Αθηνά Παρασύρη ΄Β Γυμνασίου Πληροφορική.  Η ψηφιακή παρενόχληση(cyberbulling) είναι ένα φαινόμενο, που εξαπλώνεται δραματικά στο μισό του αιώνα μας καθώς,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ερευνητική εργασία για τα είδη ηλεκτρονικής παρενόχλησης.
Advertisements

Διαδικτυακός εκφοβισμός
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Διαδικτυακοσ εκφοβισμοσ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ (CYBERBULLYING)
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Θέμα :Ηλεκτρονικός Εκφοβισμός Συμβουλές πρόληψης και αντιμετώπισης Παρουσίαση στα πλαίσια του μαθήματος «ερευνητική εργασία» Α τετραμήνου Τάξη : Β Ονοματεπώνυμο.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
9o GREEK ICT FORUM «ΟΜΑΔΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ (DIGITAL AWARENESS AND RESPONSE TO THREATS-D.A.R.T» ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΑ Συντονίστρια της Ομάδας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
CYBER BULLING ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ασφαλεια στο διαδικτυο ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Τετράμηνο α’
Project Β' Λυκείου. Πολλοί έφηβοι στρέφονται στο διαδίκτυο, προκειμένου να αντιμετωπίσουν συναισθήματα άγχους, μοναξιάς, κατάθλιψης. Είναι ένας τρόπος.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Η παρενόχληση στο διαδίκτυο είναι ένα φαινόμενο με αυξανόμενες διαστάσεις που προκύπτει όταν παιδιά ή έφηβοι παρενοχλούνται μεταξύ τους στο κυβερνοχώρο.
CYBER BULLYING.
Θέμα project : Cyberbullying
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
Αγωγή του ψηφιακού πολίτη και εκπαιδευτική κοινότητα – Παρουσίαση του Προγράμματος Safer Internet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Εισηγήτρια: Όλγα Βλάχου, Κοινωνιολόγος,
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΦΩΚΙΟΝΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΜΑΛΒΙΝΑ.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Θοδωρής Λάζαρης, Πρόδρομος Σχιστοχείλης, Λευτέρης Πάνου.
Οι νέες τεχνολογίες στην καταπολέμηση του Διαδικτυακού εκφοβισμού This project has been funded with support from the European Commission. This document.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Σχολικός Εκφοβισμός.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Διαδικτυακός εκφοβισμός
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyberbullying)
Ας διαγράψουμε (delete) τον φόβο για το διαδίκτυο
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ψηφιακή παρενόχληση – αιτία ή αποτέλεσµα του ψηφιακού αναλφαβητισµού;
ΔΙΑΔIΚΤYΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Cyber-Bullying-kills
Aλεξάνδρα Τ. Aγγελική Ν. Ραφαήλ Φ. Σπυριδούλα Λ. ΣT1
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Project Β΄ Γενικού Λυκείου Νιγρίτας Θέμα: Ηλεκτρονική Παρενόχληση
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Γίνε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός (Cyberbullying): Γιατί αφορά το σχολείο
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθηνά Παρασύρη ΄Β Γυμνασίου Πληροφορική

 Η ψηφιακή παρενόχληση(cyberbulling) είναι ένα φαινόμενο, που εξαπλώνεται δραματικά στο μισό του αιώνα μας καθώς, συμπίπτει με την δραματική εξάπλωση της τεχνολογίας.  Ορισμός: H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί να κάνουν τα νέα άτομα να νιώθουν μοναχικά, δυστυχή και φοβισμένα, να αισθάνονται ανασφαλή και να πιστεύουν ότι κάτι δεν πάει καλά.

 Η ψηφιακή παρενόχληση μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους όπως : 1. Μηνύματα (SMS, MMS, , im) με απειλητικό ή προσβλητικό περιεχόμενο. 2. Ανάρτηση προσβλητικών/εξευτελιστικών φωτογραφιών, βίντεο και άλλου υλικού σε ιστοσελίδες όπου και άλλα άτομα έχουν πρόσβαση, όπως για παράδειγμα blogs, ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, κ.α. 3. Η διάδοση φημών στο περιβάλλον του θύματος μέσω της χρήσης κινητού, ηλεκτρονικού ταχυδρομείων και μέσω άλλων υπηρεσιών ηλεκτρονικής επικοινωνίας. 4. Κλοπή ταυτότητας.

 Αγνόηση ενοχλητικών μηνυμάτων, σε περίπτωση ωστόσο απειλών συνιστάται αναφορά των μηνυμάτων και λήψη προληπτικών μέτρων.  Αποκλεισμός του αποστολέα που στέλνει απειλητικά ή ενοχλητικά μηνύματα  Προειδοποίηση του αποστολέα  Αναφορά του περιστατικού στην Αστυνομία είτε σε κάποια αρμόδια υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού εγκλήματος  Αναφορά της περίστασης στον γονέα ή τον κηδεμόνα του ατόμου.

