σύνθετων διαδικασιών πολιτισμικής ενσωμάτωσης Νεκτάριος Στελλάκης Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Παν. Πατρών Ιστοσελίδα.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
1 Παιδική Λογοτεχνία Κωτόπουλος H. Τριαντάφυλλος Π.Τ.Ν. – Π.Δ.Μ.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Τπε και γλώσσα.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Τμήμα Α’2 Μαθητές: Καπαρελιώτης Νικόλαος Κοκοτσή Δέσποινα
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
Εγχειρίδιον Επικτήτου
ΠEΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ:
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
DISNEY'S.
Το κείμενο Ορισμός Το κείμενο αποτελεί μια γλωσσική ενότητα που έχει καθορισμένα όρια, εσωτερική συνοχή και φέρνει τόσο στοιχεία από τις προθέσεις του/της.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Το 1ο ΓΕΛ. Χίου παρουσιάζει το πρόγραμμα COMIC και ΕΦΗΒΕΙΑ
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
Στερεότυπα- Προκαταλήψεις- Ρατσισμός
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο

Τα Κόμικς στα 90s Το 1986, τρία βιβλία αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο η κοινή γνώμη αντιμετωπίζει τα comics: Το «Watchmen», των Alan Moore και Dave Gibbons Το «The Dark Knight Returns», του Frank Miller Το «Maus», του Art Spiegelman. Ξαφνικά, τα περιοδικά γεμίζουν με ιστορίες για “τα comics που ωριμάζουν” και ο όρος “graphic novel” κάνει την εμφάνισή του, στα λογοτεχνικά λεξικά.

Ο Art Spiegelman άνοιξε το δρόμο στους επόμενους καλλιτέχνες, με το Maus, το οποίο έφερε μια τομή στην Τέχνη των comics, μέχρι τότε.

Η απήχηση που είχε στο κοινό και η βράβευσή του με Pulitzer, κατέστησαν κοινά αποδεκτό ότι τα comics έχουν τη δυνατότητα να χειριστούν και σημαντικά ζητήματα. Στα μέσα της δεκαετίας του ’90, ο πρώτος τόμος του Palestine, του Joe Sacco, στο οποίο ο δημιουργός εξιστορεί τα γεγονότα κατά τη διάρκεια του πολέμου στη Μέση Ανατολή, έγινε δεκτός με ενθουσιασμό και καταγράφηκε ως ένα από τα πιο πρωτοποριακά έργα στην Ιστορία του Μέσου.

Η δεκαετία του ’90 μας προσφέρει ένα ακόμη πολύ σημαντικό βιβλίο στο χώρο των comics: Το Palestine θέτει νέα δεδομένα για τη χρήση των comics ως Μέσα που καταγράφουν την επικαιρότητα Ταυτόχρονα, όλο και περισσότεροι δημιουργοί αρχίζουν να δουλεύουν για εφημερίδες και περιοδικά.

Ο Scott McCloud, στο Understanding Comics, δίνει το θεωρητικό υπόβαθρο και εξηγεί, με πιο “επιστημονικό” τρόπο, τη γλώσσα του Μέσου. Κύριος άξονας των απόψεών του, η επικοινωνιακή ικανότητα των comics. Ο McCloud αντιμετωπίζει τα comics ως Μέσα Επικοινωνίας και τους προσδίδει μια ιδιαίτερη θέση, λόγω συγκεκριμένων χαρακτηριστικών τους.

Κινο (Quino) Ο Κίνο (Quino) είναι ένας Aργεντίνος σκιτσογράφος που είναι γνωστός για την δημιουργία της Μαφάλντα. Το πραγματικό του όνομα είναι Χοακίν Σαλβαδόρ Λαβάδο (Joakin Salvador Lavado). Γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου του 2931 στην πόλη Φουερκιρόλα της Ισπανίας. Η οικογένειά του μετανάστευσε στην Αργεντινή μετά το ξέσπασμα του Ισπανικού Εμφυλίου.

Σπούδασε στην Σχολή Καλών Τεχνών της Μεντόσα της Αργεντινής. Πρωτοσχεδίασε το κόμικ Μαφάλντα σε μία αργεντίνικη εφημερίδα το 1964 και αμέσως σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Η έκδοση του κόμικ συνεχίστηκε μέχρι το Η Μαφάλντα είχε επιλεχθεί ως εκπρόσωπος για την Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού της UNICEF.

Σε ποιες κοινωνικές ομάδες απευθύνονται τα comics; Τα comics δεν απευθύνονται αποκλειστικά και μόνο, σε ορισμένες κοινωνικές ομάδες. Η αντίληψη πως, αποτελούν ασχολία για τα παιδιά, είναι ξεπερασμένη. Πλέον τα comics, χωρίζονται σε πολλές κατηγορίες ανάλογα με το περιεχόμενό τους και έχουν απήχηση στο ευρύ κοινό, ανεξαρτήτως ηλικίας. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο, είναι το γεγονός πώς τα comics αποτελούν ένα μέσο ενημέρωσης, παιδείας και πολιτισμού, προσιτό σε όλους, λόγω της χαμηλής τιμής στην οποία προσφέρονται. Ως εκ τούτου, θα μπορούσαμε να πούμε πως η επιτυχία των comics συνίσταται στην απήχηση τους σε όλα τα κοινωνικά στρώματα.

Ποια είναι η διαδικασία δημιουργίας ενός comic; Η διαδικασία δημιουργίας ενός comic, αποτελείται από τα εξής στάδια: 1. Σύλληψη της κεντρικής ιδέας, ιστορία του comic 2. Σκέψη για την μορφή των σκίτσων, των κεντρικών χαρακτήρων και των ‘’σκηνικών’’ 3. Πρόχειρη δοκιμή, αρχική δημιουργία 4.Δημιουργία διαλόγων και τοποθέτησή τους στο σκίτσο. 5. Σύλληψη και απόφαση για τη μορφή του κειμένου, το design και ίσως κάποιο ‘’ηθικό δίδαγμα’’ που θα απορρέει. 6.Σταδιακή δημιουργία και συνεχής ανάπτυξη και βελτίωση.

ϟ Ευχαριστούμε Πολύ ϟ