 Συχνά οι νέοι οδηγούνται στον Διαδικτυακό εκφοβισμό εξαιτίας της βίωσης έντονων συναισθημάτων όπως θυμός, απόγνωση είτε πάλι και εκδίκηση, που μπορεί να προέρχεται τόσο από τις προβληματικές σχέσεις που υπάρχουν στο οικογενειακό περιβάλλον όσο και εξαιτίας μιας ευρύτερης κοινωνικής δυσλειτουργικότητας που παρουσιάζει το άτομο. Σε μερικές περιπτώσεις ο Διαδικτυακός εκφοβισμός αποτελεί μορφή ψυχαγωγίας στοχεύοντας στην εκδήλωση ποικίλων αντιδράσεων και στην ικανοποίηση αναγκών που σχετίζονται με την επιβολή εξουσίας και ελέγχου. Σπανιότερα, η αποστολή μηνυμάτων σε λάθος παραλήπτες μπορεί να αποτελέσει αιτία του φαινομένου.

 Συζητήστε για την ηλεκτρονική παρενόχληση με το παιδί σας και εμπνεύστε του εμπιστοσύνη, ώστε να απευθυνθεί σε εσάς σε περίπτωση που πέσει θύμα της. Μην απαγορεύετε τη χρήση του Διαδικτύου ως αντίδραση σε περιστατικό παρενόχλησης, γιατί αυτό θα αποθαρρύνει το παιδί να σας εμπιστευθεί.  Να είστε σε επιφυλακή για ενδείξεις ότι το παιδί σας έχει γίνει στόχος ηλεκτρονικής παρενόχλησης (π.χ. συναισθηματική αναστάτωση, αποφυγή φίλων, σχολείου, δραστηριοτήτων, πτώση επιδόσεων, σχόλια που αντανακλούν διαταραγμένες σχέσεις, είτε ηλεκτρονικά είτε φυσικά).  Πείτε στο παιδί να μην απαντά ποτέ σε μηνύματα παρενόχλησης που λαμβάνει. Καλό θα ήταν να τα φυλάξετε, ώστε σε περίπτωση καταγγελίας να μπορείτε να αποδείξετε την παρενόχληση.

 Μην υποβαθμίζετε το συμβάν. Η παρενόχληση μπορεί να μην μείνει μόνο στο ηλεκτρονικό επίπεδο και να εξελιχθεί σε κάτι πολύ σοβαρό αν δεν δώσετε την πρέπουσα σημασία.  Αν η παρενόχληση είναι πολύ σοβαρή και συστηματική, απευθυνθείτε στον πάροχο σας για σύνδεση με το Διαδίκτυο (ISP), ή εάν η παρενόχληση λαμβάνει χώρα μέσω κινητού, στην εταιρία κινητής τηλεφωνίας μέσω των γραμμών επικοινωνίας ή της ιστοσελίδας της. Αν το πρόβλημα δεν ξεπεραστεί αλλάξτε αριθμό τηλεφώνου και ενημερώστε την ανοιχτή γραμμή Safeline.  Αν το παιδί σας αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα ή προβλήματα συμπεριφοράς, επικοινωνήστε άμεσα με τη Γραμμή Βοηθείας του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου στο τηλέφωνο

 Εφαρμογή ποινών  Συζήτηση με το παιδί-δράστη για τυχόν προβλήματα που το απασχολούν.  Αναφορά για τις επιπτώσεις στον ίδιο αλλά και στο θύμα.  Αποφυγή άσκησης βίας στα παιδιά  Εάν είναι απαραίτητο να δοθεί βοήθεια από ειδικό παιδοψυχολόγο ή κοινωνικό λειτουργό  Συζήτηση με το δάσκαλο- καθηγητή για τρόπους αντιμετώπισης

 Είναι σημαντικό ο εκπαιδευτικός να αναγνωρίσει την έκταση του προβλήματος στο σχολείο και να μαζέψει ανώνυμα στοιχεία από τους μαθητές.  Να μεταδώσει ότι κάθε μορφή εκφοβισμού είναι απαράδεκτη.  Συμβουλή προς στου μεγαλύτερους μαθητές να συμβουλέψουν τους μικρότερους.

 Η Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο (Safer Internet Day) καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της Ευρωπαίας Επιτρόπου Βιβιάν Ρέντινγκ και γιορτάζεται κάθε χρόνο τον Φεβρουάριο.  Η ημέρα αυτή αποτελεί εφαλτήριο ευαισθητοποίησης μικρών και μεγάλων στα θέματα που αφορούν την ασφαλή και ηθικά σωστή χρήση του Διαδικτύου, του κινητού τηλεφώνου και όλων των διαδραστικών τεχνολογιών που είναι πια κομμάτι της καθημερινότητάς μας.

 Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται σε ετήσια βάση από το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Εθνικών Κέντρων Ενημέρωσης Insafe στο πλαίσιο του προγράμματος Safer Internet της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.  Για την Ελλάδα, η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου διοργανώνεται από τη Δράση Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου, που αποτελεί τον Εθνικό Εκπρόσωπο του Δικτύου Insafe.

 +ημέρα+ασφαλούς+πλοήγησης+στο+διαδίκ τυο&biw +ημέρα+ασφαλούς+πλοήγησης+στο+διαδίκ τυο&biw     entobjId=Page2&objId=Category18&childob jId=Category27 entobjId=Page2&objId=Category18&childob jId=Category27

ΤΕΛΟΣ